Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 שעות, gadik6 כתב:

יש אחד לא ביביסט, בנט שמו, שמתאר מציאות עגומה באירופה

 

בנט.. עצוב שהוא התקווה הגדולה של מחנה המרכז.

 

1. הגרף שלו מתבסס על אקסטרפולציה לא מדויקת בכלל (למעט אולי וינה)

2. הנתונים מתייחסים לערים הגדולות שבהן יש ריכוזים גדולים של מהגרים ולא לאחוז המוסלמים הכולל בכל מדינה, שהוא נמוך משמעותית

3. אם המספרים האלו הם סימן לזה שאירופה אבודה, אז מישראל כדאי לברוח כבר הערב, כי אחוז המוסלמים פה גבוה בהרבה

4. הוא מציע לשקול שותפות סחר חלופיות, כמו האמירויות, שם כנראה יש אחוז נמוך יותר של מוסלמים או משהו כזה

  • אהבתי 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

בערים נמצא ריכוז האוכלוסייה הכללי במדינה.

בגלל זה מתמקדים בזה.

הבעיה היא לא מוסלמים בכללי, כי כאלה לא חסר בכל העולם. הבעיה היא ההשפעה של תנועת האחים המוסלמים בכל מדינה. באמירויות למשל זה לא חוקי. 

"אירופה אבודה" זה סיסמה של הפחדה, הרבה יותר נכון לומר שהתרבות האירופאית בכיוון של דעיכה.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 51 דקות, פינדר כתב:

3. אם המספרים האלו הם סימן לזה שאירופה אבודה, אז מישראל כדאי לברוח כבר הערב, כי אחוז המוסלמים פה גבוה בהרבה

אחוז מוסלמים זה רק מדד אחד.

המדד העיקרי הוא כמה הם מרגישים שהם בעלי הבית. אצלנו בין טבח למלחמה אנחנו נזכרים מדי פעם שעלינו לתפקד בתור בעלי הבית בכוח הזרוע, כי ככה זה עובד (לא רק מול איסלאם אגב, ככה בכללי זה מדד שמספר הרבה על שרידותה של מדינה) ולכן המצב פה לא אבוד.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 50 דקות, SlowRide כתב:

בערים נמצא ריכוז האוכלוסייה הכללי במדינה.

לא הבנתי את המשפט הזה.

בתל אביב תמצא ריכוז גבוה יחסית של מהגרים אפריקנים. אבל החלק שלהם באוכלוסיה הכללית בארץ הוא אפסי.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

אין לי משהו ממש חכם להוסיף, חוץ מזה שאני אוהב את הבטחון שבו יהודים ישראלים מספרם אחד לשני שבמערב לא מבינים את התרבות הערבית מוסלמית, שכולה מושתת על פחד, הרתעה וכבוד.

 

בואו, רובכם לא יודעים להוציא משפט בערבית שהוא לא "וואקף אנא בטוחק" או "וואחד צ'יפס". גם ההכירות עם ההיסטוריה של אירופה כנראה די דומה. בכל זאת, הרי, היו אלו האירופאים שהמציאו את הנאציזם ומחנות ההשמדה.

 

אבל יכולים להמשיך.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

מי שעדיין תוהה מדוע ישראל תמיד במרכז, באשמתה או שלא - רצוי שיצפה בסרטון הקצר הבא (לטובת הקורא @פינדר).

 

 

   לפני המון זמן,  avargel כתב:

חברים, הבא שעונה לו חוטף כאפה. אני לא צוחק.

פורסם

בסופו של דבר, כולנו מבינים רק כוח. אחרת לא היו קיימים כנסות, בתי משפט, הוצאה לפועל או בתי כלא. את הנשק הגרעיני פיתחו צאצאים של אותם אירופאים – וכל השאר זה בולשיט. 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 3 שעות, פינדר כתב:

לא הבנתי את המשפט הזה.

בתל אביב תמצא ריכוז גבוה יחסית של מהגרים אפריקנים. אבל החלק שלהם באוכלוסיה הכללית בארץ הוא אפסי.

נכון. ואם במקום לרכז אותם בדרום ת"א היית מפזר אותם ברחבי המדינה, מישהו היה שם לב בכלל אליהם?

אנשים לא מתפרסים על שטח המדינה בריכוז שווה לכן לא נכון להסתכל על החלק באוכלוסייה הכללית כשרוצים לבחון השפעה חברתית ותרבותית.

 

לפני 45 דקות, יבגניפ כתב:

אין לי משהו ממש חכם להוסיף, חוץ מזה שאני אוהב את הבטחון שבו יהודים ישראלים מספרם אחד לשני שבמערב לא מבינים את התרבות הערבית מוסלמית, שכולה מושתת על פחד, הרתעה וכבוד.

 

בואו, רובכם לא יודעים להוציא משפט בערבית שהוא לא "וואקף אנא בטוחק" או "וואחד צ'יפס". גם ההכירות עם ההיסטוריה של אירופה כנראה די דומה. בכל זאת, הרי, היו אלו האירופאים שהמציאו את הנאציזם ומחנות ההשמדה.

נכון, אבל האירופאים גם חיסלו את העבדות, שיחררו את האישה, קידמו את ההשכלה ועוד.

הנאציזם ומחנות ההשמדה זה ענף מהתרבות הזאת שמבוסס על שנאה, וכל דבר שמבוסס על שנאה בסוף הורס את עצמו ונופל. זה די דומה לאידיאולוגיה איסלמית קיצונית היום.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני שעתיים, יבגניפ כתב:

אין לי משהו ממש חכם להוסיף, חוץ מזה שאני אוהב את הבטחון שבו יהודים ישראלים מספרים
אחד לשני שבמערב לא מבינים את התרבות הערבית מוסלמית, שכולה מושתת על פחד, הרתעה וכבוד.

 

בואו, רובכם לא יודעים להוציא משפט בערבית שהוא לא "וואקף אנא בטוחק" או "וואחד צ'יפס".
גם ההכירות עם ההיסטוריה של אירופה כנראה די דומה. בכל זאת, הרי, היו אלו האירופאים שהמציאו
את הנאציזם ומחנות ההשמדה.

 

אבל יכולים להמשיך.

מעניין,  מי מייעץ לנו ללמוד על החברה הקרובה סביבנו.. ומטיף לנו מוסר.
 

האדם אשר סירב, להגיע לדרום ת"א - להבין את הבעיות של התושבים הישראליים.
הסובלים מאלימות המסתננים לישראל, ולהבין מדוע הם מצביעים לימין.
ביקשתי ממנו מספר פעמים בדיון לפני כ 10 שנים - לך לדרום ת"א, יש סיורים שמוציאים התושבים. 
יוזמי הסיור שפי פז ודורון אברהמי - שבוע שלישי ברציפות שמובילי מחאת התושבים.
מוציאים סיור אזרחים בשכונות דרום ת"א ובמוקדי החיכוך והפשע העיקריים שבהם בשכונת נווה-שאנן.
זה קורה בצהרי השבת שפי ודורון ופעילים נוספים לוקחים את משתתפי הסיור בנבכי השכונה ומראים להם את המציאות...


ואולי מהמפגש הללו, אתה תוסיף להם קצת אווירה בינלאומית.. 
והם יספרו לך על הקשיים והבעיות של עניי-עירך, אשר אבירי השמאל  לא מכירים.
עברו 10 שנים - האם הלכתה.. או למדתה את הנושא.
 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
לפני 7 שעות, פינדר כתב:

אם המספרים האלו הם סימן לזה שאירופה אבודה, אז מישראל כדאי לברוח כבר הערב, כי אחוז המוסלמים פה גבוה בהרבה

יש הבדל אם במדינה לפני עשור היו 10 אחוז מוסלמים ועכשיו 11 אחוז לבין אם לפני עשור היה 1 אחוז ועכשיו זה 7 אחוז

פורסם
לפני שעה, ליין מן כתב:

הסובלים מאלימות המסתננים לישראל, ולהבין מדוע הם מצביעים לימין.
ביקשתי ממנו מספר פעמים בדיון לפני כ 10 שנים - לך לדרום ת"א, יש סיורים שמוציאים התושבים. 

 

ומה הקשר בכלל? הוא מדבר אתך על ערבים ואתה עונה לו על סודנים. כן, יוצא לי להגיע מדי פעם לדרום תל אביב – לפעמים בענייני עבודה, לפעמים מסיבות אחרות, אבל לא במסגרת סיורי תיירים. ובדרך אגב, מה קרה לכל ההבטחות של פיטמר? לא ממש שמתי לב לשינוי באווירה.  

פורסם
לפני 9 שעות, עדי-אל כתב:

יש הבדל אם במדינה לפני עשור היו 10 אחוז מוסלמים ועכשיו 11 אחוז לבין אם לפני עשור היה 1 אחוז ועכשיו זה 7 אחוז

אתה מתכוון ל 18 אחוז מוסלמים באוכלוסיה ו 32 אחוז מהילדים בישראל

 

מתוך האוכלוסייה המוסלמית בישראל – נתונים לרגל חג הקורבן 2023

פורסם (נערך)
לפני 13 שעות, יבגניפ כתב:

אין לי משהו ממש חכם להוסיף, חוץ מזה שאני אוהב את הבטחון שבו יהודים ישראלים מספרם אחד לשני שבמערב לא מבינים את התרבות הערבית מוסלמית, שכולה מושתת על פחד, הרתעה וכבוד.

 

בואו, רובכם לא יודעים להוציא משפט בערבית שהוא לא "וואקף אנא בטוחק" או "וואחד צ'יפס". גם ההכירות עם ההיסטוריה של אירופה כנראה די דומה. בכל זאת, הרי, היו אלו האירופאים שהמציאו את הנאציזם ומחנות ההשמדה.

 

אבל יכולים להמשיך.

 

זה אולי המשפטים שאתה יודע. אני גדלתי לצד ערבים (בדואים) מגיל בית ספר. אני מכיר את המנטליות, את צורת החשיבה הלא מערבית, את הניואנסים הקטנים והחשובים ועוד. אז אומנם אני לא "מזרחן" או "היסטוריון", אבל את הפרקטיקה אני מכיר.

 

גם צריך להיות או עיוור או תמים כדי לא להבין מה קורה באירופה, ושיש שם השתלטות זוחלת של האיסלאם. אבל בסדר, ספר לנו שאנחנו סתם בורים עם הרבה בטחון. הכי קל זה לטמון את הראש בחול, או לספר שבישראל יותר גרוע.

 

לפני 17 שעות, פינדר כתב:

 

בנט.. עצוב שהוא התקווה הגדולה של מחנה המרכז.

 

לי זה דווקא מאוד מצחיק. אנשים כמו ליברמן ובנט, שהם יותר ימין מימין, שקראו להם פשיסטים, גזענים, את אחד מהם אפילו תקפו בועידה של עיתון "כלכלי" כלשהו, כי הוא ימני מדי, הפכו פתאום ל"תקווה".

 

לפני 17 שעות, פינדר כתב:

1. הגרף שלו מתבסס על אקסטרפולציה לא מדויקת בכלל (למעט אולי וינה)

2. הנתונים מתייחסים לערים הגדולות שבהן יש ריכוזים גדולים של מהגרים ולא לאחוז המוסלמים הכולל בכל מדינה, שהוא נמוך משמעותית

3. אם המספרים האלו הם סימן לזה שאירופה אבודה, אז מישראל כדאי לברוח כבר הערב, כי אחוז המוסלמים פה גבוה בהרבה

4. הוא מציע לשקול שותפות סחר חלופיות, כמו האמירויות, שם כנראה יש אחוז נמוך יותר של מוסלמים או משהו כזה

 

מה זה משנה הגרף?   האחוזים של 2025 (או השנים האחרונות) נכונים?   אני בדקתי לגבי וינה, אבל אין סיבה שזה לא יהיה המצב באמסטרדם או בלונדון (וינה כ-11% מוסלמים סך הכל, אמסטרדם ולונדון קצת יותר).

 

בוינה כ-11% מוסלמים, בכל אוסטריה כ-8%. ממש שמים וארץ.

 

השוואה של אחוז מוסלמים בין אירופה לישראל, או לאמירויות (מה הקשר?) מראה על חוסר הבנה עמוקה, או דמגוגיה. איך אומרים?   זה לא האיכות, זה הכמות.

 

במדינות כמו האמירויות, ערב הסעודית, ועוד, יש מערכת חוקים, שיטור ומשטר שמתאימה ל"מנטליות" הערבית. באירופה לא רק שאין את זה, יש בדיוק את ההיפך.

ישראל היא איפשהו באמצע, אבל לפחות פה אנחנו יודעים למה לצפות, מוכנים לזה, ויש לנו "סיפור" שחלק גדול מהאוכלוסיה מאמין בו, בניגוד לצעירים באירופה, שחלק גדול מהם די אבודים מבחינה לאומית/דתית. ולמרות כל מה שחושבים, בישראל המוסלמים הרבה יותר "משתלבים" מאשר באירופה.

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם
לפני 7 דקות, gadik6 כתב:

לי זה דווקא מאוד מצחיק. אנשים כמו ליברמן ובנט, שהם יותר ימין מימין, שקראו להם פשיסטים, גזענים, את אחד מהם אפילו תקפו בועידה של עיתון "כלכלי" כלשהו, כי הוא ימני מדי, הפכו פתאום ל"תקווה".

 

מצטט גורם המעורה במדמנה הפוליטית:

 

׳רוב המצביעים מהשמאל, הם 'חולות נודדים'. בלי הרף מחליפים מנהיגים  כמו גרביים מסריחות ונדמה להם שהמנהיג הבא יזכה באמון רוב העם. הם לא מבינים שהעם לא מתלהב מהשמאל בלשון המעטה. לשמאל אין מנהיגות סוחפת נוסח בן גוריון. 

להלן רשימת מנהיגי מפלגת העבודה מהנצחון הראשון של נתניהו בשנת 1996: שמעון פרס, אהוד ברק, בנימין בן-אליעזר, עמרם מצנע, עמיר פרץ, שלי יחימוביץ', יצחק הרצוג, אבי גבאי ומרב מיכאלי - למעט פרס וברק, אף אחד מהאחרים למרבה הצער, לא הותיר חותם משמעותי ולא איתגר את נתניהו.׳

   לפני המון זמן,  avargel כתב:

חברים, הבא שעונה לו חוטף כאפה. אני לא צוחק.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הטקסט הזה נותן תמצית די יפה לתרבות הרכב בישראל אם מחליפים את השמות מהימין והשמאל במותגים וארצות היצור מתאימות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...