Jump to content

Mafteah

  • הודעות

    169
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Mafteah

  1. קיבלתי טופס חידוש אבל זה רק ל5 שנים?! לא אמרו שמעכשיו זה 10 שנים? מישהו יכול לשפוך לי אור על הדבר? תודה.
  2. חבר שלי עבר תאונה שבוע שעבר - לו שלום, לאוטו לא (ניסאן סאני שהלכה לעולמה) כרגע הוא מחפש לקנות רכב משפחתי - (4 נהגים). הדרישות העיקריות שלו מהאוטו הם: שהאוטו יהיה אמין, בטיחותי ותיהיה לו צריכת דלק נמוכה. (כל יום נסיעה מראשון לירושלים ובחזרה) בנוסף הוא מעדיף אוטו עם שוק וחלפים ותיקונים זולים. הוא העלה פני: קורולה,פוקוס,אולי מזדה 323. אמרתי לו ללכת על פוקוס בשנתון 2000-2001 האוטו ידוע כבטיחותי ואולי לא כל כך חסכוני (פורד) אבל אני מאמין שהבטיחות תפצה. מה דעתכם? תודה.
  3. כדאי לשלם יותר ולהגיע לגבול התקציב בעבור 1400 שנתון 93 או שעדיף להשאיר כסף לישור קו?
  4. שלום, רציתי לקבל יעוץ ומידע מאנשים שמכירים פ'זו 205 שנת 90 1100 סמק האם זה אוטו שכדאי לקנות? האם האוטו יתאים לי לנהיגה של כמה ק"מ בכל יום + לפעמים נסיעות ארוכות יותר? אף פעם לא היה לי ניסיון עם מנוע 1100, האם המנוע חלש ולא יוכל לשרת אותי בנסיעה בכבישים מהירים? תודה על התשובות.
  5. מחפש פז'ו 205 בין השנים 87-93 ידנית, במצב נסיעה תודה!
  6. מישהו עם מקום פנוי מגיע מראשון?
  7. שלום רב, אני מעוניין לדעת מס פרטים לגבי ייבוא מכונית משומשת במחיר נמוך יחסית מארצות הברית. איזה מודלים של רכבים ניתן לייבא ומאיזה שנים? מה אחוז המס שנדרש לשלם? מה עלות המשלוח? מקווה שתוכלו לעזור לי. תודה מראש.
  8. Mafteah

    קורס מרשלים

    נרשמתי, אתם תיצרו איתי קשר? או איך זה עובד? אין מבחנים מעשיים נכון? איך אני מקבל עוד פרטים?
  9. Mafteah

    נהיגה מתקדמת..

    ב500 שקל אני מעוניין! אנא עדכן אותי אם הארגון מצליח.
  10. נטחן כבר רבות בפורום, הקש על כפתור החיפוש ובצע חיפוש.
  11. פרט הסבר והדגם?! ש שירות כזה גם באורנג?
  12. ערעור אפשר להגיש עד 48 שעות אם אני לא טועה ואם הוא מתקבל חבר שלך יחסוך אגרה (113שח), הערעור יכול לקחת הרבה זמן וזה ימנע ממנו לעשות עוד טסט. לכן לפי דעתי אין מה לערער. וכן אפשר להכשיל על חניות ואולי היה לחבר שלך עוד משהו שהוא לא זוכר.
  13. שנת 2002, מנוע 2.0, ללא תאונות! שמורה היטב, 59,000 קילומטראז', צבע כסף, טסט + תוספות. 052-6030707 טדי תמונות - http://www.max-tuning.com/gallery/user_gal/index.asp?Page=13&Item=peugeot/peugeot_3 לצערי אין לי קשר לאוטו אז לא לשלוח לי הודעות ולפנות אלי בקשר לאוטו, תודה.
  14. אני מתכנן אולי לפני זה לקפוץ לים אז נראה בדיוק מתי אני יגיע מקווה שב4 בול אולי אפילו לפני!
  15. הרישיון הזמנתי תקף לחצי שנה אם נגמרה לך תקופת המלווה של ה3 חודשים אז 6-3=3 נשארו עוד לא חודשים
  16. אצלי זה בחיים לא יקרה.. למי עוד יש סאני אדומה כולה מלאת שריטות ומכות....
  17. חחח צחי תכתוב ספר מהסיפורים שלך וחכה למזומנים שיזרמו ואולי ביום מן הימים תוכל לקנות אלפא אמיתית
  18. לא התבטל שום דבר, כל יום רצות שמועות כאלה פשוט לא להאמין.
  19. זה אמור לקחת בין שבוע ל3 חודשים - הרי הרישיון הזמני שלך תקף ל3 חודשים נוספים? אני אישית קיבלתי כ10 יום אחרי.
  20. בהמשך לרעיון שלי ולביצוע של טיסן, אני גאה להכריז על: מפגש ראשל"צ 2 לחברי CarsForum (ומתנחלים לא רצויים שבאים והולכים) המפגש ייערך ביום שישי 15/4/2005 בשעה 16:00 בחניית הסופרלנד, ראשון לציון כמו שבוע שעבר נתחיל בהרגל כל שבוע נקווה שיצליח!
  21. Mafteah

    עוד חבר נהרג בתאונה :(

    כמה אירוני, עכשיו אני מחכה לחלק השני של המגן באנגלית, בחלק הראשון היה צריך לכתוב חיבור על תוכנית למלחמה בתאונות דרכים שבא לא יורשה לצעירים לנהוג אחרי 10 בלילה.
  22. Mafteah

    בעיה בטסט

    תרשו לי לציין שכולם מתרגשים. יש פחות ויש יותר! אבל ככה זה כולם מתרגשים ורוב האנשים שנכשלים בטסט/מבחנים זה לחץ כדור הרגעה יכול לעזור אבל יכול להיות גם מסוכן היתי ממליץ להתייעץ עם רופא חס וחלילה לא לקחת תרופות ללא התיעצות עם רופא (לא שהרופאים כל כך חכמים) אבל בטוח שהם יודעים לפחות קצת יותר.
  23. Mafteah

    עוד חבר נהרג בתאונה :(

    אין לי מושג כל מה שאני יודע זה מהחדשות ומאנשים ששמעו דברים תזכרו לא לעלות לאוטו עם הנהג לא כשיר לנהיגה!! וגם לא לנהוג אם אתם לא כשירים!
  24. Mafteah

    עוד חבר נהרג בתאונה :(

    כנראה שהנהג היה שיכור/בהשפעת סמים, הוא סירב לעשות בדיקת סמים/אלכוהול.
×
×
  • תוכן חדש...