Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7814 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לפי מה שאנייודע הרכיבו את המערכת הזו של הדלתות גם על יונדאי קופה אחת אז ככה שזה אל כזה ייחוד

 

זה עובר טסט ?

במבי תראה סופר-צארג'ר!!

פורסם
:shock: :shock: :shock:

 

WOW!

 

זו M3 אמיתית?!

היא נראית מ-ד-ה-י-ם-!

רואים שזאת לא M3 במיוחד לפי הדיסקיות :wink:

 

325 או 330

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

ראיתי את ה-B.M.W הזאת בחיפה ליד איזה מסעדה אחת... באמת ניראה מדהים.

למה שלא יאבור את הטסט?!

פיאג'ו טייפון ז"ל

פורסם

יש יונדאי קופה צהובה שהייתה כמה פעמים במפגש בקניון איילון ברמת גן זה באמת רעיון מדהים ואני מאמין שהוא יעבור טסט...

בדוק יש לו אישורים לזה או משהו אחרת הוא לא היה עושה את זה...

לירן

פורסם

דובר כבר בפורום על הדלתות האלו (ביונדאי קופה הצהובה).

אם זכרוני אינו מטעה אותי, מישהו כתב שהדלתות הנ"ל יכולות להפתח גם למצב רגיל, ככה שלעבור טסט הוא יעבור כיוון שלא יבחינו בשינוי.

 

יום טוב,

Chimpo.

מהירות האור גדולה ממהירות הקול, זו הסיבה שאנשים נראים חכמים עד שהם פותחים את הפה.

פורסם
זאת 330Ci, לא M3 ולא בטיח.

[ואני בעצמי ראיתי M3 חדשות בארץ, ושמעתי על CSL שהולכת להגיע בקרוב]

csl... אתה בטוח? אני לא...

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם
ראיתי את ה-B.M.W הזאת בחיפה ליד איזה מסעדה אחת... באמת ניראה מדהים.

למה שלא יאבור את הטסט?!

כל יום אני רואה את הרכב הנ"ל (BMW) ליד בית אבות שאני לא אנקוף בשמו ובמיקומו, לצורך פרטיותו של בעל הרכב.

פורסם

בלי הדלתות, עם הדלתות, M3, לא M3

בכל מקרה האוטו הזה מדהים

ולמה שדלתות אנכיות לא יעברו טסט אם זה לא היה חוקי לא היו מאשרים ייבוא כזה לארץ וכמו שאני יודע הראשון שקנה את זה יש לו יונדאי טיבורון צהובה

 

ולגבי מי שאמר שהCSL תגיע לארץ אז ממש אין מצב כי החליטו להפסיק את הרכב הזה ועכשיו ייצרו אותה תחת שם אחר והיא תתבסס על סדרה 3 החדשה

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .


×
×
  • תוכן חדש...