אז נכון שלא הכרתי אותו ממש, אבל בכל זאת הוא היה חבר שלי.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3070223,00.html
http://elad.linhosting.com/ZolaIL/zikaron/Ido.html
תשמרו על עצמכם בבקשה :( :(
ולחשוב שכל זה התחיל מרעיון קטן שעלה במוחי ועכשיו כבר יש מעל 1000 קריאות פה!! ויבואו אורחים מאשדוד ואשקלון !
כל הכבוד (בתקווה שהכל ילך כמתוכנן טפו טפו טפו)
סך הכל המפגש נועד בשביל להכיר את חברי הפורום מהאיזור ולראות את האנשים מאחורי השמות
אני לא רואה סיבה שהוא לא יהיה פתוח לכולם, אין לי בעיה להכיר כמה שוטרים גם
לאחרונה שמתי לב שיש פה דיי הרבה ראשלצים,
חשבתי אולי נארגן לנו איזה מפגש קטן להכיר אחד את השני.
בעקרון צריך: תאריך ומקום.
ורציתי לשמוע את דעתכם על הרעיון..
אז חברה אתם מוזמנים לפתח את הרעיון.