Jump to content

Mafteah

  • הודעות

    169
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Mafteah

  1. הגוזניק לא בשיפוצים?
  2. זכיתי ראשון תודה רבה.
  3. אז ככה בקרוב אני נכנס לקבע (), והגיע הזמן לקנות אוטו! בגדול תמיד חלמתי על 306(xsi/s16) או קליאו ספורט שיהיה הרכב הראשון שלי. אני צריך רכב לבערך 5 שנים (קבע+לימודים). חשבתי לקחת הלוואה של 30 או 50 אלף ללא ריבית ולקנות בה אוטו. הבעיה שאז אני צריך להחזיר כל חודש אלף שקל. ובטח יצא לי עוד אלף שקל לביטוח ועוד אלף שקל לדלק. ואז לא ישאר לי כלום מהמשכורת שגם ככה מצוקמקת. הקטע הבעיתי הנוסף הוא למצוא אוטו במצב טוב. אשמח לתגובות. תודה רבה.
  4. תודה רבה! יש למישהו המלצה למקום באיזור תעשיה כפר סבא?
  5. *לאחרונה. *מאוד. שכחתי לציין שזהו הדגם עם הקרבורטור. אחרי המנוע חם האוטו נוסע כרגיל.
  6. לאחורה האוטו נתקל בקשיים ולא רוצה לזוז עד שהוא מתחמם, דבר מעוד מעצבן!! בהתחלת נסיעה, אם המנוע לא התחמם האוטו נכבה ישירות. כשמקשיבים באיזור המנוע שומעים איזה דליפה של אוויר או משהו כזה. מה זה יכול להיות?
  7. אני לא זוכר איפה, יש מצב שפה בפורום, קראתי על מישהו שעשה את זה ואם אני לא טועה אפילו הצליח. לא מומלץ בכלל.
  8. תקנו אותי אם אני טועה. את הבדיקה של הינשוף מותר לעשות 15 דקות אחרי השלוק האחרון שלקחת, לא? ז"א שהיית צריך לחכות 15 דקות?
  9. הבנקים לא מבינים כלום ומוכרים לך את הזבל שלהם שהם רוצים להפטר ממנו. כמו כן לוקחים ממך עמלות מטורפות.
  10. אם אתה מעוניין בעמלות של 0.1 לקניה ומכירה בגאון, צור איתי קשר.
  11. כן אני יודע שקיימת גם GTI6 ויש אחת שאולי למכירה במחיר > 72K. יקר מידי לצערי.
  12. מה הם הבעיות שצריך לשים לב? מה בערך המחירים בשוק? האם יש מספר דגמים? עם מספר דלתות שונה? גרסאות בלי/עם פונקציות מסויימות? האם כדאי אולי לחפש S16? תודה.
  13. זה שפגעתי בו, בגלל שהחברת ביטוח לא שילמה לו את כל הכסף.
  14. לפני כשנתיים היתי מעורב בתאונה קלה, היתי אשם והצד השני דרש 6 אלף שקל לתיקון וכו' הפעלתי את הצד ג' שלי, שילמתי 1500 שקל השתתפות עצמית וחשבתי שהסיפור נגמר. לפני כמה שבועות פתאום אני מקבל הזמנה למשפט בגלל שהחברת ביטוח שילמה להם רק 5 אלף. אני לא רואה למה אני צריך ללכת למשפט בגלל ניסיון של החברת ביטוח להרוויח כסף. הם טוענים שאני כן צריך להיות במשפט ואומרים שאולי הם יסגרו איזה עסקה או משהו לפני. האם אני באמת צריך להיות במשפט? מה יקרה אם אני לא אבוא? האם אני יכול לתבוע את החברת ביטוח על הטירטורים שלהם (אלפיים שקל?)? כמה זה יעלה לי? תודה חברים, חג שמח
  15. חבר שלי בעל איביזה צהובה, הוא רוצה לעשות פחחות וצבע לרכב וקיבל הצעות מחיר בסביבות 8~9 אלף. אך ב-Car Color בראשון לציון (מקווה שהאיות נכון) ההצעה עמדה על 3 אלף. אני רוצה לציין שאין לו הרבה פחחות, רק שריטות ושקע קטן ולא רציני בכנף הקדמית. כמה העסק אמור לעלות? הגיוני כאלה הפרשים במחיר? מישהו מכיר את Car Color? תודה, חג שמח!
  16. היתה ניידת מאחורה.
  17. חתיכת טמבלים תפסיקו לחשוב שעובדים עליכם.
  18. בבקשה למחוק את ההודעה הזאתי, כל אחד חושב שהוא מצחיק, לא צריך יותר לא נראה לכם כלום.
  19. תגידו לי מה אתם דפוקים??? אני אומר לכם שאני צילמתי את התמונה? תפסיקו להגיב שטיות.
  20. מה פוטושופ מה??? אני צילמתי את התמונה!
  21. אמיתי, ראיתי בעיניי וצילמתי במצלמתי! שימו לב שיש גדר הפרדה בין 2 הכוונים, וגם שהכביש הוא בעל 2 נתיבים אז לא ברור איך הוא הסתובב 180 מעלות ככה.
  22. היום בנסיעה שלי צפונה הבחנתי במראה שלא הצלחתי להסביר. מישהו יכול לעזור לי?
  23. אולי זה משהו קשור לנהג חדש?
  24. 02 ממש מוזר כל מי שאני מכיר חידש ל10 שנים!! התקשרתי למספר ואמרו לי ללכת למשרד הרישוי ימי א-ה מ7 וחצי עד 1 למה שום דבר לא יכול להעשות בצורה טובה!
  25. ציטוט: החל מ-1 בינואר 2006 תוקף רשיון הנהיגה יוארך ל-10 שנים
×
×
  • תוכן חדש...