Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7814 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדלתות האלה לא היו עוברות טסט אם הם לא היו נפתחות גם למצב רגיל...אולי הסיבה שהסכימו להביא אותם לארץ זו הסיבה הזאת...אם הם לא היו יכולות במצב של התהפכות של האוטו לא היו יכולים לצאת ממנו....

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני רואה שכולנו בפורום בוחנים של משרד הרישוי...

 

אתה יכול לייבא לארץ גם מנוע של F-16 ולשים אותו בפיאט אונו, לא צריך אישורים בשביל להביא אותו. אבל זה לא יעבור טסט בחיים.

הדלת ב''טיבורון'' :lol: לא נפתחת גם רגיל וגם למעלה, עד זווית מסויימת היא נפתחת רגיל ומעבר לזה היא נפתחת למעלה. זה מה שהבנתי בכל מקרה... וזה נחשב לשינוי מבנה לכן זה לא עובר טסט.

 

אדם.

פורסם
, ושמעתי על CSL שהולכת להגיע בקרוב]
אתה צודק, CSL אמיתית ומקורית עושה את דרכה לארץ, ברגעים אלה היא על האוניה. יש לי אפילו תמונה שלה עולה על המעבורת בפלורידה.

הדבר הייחידי שכנראה לא אמרו לך הוא שמדובר ב CSL מקורית. יענו רכב אספנות מדהים משנת 74', וזה לא סתם CSL מאפנה אלא מדובר ב BAT MOBILE!!! כבוד!!!

csl_stella_tn.gif

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ככה זה במדינה שלנו אם עושים שינויים לרכב אז חייב שאלו יהיו שינויים רק של היצרן ולא של חברות אחרות ולדעתי זה מטופש

 

ודרך אגב ותסלחו לי על השאלה שנראית מטופשת האם זאת הסיבה שלא מביאים לארץ אלפינה, בראבוס, hamann וכל שאר חברות השיפורים או שזה בגלל מחיר?

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
ככה זה במדינה שלנו אם עושים שינויים לרכב אז חייב שאלו יהיו שינויים רק של היצרן ולא של חברות אחרות ולדעתי זה מטופש

 

ודרך אגב ותסלחו לי על השאלה שנראית מטופשת האם זאת הסיבה שלא מביאים לארץ אלפינה, בראבוס, hamann וכל שאר חברות השיפורים או שזה בגלל מחיר?

הסיבה היא המחיר!! לא כדאי להביא כאלה מכוניות ביבוא סדיר עקב ביקוש זניח.
פורסם

אהבתי את הרכב הזה... ראיתי אותו כבר והוא אכן מחיפה וכך גם המוסך הזה

אני לקוח קבוע של המוסך הזה דרך אגב ושם ראיתי את הרכב (לא מזמן עשיתי 10000)

איתי

פורסם

ודרך אגב ותסלחו לי על השאלה שנראית מטופשת האם זאת הסיבה שלא מביאים לארץ אלפינה, בראבוס, hamann וכל שאר חברות השיפורים או שזה בגלל מחיר?

סיבה אחת היא המחיר. וזאת סיבה כבדת משקל!!!

אבל, תמיד יש מי שיקנה, אתה רואה מספיק AMG בכבישי ישראל בשביל שיהיה מי שיקנה את הרכבים האלה.

הסיבה העיקרית שונה, מרצדס AMG היא בדיוק מה שאתה שומע. מרצדס, שעברה לסדנת AMG ושם עברה סידרת שיפורים מקיפה, זה עדיין מרצדס.

אם תסתכל בשמות המכוניות של אלפינה למשל תגלה שאעפ"י שאלה B.M.W הם לא נקראים ככה אלה אלפינה B3,B5,B7 וכו'. מבחינת משרד הרישוי זה יצרן עצמאי שצריך תקינה,מחסן חלפים,מערך שרות ומוסכים וכל מה שקשור ביבוא רכב בצורה סידרתית.

וזאת הסיבה העיקרית שאנחנו לא זוכים לראות אותן על כבישי ארצנו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...