לפני כשנתיים היתי מעורב בתאונה קלה, היתי אשם והצד השני דרש 6 אלף שקל לתיקון וכו'
הפעלתי את הצד ג' שלי, שילמתי 1500 שקל השתתפות עצמית וחשבתי שהסיפור נגמר.
לפני כמה שבועות פתאום אני מקבל הזמנה למשפט בגלל שהחברת ביטוח שילמה להם רק 5 אלף.
אני לא רואה למה אני צריך ללכת למשפט בגלל ניסיון של החברת ביטוח להרוויח כסף.
הם טוענים שאני כן צריך להיות במשפט ואומרים שאולי הם יסגרו איזה עסקה או משהו לפני.
האם אני באמת צריך להיות במשפט? מה יקרה אם אני לא אבוא?
האם אני יכול לתבוע את החברת ביטוח על הטירטורים שלהם (אלפיים שקל?)? כמה זה יעלה לי?
תודה חברים, חג שמח