Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3426 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם..

אתמול קיבלתי הצעת מחיר על רכב יונדאי גטס 2005

לתיקונים הבאים: החלפת 2 פעמוני צירייה + גומיות

החלפת צלחות (איטלקי) +רפידות בלם

החלפת 2 בולמי זעזועים אחוריים

סה"כ מחיר מבוקש 2300 ש"ח

האם המחיר סביר??

פורסם

פעמונים לציריות כולל עבודה בסביבות 600 שקל.בלמים קדמיים בסביבות 480 שקל.בולמים אחוריים תלוי בסוג הבולם וזה משפיע על המחיר.השאלה אם זה בולם קפיץ או בולם צינור.?? בכל מקרה זה סדר גודל של 600-800 שקל כולל עבודה. על זה יש להוסיף מעמ לכבוד מדינת ישראל. עכשיו יש לך נתונים.קבל הצעה מעוד מוסך ותשווה

 

Sent from my SM-N900 using Tapatalk

פורסם

ראשית כל לפני ההחלפה של כל החלקים הנל כדאי שתבדוק אם 2 הפעמונים אכן נוקשים בסיבובים כי זה מצב דיי נדיר ששניהם יילכו במקביל אלא אם הרכב הוזנח ובעליו משך כך תקופה ארוכה. כמו כן בדוק אם הגומיות אכן קרועות בשני הצדדים. לגבי שאר הדברים אני סומך על נקודת ההנחה שהם ניבדקו ונמצאו דרושי החלפה, רק קח בחשבון שלא תחוש הבדל ניכר בהחלפת הבולמים כך הבולמים של הגטס גם המקוריים.

פורסם

תודה רבה לכולם אכן יש תיקתוקים בפניה ימינה ושמאלה אין בכלל גריז בתוך הפעמונים ממש יבש הגומיות גמורות והבולמים האחוריים הם צינור ולא קפיץ

פורסם
שלום לכולם..

אתמול קיבלתי הצעת מחיר על רכב יונדאי גטס 2005

לתיקונים הבאים: החלפת 2 פעמוני צירייה + גומיות

החלפת צלחות (איטלקי) +רפידות בלם

החלפת 2 בולמי זעזועים אחוריים

סה"כ מחיר מבוקש 2300 ש"ח

האם המחיר סביר??

הצעת המחיר שקיבלת בהחלט סבירה במידה והחלקים מקוריים או באיכות OEM.

איזה כייף לי :)

פורסם
פעמונים לציריות כולל עבודה בסביבות 600 שקל.בלמים קדמיים בסביבות 480 שקל.בולמים אחוריים תלוי בסוג הבולם וזה משפיע על המחיר.השאלה אם זה בולם קפיץ או בולם צינור.?? בכל מקרה זה סדר גודל של 600-800 שקל כולל עבודה. על זה יש להוסיף מעמ לכבוד מדינת ישראל. עכשיו יש לך נתונים.קבל הצעה מעוד מוסך ותשווה

 

Sent from my SM-N900 using Tapatalk

 

מה זה בולם קפיץ ומה זה בולם צינור?

פורסם

אם יש לך פירוט יותר מסודר כמה עולה כל חלק אז אפשר לדעת חוות דעת יותר טובה. בעיקרון חלקי חילוף לגטס הם זולים מאוד, רפידות hi-q עולות באזור ה70 שקלים.

פורסם

כן יש פירוט..עבודה החלפתצלחות +רפידות=300 ש"ח החלפת פעמוני צירייה L+R +גרמושקות+גריז=300ש"ח

החלפת בולמים אחוריים=200ש"ח

חלפים : צלחות בלם קידמי 400ש"ח

רפידות=80

פעמון ציריה ימין 150

פעמון ציריה שמאל=150

גרמושקות לציריה L+R 100 ש"ח

בולמים אחוריים מונרו=470 ש"ח

פורסם
מה זה בולם קפיץ ומה זה בולם צינור?

 

בולם קפיץ כניראה זה מסוג הבולמים שממוקמים בתוך הקפיץ ואילו בולם צינור מגיע מבחוץ לקפיץ ואז מחיר העבודה שונה.

פורסם

מבחינת חישוב יצא לך 2150 + מעמ = 2515 רק שתשים לב

לגבי הצלחות במחיר זה צריכות להיות מקוריות/איכותיות ולא סיניות -תבדוק

סך הכל הצעה הוגנת.

פורסם

כן המחיר המקורי הוא 2500 אחרי הנחה 2300 הצלחות הם איטלקיות לא סיניות הוא אמר שהוא לא מוכן להרכיב סיניות וגם אני לא האמת

טוב תודה רבה לכם חברים אני חושב שאני ילך על זה יכניס את הרכב יום ראשון

×
×
  • תוכן חדש...