שלום,
חזרתי עכשיו מנסיעה מהצפון למרכז דרך כביש 6, בדרך עצרתי לתדלק בתחנת דלק, ראיתי איזה אוטו מסתובב קצת וכשהתחלתי לתדלק בא לקראתי הנהג שלו.
הוא סיפר לי שהוא במקור מירושלים ושהוא עצמאי ומוכר אביזרים לבית או משהו כזה, ושלצערו הוא שכח את הארנק איפשהו ואין לו כסף לתדלק ולחזור הביתה. כל הזמן הוא הדגיש שהוא יחזיר את הכסף ובשום פנים שזה לא תרומה או משהו.
למרות שהיו תקדימים לא טובים בקולבוטק וכל העניין היה טיפה מוזר עדיין הרגשתי שהדבר יכול לקרות לכל אחד. ובסוף הבאתי לו את הכסף.
מה דעתכם? יצאתי טמבל או בן אדם טוב?
(אולי מישהו נתקל בו כבר ואז יצאתי הטמבל של הטמבלים)