Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום 2.5 על A45 והרצה ב ATS-V על קצה המזלג


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התכוונתי למחשבים בatsv, השוואה בין ה5 לcts והקאדילק מנצחת, בגרמניה יש הרבה משטחים מעצבנים.

לגבי הסדרה 3 מול הats אצטרך לקחת את הקאדילק שוב, הסדרה 3 די אכזבה אותי ואהבתי את הC הרבה יותר למרות השימוש בחומרים קשיחים.

 

אני מחכה לE קלאס החדשה, כנראה חודש הבא אקבל אותה.

 

 

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

haters will hate

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ה ATS-V מגיעה ברמת איבזור אחת בלבד. לא ניתן להוריד ולא ניתן להוסיף חבילות.

הדברים היחידים שכן ניתן לשנות\לבחור\להוסיף זה צבע הרכב (לא זוכר איזה יש. נדמה לי שאי אפשר לבחור בין כל הצבעים האפשריים), צבע הריפודים (או שחור או אפור. כאמל לא ניתן לבחור) וצבע קליפרים (זהוב או אדום).

הרכב נמכר בארה"ב ב 61,000 דולר ועם חבילות האיבזור שהוא מגיע לארץ ב 79,000 דולר בערך. אם אני זוכר נכון, המקסימום זה באיזור ה 82,000 דולר. כלומר, רוב רובו של האיבזור. כמובן שבין היתר גם מושבי הרקארו המדהימים! כפי שציינתי, לא ניתן להוזיל ע"י בחירה של המושבים הרגילים.

עוד דברים שניתן להוסיף זה חבילת אנדרואיד ונדמה שיש עוד דבר או שניים.

 

אני לא יודע מה אתה בוחן ברכבים אבל בנסיעה יומיומית המרצדסים נותנים חבילה טובה יותר ללא ספק. כתבתי פה בעבר על מרצדס E200 שקיבלתי כרכב חלופי ליומיים. זה היה משני דורות אחורה. לא נתקלתי בשיכוך מהמורות כזה בחיים שלי. הבנתי שהחדשות טיפה פחות טובות בהיבט הזה אבל אשמח לשמוע את דעתך לכשתתנסה.

פורסם
קירקושים זה דבר מעצבן!

אצלי גם סף הרגישות מאוד נמוך ואני שומע כול דבר ברכב.

כנראה, כמו שאמרו לי בפורום וכמו שאמר לי היועץ שירות, בכול רכב יש קירקושים.

היועץ שירות אמר לי בגאווה שאפילו במרצדס S קלאס יש קירקושים.

בקאדילק גם יש?

 

אני לא קונה את זה שבכל רכב יש קרקושים. ב-2 הרכבים האחרונים שלי לא היה ולו קרקוש אחד. {רכבים בני 0-5}

 

היו התקנות מקומיות על המרצדס? לרוב זה מתכון לקרקושים

A3

A4

פורסם

זה גם מאוד תלוי איך ואיפה נוסעים.. אם תיסע כל יום על באמפר במהירות או על בורות והרכב יחטוף כל פעם חבטות מהירות, עם הזמן דברים יתחילו לזוז.

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם
אני חושב שזה גם תלוי הרבה במיתלים. מן הסתם במיתלים קשיחים יש יותר סיכוי שיהיו קירקושים.

 

יש מתלים? חשבתי שבמכוניות כאלו הגלגלים מרותכים לשלדה :-D

פורסם
יש מתלים? חשבתי שבמכוניות כאלו הגלגלים מרותכים לשלדה :-D

 

 

אני שוב חוזר, הרכב הרבה יותר נעים לנהיגה יומיומית מהמרצדס. מפתיע אבל חד משמעית נכון

פורסם

תודה רבה על הסקירה המעניינת! אהבתי בעיקר שהתייחסת לצדדים השליליים במרצדס, שאני בתור אחד שרואה את הרכב מהצד (בהתלהבות יש לציין :wink:) לא חושב שהם קיימים בכלל. תתחדש על המפלצת, היא בהחלט נראת קרבית והצבע לדעתי מאוד מחמיא לה.

 

ממה שיצא לי לעיין בתוכן ובתגובות, לא מצאתי איפה (אם בכלל) רשמת אילו עוד אפשרויות עמדו על הפרק להחלפת הA45? ולמה בסוף החלטת ללכת על הקאדילק? זה משהו שדי מעניין אותי :-)

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

פורסם
תודה רבה על הסקירה המעניינת! אהבתי בעיקר שהתייחסת לצדדים השליליים במרצדס, שאני בתור אחד שרואה את הרכב מהצד (בהתלהבות יש לציין :wink:) לא חושב שהם קיימים בכלל. תתחדש על המפלצת, היא בהחלט נראת קרבית והצבע לדעתי מאוד מחמיא לה.

 

ממה שיצא לי לעיין בתוכן ובתגובות, לא מצאתי איפה (אם בכלל) רשמת אילו עוד אפשרויות עמדו על הפרק להחלפת הA45? ולמה בסוף החלטת ללכת על הקאדילק? זה משהו שדי מעניין אותי :-)

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?593895-%D7%94%D7%9E%D7%A1%D7%A2-%D7%9C%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%AA-%D7%94%D7%A1%D7%92%D7%9E%D7%A0%D7%98-(-%D7%90%D7%95-%D7%A9%D7%91%D7%A1%D7%95%D7%A3-%D7%9C%D7%90-))

פורסם
ולמה בסוף החלטת ללכת על הקאדילק? זה משהו שדי מעניין אותי :-)

 

לא נהגתי על הקאדילק אבל לפחות ממה שקראתי בלא מעט ביקורות היא מכונית מצויינת, ה-C63 כנראה מעט טובה יותר, מה שנקרא "לוקחת בנקודות בודדות".

שקלל לתוך המשוואה הזאת את פערי המחיר בין הקאדי למרצדס ותבין שצריך להיות ממש פנאטי של המותג הגרמני כדי להעדיף אותו על פני זה האמריקאי.

 

על M3\4 אני בכלל לא מדבר, לטעמי בדור הנוכחי הרכב הזה מפספס בענק, הוא פשוט כמה רמות מתחת למתחרות וחבל, ממכונית שהיתה אייקון שהוביל את הקטגוריה כמעט ללא מתחרים הוא הפך לרכב שמרגיש פשוט אנמי ביחס למתחרות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם (נערך)

אגב מתלים קשיחים על כביש 4 קצת לפני תחנת דלק פז הסיירים, קיים גל בלתי נראה בכביש שכמעט שיגר אותי לחלל:shock:

 

הלב שלי ירד לקשור שרוכים וחזר :mad2::puppydoge את מי אני תובע במצב של תעופה בחקירה:mad:

עריכה אחרונה על ידי WhiteTurbo
פורסם
אגב מתלים קשיחים על כביש 4 קצת לפני תחנת דלק פז הסיירים, קיים גל בלתי נראה בכביש שכמעט שיגר אותי לחלל:shock:

 

הלב שלי ירד לקשור שרוכים וחזר :mad2::puppydoge את מי אני תובע במצב של תעופה בחקירה:mad:

 

זה אמנם לא קשור לשירשור אבל אם אתה מדבר לכיוון דרום אז גם אני קפצתי עליו וכמעט נכנסתי לנתיב מימיני.

אתה יכול לנסות לפנות למע״ץ אבל אין לי ניסיון קודם בנושא.

אח שלי פעם תבע איזה גוף וקיבל כסף בגלל כתם שמן שגרם לו להחליק עם האופנוע אבל זה היה לדעתי לפני יותר מ 20 שנה.

פורסם
אגב מתלים קשיחים על כביש 4 קצת לפני תחנת דלק פז הסיירים, קיים גל בלתי נראה בכביש שכמעט שיגר אותי לחלל:shock:

 

הלב שלי ירד לקשור שרוכים וחזר :mad2::puppydoge את מי אני תובע במצב של תעופה בחקירה:mad:

ככה שברת את הגיר שנה שעברה בצומת רעננה . מתחת לגשר מחלף שבונים שם ,בנחיתה נשברו 2 גלגלי שינים בגיר. הקייסים עשו פורטינג :cry: גיר לפח.

×
×
  • תוכן חדש...