Jump to content

Mafteah

  • הודעות

    169
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Mafteah

  1. Mafteah

    אתגר מכוניות Photoshop!

    מוטי אולי תלמד אותנו קצת או שתפנה אותנו למדריכים
  2. מדהים. אהבתי את זה שאין ידיות. הג'אנט קצת לא מתאים (audi?!). איפה צולמו התמונות?
  3. תתחדש איפה אני אראה אותה מסתובבת בראשון שאני אדע שזה אתה תבוא להראות לי נ.ב. אם אתה צריך אני יכול לצלם תמונות חופשי.
  4. הפורמים של הקניה והמכירה הופרדו ושונו קצת. http://carsforum.co.il/vb/forumdisplay.php?f=38
  5. "אין דבר העומד בפני הרצון" אם מישהו ירצה לגנוב את האוטו הוא יצליח. (ראיתם אושן 12? ראיתם מה הם עשו לבניין שם ואיך הם נכנסו?) לפי דעתי בשביל למנוע מלא מקצוענים לגנוב את האוטו צריך לשים דברים בולטים לעיין שיראה לפני שהוא מתכוון לפרוץ שיהיה לו קשה ולא להחביא כל מיני הפתעות. כמובן גם לא לשים כלמיני דברים כמו תיקים ודברים אחרים שיכולים לסקרן מישהו והוא ירצה לגנוב אותם. בקשר למקצוענים, אם הם ירצו את האוטו שלך הם יוכלו לגנוב אותו, רוב הסיכויים שהם יודעים מה הם עושים. ואם הם יתלבשו עליו אז זה רק שאלה של זמן לדעתי.
  6. תגידו אני אמור להצטער שבגיל 4 עליתי לארץ מאוקראינה? (אודסה)
  7. מתי אני מקבל סיבוב?? תתחדש תהנה
  8. לא חושב שהוא הטיס את האוטו לארץ וגם חזר בזמן בשביל לעבור בתלאביב איתו..
  9. תתחדש תהנה מהאוטו המדהים הזה.
  10. תחסוך לעצמך כאבי ראש ולחץ מיותר בטסט ובפגישות עם כחולים וגם קצת כסף. לדעתי, בעקרון כל אחד מעדיף משהו אחר אבל בגלל שאתה שואל בעצם לא ממש מעניין אותך. אם אתה לא מחפש פוזה, רעש. להוציא על משהו כסף, סיכונים של הורדה מהכביש אם יתחשק לשוטר אז למה בעצם לעשות את כל זה?
  11. אתה באמת תרצח מישהו כשתגלה שאחרי שתיקנת את הדלת מישהו "יטפל" לך בדלת אחרת או באותה דלת. אין לתיקונים האלה סוף לכן אני לא ממליץ להוציא הרבה כסף. תעלה תמונה ואז אפשר יהיה לראות את הנזק. נ.ב. רק לידע כללי הסאני שלנו מלאה שריטות, דפיקות, בליטות ומה לא נראה לי לתקן הכל יעלה יותר מהאוטו.
  12. תתפלא אני שמעתי כבר על מקרים של שלילה + קנס בגלל כמה שעות של לפני סיום מלווה...
  13. Mafteah

    דוח על פרסה באין פרסה

    יש על זה נקודות?
  14. Mafteah

    דוח על פרסה באין פרסה

    250 שקל אבל אם אפשר לבטל אז למה לא לנסות
  15. Mafteah

    דוח על פרסה באין פרסה

    מישהו יודע לאן לשלוח?
  16. Mafteah

    דוח על פרסה באין פרסה

    לא אמרתי ללכת למשפט אמרתי לשלוח מכתב
  17. לפני כחודש אבא שלי קיבל דוח על פניית פרסה במקום שאסור לפנות פרסה לאבא שלי יש 12 שנים נקיות מדוחות האם יש סיכוי שאפשר יהיה להמיר דוח זה להזהרה? תודה לכל העונים.
  18. להביא מצלמת וידאו/דיגיטאלית?
  19. היתי מגיע אבל עוד יש לי מלווה יש מישהו שמגיע מאיזור ראשון?
  20. פייי אפילו לא שמתי לב איזה מישהו שלח לי את זה ותאמין לי בטח יש כאלה גם היום
  21. http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=207&msgid=5169106 קראתי ואני לא מאמין היא מאשימה נהגים ש"נכנסו" לנתיב שלה, שהם לא יודעים לנהוג, תוך כדי שהיא נוסעת על מעל 100 בלי בלמים. ואחרי שהיא הבינה שהיא בלי בלמים היא ממשיכה ליסוע. ובסוף היא כותבת שהיא גאה בעצמה שהיא הצילה את המצב. וזה לא הכל.... כדאי לקרוא. מי נתן לה רישיון??
  22. זהו האגרה יותר זולה וגם "חוסך" לך פעם אחת ללכת לשלם זה עדיף ממה שהיה... אבל כמו שאתם יודעים תמיד אפשר לעשות יותר ואצלנו עושים הרבה פחות
  23. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2976629,00.html מה שמעניין אותי זה השינוי בקשר לפנסים... מה בדיוק שינו? מה מותר עכשיו?
×
×
  • תוכן חדש...