"אין דבר העומד בפני הרצון"
אם מישהו ירצה לגנוב את האוטו הוא יצליח. (ראיתם אושן 12? ראיתם מה הם עשו לבניין שם ואיך הם נכנסו?)
לפי דעתי בשביל למנוע מלא מקצוענים לגנוב את האוטו צריך לשים דברים בולטים לעיין שיראה
לפני שהוא מתכוון לפרוץ שיהיה לו קשה ולא להחביא כל מיני הפתעות.
כמובן גם לא לשים כלמיני דברים כמו תיקים ודברים אחרים שיכולים לסקרן מישהו והוא ירצה לגנוב אותם.
בקשר למקצוענים, אם הם ירצו את האוטו שלך הם יוכלו לגנוב אותו, רוב הסיכויים שהם יודעים מה הם עושים.
ואם הם יתלבשו עליו אז זה רק שאלה של זמן לדעתי.
תחסוך לעצמך כאבי ראש ולחץ מיותר בטסט ובפגישות עם כחולים וגם קצת כסף.
לדעתי, בעקרון כל אחד מעדיף משהו אחר אבל בגלל שאתה שואל בעצם לא ממש מעניין אותך.
אם אתה לא מחפש פוזה, רעש. להוציא על משהו כסף, סיכונים של הורדה מהכביש אם יתחשק לשוטר אז למה בעצם לעשות את כל זה?
אתה באמת תרצח מישהו כשתגלה שאחרי שתיקנת את הדלת מישהו "יטפל" לך בדלת אחרת או באותה דלת.
אין לתיקונים האלה סוף לכן אני לא ממליץ להוציא הרבה כסף.
תעלה תמונה ואז אפשר יהיה לראות את הנזק.
נ.ב. רק לידע כללי
הסאני שלנו מלאה שריטות, דפיקות, בליטות ומה לא
נראה לי לתקן הכל יעלה יותר מהאוטו.
לפני כחודש אבא שלי קיבל דוח על פניית פרסה במקום שאסור לפנות פרסה
לאבא שלי יש 12 שנים נקיות מדוחות
האם יש סיכוי שאפשר יהיה להמיר דוח זה להזהרה?
תודה לכל העונים.
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=207&msgid=5169106
קראתי ואני לא מאמין
היא מאשימה נהגים ש"נכנסו" לנתיב שלה, שהם לא יודעים לנהוג, תוך כדי שהיא נוסעת על מעל 100 בלי בלמים.
ואחרי שהיא הבינה שהיא בלי בלמים היא ממשיכה ליסוע.
ובסוף היא כותבת שהיא גאה בעצמה שהיא הצילה את המצב.
וזה לא הכל.... כדאי לקרוא.
מי נתן לה רישיון??