Jump to content

Mafteah

  • הודעות

    169
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Mafteah

  1. חניות של מתנות כמו הפנינג וביג פופ שופ וכו'
  2. יש את זה כל יום בAXN
  3. מישהו מוכן להסביר לי את 3?
  4. הם ישלחו לך פיצוי קטן בשביל להשתיק אותך
  5. המחיר בערך 500 שקל 50 טופס איזה 400 ומשהו על רישום תוסיף בולים תוסיף נסיעות ויש 500
  6. לא ממש אבל תודה על ההצעה אולי יהיה לי אוטו ואני יגיע לבד איפה בכלל המפגש??
  7. אולי מישהו מראשון יקח אותי איתו?
  8. חיפוש קצר בגוגל העלה את המסמך הבא: http://batufa.hadgama.co.il/09.doc יצאת מלך
  9. קיבלתי 20 אז אם מישהו מעוניין אשמח לחלוק עימו.
  10. מצטער לא ראיתי שהיה שרשור על זה
  11. http://bd.mot.gov.il/RoadSafety/HomePage נראה לי רעיון דפוק, אבל בחינם אז הזמנתי 50 קיבלתי בדואר ונראה מה הגיע לי מחר. מה דעתכם?
  12. Mafteah

    נהג חדש נולד לעולם

    מזל טוב!! סע בזהירות ושמור על עצמך
  13. Mafteah

    קורס נהיגה מתקדמת??

    אני מעוניין גם, אבל לא כרגע, אולי עוד כמה חודשים.
  14. Mafteah

    א"י= ארץ ה"בכאילו"

    לפי דעתי יש להשמיד את השרשור הזה, חולי לב יכולים לראות אותו וזה לא יגמר טוב!
  15. Mafteah

    LOL!!!!

    חח ממש תאומים
  16. Mafteah

    Infinti Fx35

    תבצע חיפוש בפורום. Infinti זה ניסאן.
  17. Linux קבלו את השולחני שלי שוב: http://mafteah.co.il/noisy.jpg ואת הלפטופ 233Mhz טס יחסית http://mafteah.co.il/silent.jpg
  18. Mafteah

    א"י= ארץ ה"בכאילו"

    חחחחחחח איכס מאיפה הבאת את הגועל הזה
  19. Mafteah

    א"י= ארץ ה"בכאילו"

    למה לא חשבנו על זה קודם ??
  20. בשביל מה להתחכם, ולחפש ריעיונות מוזרים. אם זה היה אפשרי הית רואה פתאום ילדים בני פחות מ17 עם רישיון. והית שומע כל מיני קומבינות בטסטים של בני 16 וכו'.
  21. Mafteah

    בן 4 נהג לבדו במכונית

    האוטו היה אוטומט הוא רק התניע והאוטו נסע לבד איכשהו הוא כיוון את זה.
  22. נהיגה בלי רישיון או בלי ההגבלות על הרישיון היא כדין נהיגה בלי רישיון
  23. גם אני רוצה http://img20.exs.cx/img20/6519/desktop8gb.jpg
  24. Mafteah

    חשבון gmail

    מרוב הזמנות שיש לי אני לא מצליח להעיף אותן מישהו רוצה?
  25. מעניין איך הוא מתכנן לעבור טסט
×
×
  • תוכן חדש...