Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

אני מחפש מחשב נייד חדש לאישתי , רוב השימושים שלה הן אופיס ואינטרנט , פה ושם עריכה קלה של סרטונים ,

הדרישות הם:

מסך עד 13.3

זיכרון 8

הארד דיסק מינימום 256 ssd

בטריה חזקה

 

המחשב במהלך היום ייכנס ויצא ממצב שינה מספר רב של פעמים , זהו שיקול מאוד גדול שיש לקחת, זמן התגובה עד שהמחשב עולה הוא קריטי מאוד

 

וחיבור vga -לא חובה מקסימום נקנה מתאם

 

תקציב עד 3000

פורסם

גם זה

http://ksp.co.il/?uin=33743&select=.268..213..347..466.

 

לי יש את ה-14 אינץ' עם מעבד וכרטיס גרפי חלש יותר [לא אמור להפריע לה].

עלה 2590 ללא מערכת הפעלה [אמורה להיות לה אופציה לרכוש בכלום כסף דרך האוניברסיטה].

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
אם אני לא טועה מצב שינה לא בריא לssd, נמתין למומחים פה

 

לי יש ssd והלפטופ נכנס ויוצא כל הזמן למצב שינה (ישיבות). לא נתקלתי בשום בעיה. להפך - הרבה יותר מהיר מאשר HD רגיל.

פורסם

מצב שינה לא בריא ל ssd. מה גם שמחצית מצב השינה גוזלת מקום יקר.

עדיף כיבוי מוחלט.הבוט טיים הוא ממש מהיר ב ssd.

 

Sent from my LG-H960

פורסם

מקבוק אייר 13, תתפשר על גודל הssd, אל תתפשר על השאר. לא סובל מוצרים של אפל, אבל זה הלפ טוב המושלם עבור רוב האנשים.

נכון, הוא לא בתקציב, אבל שווה את המאמץ.

 

Sent from my E6853 using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

מקבוק אייר הכי זול יעלה מעל 4500 שקלים ויהיה נחות מהמחשבים שהומלצו פה ב1500 שקלים פחות.

4 GB לעומת 8

מסך לא FULL HD

128GB לעומת 256GB

מעבד חלש יותר

 

לא נראה לי שעבור הצרכים שהוא ציין זו רכישה חכמה, מה גם שהיא סוטה מהקציב בכ- 50% אחוזים.

בתקציב הזה יש מחשבים ניידים שמשאירים את המקבוק עם משאף אסטמה נגד האבק.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

ניצחת :)

i stand corrected.

הוא נחות יותר כעמו שכתבתי, אבל אני מניח שזה לא יפריע בגלל הדרישות המועטות.

הגודל והמשקל הקלים שלו לדעתי יתרון חשוב.

מה שכן, ההארד דיסק עדיין לא מתאים לדרישה של פות"ש [מינימום 256].

גם הזיכרון 4GB

וגם לא יודע איך הוא יתמודד עם עריכת סרטונים כי לא מבין בזה, אבל צריך לוודא שיספיקו הזיכרון, המעבד והמאיץ הגרפי.

ובוא לא נשכח מסך ברזולוציה מבישה למאה ה-21.

אבל היי לפחות הוא קטן ומעוצב ;)

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

המקבוק אייר למרות "הנחיתות" הטכנית שלו , בגלל מערכת ההפעלה שתפורה על מידותיו הטובות רץ מדהים.

הדגמים החדשים מגיעים עם 8 גיגה

אפשר להוסיף בחריץ הSD זכרון מהיר יחסית בזול

http://www.transcend-info.com/apple/jetdrivelite/

זמן הסוללה הוא חסר תקדים. ווידאו הוא עורך מצויין.

 

ואני בכלל שונא אפל...

 

עכשיו...כל הויכוח הוא על המחיר.

עם המחיר אתה מתמודד בחנות, עם המוצר שנים בבית.

עכשיו שכל אחד יעשה לעצמו את החשבון.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

נראה לי שמאוד קשה לתאר ב״מפרט יבש״ כמה המקבוק אייר מתעלה על מתחריו.

הבעיה מתחילה עם זה שמחשבים ניידים מורכבים מחלקי OEM שזרים אחד לשני ובנוסף אליהם נכנסת מערכת ההפעלה האוניברסלית Windows.

כשאתה משתמש במקבוק, שכל חלקיו הותאמו לעבוד אחד עם השני בצורה מיטבית, שמערכת ההפעלה ״נתפרה״ למפרט הטכני של המחשב, בשימוש היום יומי התחושה היא שמדובר על מחשב יציב יותר, שמורכב טוב יותר ומתפקד טוב יותר.

 

במקבוק אייר שלי אני עובד קצת עם פוטושופ בצורה חלקה, הוא לא נתקע בכלל, והוא עובד מהר מאוד. המחשב נמצא אצלי כ-3 שנים כרגע.

אני מודה שאני מחזיק כמה וכמה מוצרים של אפל בבית (Tv, iPhonex2, iPad, Macbook air x2) יחד עם זאת אני רחוק מלהיות פאן בוי של אפל ויש לי המון ביקורת לגבי המוצרים שלהם. לדוגמא לא התלהבתי בכלל מרשימת השדרוגים שהוצאו אתמול למחשבי המקבוק פרו. כנראה מאוד שהטלפון הבא שלי כבר לא יהיה אפל. יחד עם זאת אני חייב לציין לטובה את ליין המחשבי אייר שלהם, אני מאוד מרוצה מהם.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

×
×
  • תוכן חדש...