Jump to content

Mafteah

  • הודעות

    169
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Mafteah

  1. אז נכון שלא הכרתי אותו ממש, אבל בכל זאת הוא היה חבר שלי. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3070223,00.html http://elad.linhosting.com/ZolaIL/zikaron/Ido.html תשמרו על עצמכם בבקשה :( :(
  2. מזל טוב!!!! נבוא לבקר. (מישהו אמר קפה? אולי איזה הנחה בדלק?)
  3. שימו לב יש שם 3 דפים של תמונות
  4. עוד קצת תמונות שצילמתי תוכלו למצוא פה: http://gallery.mafteah.co.il/main.php?g2_view=core:ShowItem&g2_itemId=1167
  5. היה אחלה של מפגש - ולחשוב שזה התגלגל מדיבור שלי באיסקיו יש לי תמונות אבל אני לא בבית עכשיו אז אני יעלה אותן אחרי זה. יאללה מי בא שבוע הבא גם?
  6. תקשור לאוטו הרבה בלונים עם הליום ואולי תטוס לפה ותספיק להגיע למפגש ולעשות צניחה מרשימה
  7. שאני לא יגיע? (רעיון שלי)
  8. אני כאחד ממארגני האירוע אצטרך לעשות בדיקה ראשונית כדי לוודא שהנסיעה אכן בטוחה.
  9. הלו הלו אני מעוניין גם סיבובון קטן
  10. פשש איזה יופי תגידו שווה להביא מצלמת וידאו? או מספיק רק תמונות?
  11. ולחשוב שכל זה התחיל מרעיון קטן שעלה במוחי ועכשיו כבר יש מעל 1000 קריאות פה!! ויבואו אורחים מאשדוד ואשקלון ! כל הכבוד (בתקווה שהכל ילך כמתוכנן טפו טפו טפו)
  12. מזזזזלללללללללל טובבבבב!!!
  13. Mafteah

    בגרות בספרות

    בטח הוא הולך להיות מורה מחליף וללמד את הילדים דבר או שניים על audi a8
  14. Mafteah

    בגרות בספרות

    אני יודע שלמורה יש חופש ללמד כל כיתה חומר אחר אז זה קצת בעיתי.
  15. yousendit.com
  16. יוסי אולי תקפוץ לבקר גם ?
  17. יאללה בואו נארגן בשר או משהו? מי בעד?
  18. אם לא יהיו בעיות אני אגיע עם הסאני האדומה שלי אתם כבר תבחינו בה. אני יגיע גם כמה דקות לפני לבדוק שהכל בסדר!
  19. ואללה אני חושב כמה שעות נראה איך כל העסק יתפתח. מזל טוב
  20. סך הכל המפגש נועד בשביל להכיר את חברי הפורום מהאיזור ולראות את האנשים מאחורי השמות אני לא רואה סיבה שהוא לא יהיה פתוח לכולם, אין לי בעיה להכיר כמה שוטרים גם
  21. יום שישי הבא 8/4 בשעה 16:00 בסופרלנד!!!
  22. קיץ? עכשיו? מתי מתחילה העונה? הגנבים האלה ואי ואי מה אתם אומרים שישי הבא 8/4 בסביבות 4 ככה בים? (אם הכניסה לא בתשלום)
  23. מקומות אפשריים סופרלנד ים קאנטרי הסתדרות זהב יש עוד?
  24. לאחרונה שמתי לב שיש פה דיי הרבה ראשלצים, חשבתי אולי נארגן לנו איזה מפגש קטן להכיר אחד את השני. בעקרון צריך: תאריך ומקום. ורציתי לשמוע את דעתכם על הרעיון.. אז חברה אתם מוזמנים לפתח את הרעיון.
  25. מיום ליום מספר הראשלצים פה גודל, אולי נארגן איזה מפגשון?
×
×
  • תוכן חדש...