Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אנו מתעניינים ברכישת רכב שני, ככל הנראה סופר-מיני, שישמש לנסיעות עם נוסע אחד + תינוק (ולכן הצורך במקום לעגלה וכו').

מסלול הנסיעה - ת"א-ירושלים עם קילומטראז' צפוי של כ- 15,000 ק"מ לשנה.

התקציב - 30-50 אלפי ש"ח (כמובן עדיפות לסכום הנמוך יותר).

גיר - עדיפות לאוטו' אך לא תנאי הכרחי.

ההתלבטות בין סוגי המנועים:

בנזין - יתרון בעיקר במספר הדגמים האפשריים והאפשרות למצוא רכבים שמורים גם בצד הנמוך של התקציב; חסרון - צריכת הדלק.

דיזל - יתרון - צריכת הדלק; חסרון - רכבים, לרוב, עם קילומטראז' גבוה ובהתאם עלות הטיפולים הנדרשים.

היברידי - יתרון - צריכת הדלק; חסרון - עלות סוללה.

 

אודה לדעתכם - הן לגבי סוג המנוע והן לגבי דגמים ספציפיים.

פורסם

לדעתי, הק"מ המשוער אינו כזה גבוה שבגללו צריך לחפש היברידי או דיזל (עם החסרונות שציינת).

אם מחפשים את החסכון בדלק, אז אפשר לחפש גיר ידני.

כל סופר מיני מודרנית טובה תהיה מתאימה לדרישות.

מצד שני, עם העבודות (והתאונות הקשות) בכביש 1 שיימשכו עוד כמה שנים כנראה, הייתי שם יותר דגש על בטיחות.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אני בדרך כלל בעד קניית רכבים חסכוניים בדלק גם בק"מ נמוכים (היברידי/דיזל) אבל במקרה שלך התקציב כל כך נמוך שהוא ישאיר אותך רק עם רכבים רכבים שבורים שהתקלות שלהם יבטלו את המעט שתחסוך בדלק.

לכן אני מצטרף לדיסקו, הייתי מחפש רכב מיני ידני (מיקרה, I10, סיטיגו וכו') בן שנה שנתיים.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

חשבון פשוט :

מיקרה ידנית תעשה 1 ל15.

היברידית 1 ל20.

15000 ק"מ יצרכו 1000 ליטר בשנה מול 750

כלומר ההבדל הוא 250 ליטר שנתי = 1500 שקל

מה שתרוויח בדלק תפסיד ויותר מכך בבלאי וירידת ערך.

×
×
  • תוכן חדש...