Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום 2.5 על A45 והרצה ב ATS-V על קצה המזלג


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע אם רוב. גם אם כן, יש עדיין מספיק שכן קונים בגלל הרכב ולא בגלל הדאווין ומהם הייתי מצפה לשתף.

לגבי חשיפה, לא בדיוק ברור לי על איזה חשיפה אתה מדבר? אתה יודע מי אני? אחד הדברים שאני אוהב באינטרנט זה שאתה יכול להישאר כל חייך יוזר וזה הכל. לא חייב להזדהות כבן אדם אם אתה לא רוצה.

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אתה יודע מה מפריע לי? שיש בארץ לא מעט בעלי מפלצות והם או לא משתתפים בכלל בפורום הזה או פסיביים.

אני הייתי שמח לקרוא ביקורות על עוד רכבים בשווי של 500,000 עד 2,500,00.

חבל שהם לא משתפים

ידוע. אבל לא כל אחד רוצה להחשף ולחשוף. אתה גם צריך להבין את זה. יש כאלו שגם קונים רכבים כאלו כי זה הדגם הכי יקר שיש בהצע הדגמים הקיים. לא כולם חובבי רכב (למרות שההגיון הפשוט אומר שרובם כן).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
הרכב קשה מאוד לשליטה במהירויות נמוכות בקיץ הישראלי אז אני לא רוצה לחשוב איך זה במקומות קרים.

יש פה בפורום בחור עם bmw m2 שאמר שהוא לא הצליח לעשות דריפטים עם המישלין pss. אני לא מטיל ספק במה שהוא אמר וחווה אבל עם הקאדילק, עם אותם הצמיגים בדיוק, גם במהלך ההרצה עם בקרות דלוקות התחת יוצא בכל לחיצה סבירה על הגז בזמן פניה.

 

לא מאמין.

 

האוטו שלי מוציא זנב כל פעם שמבקשים ממנו יפה ולא בתקיפות אפילו, והוא יותר חלש מה m2.

 

זה פשוט נהג שפוחד מהמפלצת.

פורסם

kingikra, תהנה מהרכב, לא ללחוץ חזק מידי, שלא תחצה לנו גבול ברמת הגולן בטעות.

 

תסביר טיפה איך נהנים ממכונית כזו ביום יום, אחד הדברים שגיליתי בביקורים בארץ לעומת בריטניה (במיוחד באיזורים עירוניים) זה שבישראל חלק גדול מהנסיעה הוא עמידה ברמזור (כאן למשל הכל זורם יותר בגלל כיכרות).

איך משתמשים בכוח הזמין הרב בצורה אחראית למשל מפני שנתיב השמאלי לעולם לא פנוי בישראל, לפחות לא בגוש העירוני של המרכז.

איך מתמודדים עם התרבות המוטורית הקיימת בכבישים, כשאתה מצויד במכונה שהיא למעשה מכונת על ביחס לרוב התנועה?

 

 

אגב ההערה של אחד המשתמשים לגבי בעלים של מכוניות יקרות בישראל וחוסר הקשר בין רכישתם לבין חיבתם לתחומי הרכב מסתדרת לי טוב עם מקרה שהייתי עד לו מקרוב על בעלים של יגואר XJR חדשה באזור סוף שנות התשעים, שלא הבין מה אני מתלהב מכך שהוא בחר את זו עם הסופרצ'ארג'ר ולא הבין בכלל על מה אני מדבר. הוא אמר לי כך ''אמרתי להם (בסוכנות) שאני רוצה את זו שהכי יקרה''.

פורסם

וזאת הסיבה שפה אני רואה זקנות נוסעות על SL65 וכד'

הכי מצחיק היה לראות זקנה על פורשה קיימן GT-S, יושבת קרוב להגה ומחזיקה אותו עם 2 ידיים בנהיגה מנהלתית.

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

haters will hate

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הזכרתם לי שלפני כמה שנים הייתה לחבר יונדאי אקסנט ישנה, נסענו מאחורי מרצדס קופה כלשהי שעיכבה את התנועה. התחלנו לפנטז בנינו מה היינו עושים אם המרצדס הייתה שלנו. כשעקפנו אותה ראינו שנוהגת ברכב אישה מבוגרת, יושבת צמוד להגה ונוסעת הרבה פחות מהמותר.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם
kingikra, תהנה מהרכב, לא ללחוץ חזק מידי, שלא תחצה לנו גבול ברמת הגולן בטעות.

 

תסביר טיפה איך נהנים ממכונית כזו ביום יום, אחד הדברים שגיליתי בביקורים בארץ לעומת בריטניה (במיוחד באיזורים עירוניים) זה שבישראל חלק גדול מהנסיעה הוא עמידה ברמזור (כאן למשל הכל זורם יותר בגלל כיכרות).

איך משתמשים בכוח הזמין הרב בצורה אחראית למשל מפני שנתיב השמאלי לעולם לא פנוי בישראל, לפחות לא בגוש העירוני של המרכז.

איך מתמודדים עם התרבות המוטורית הקיימת בכבישים, כשאתה מצויד במכונה שהיא למעשה מכונת על ביחס לרוב התנועה?

 

 

אגב ההערה של אחד המשתמשים לגבי בעלים של מכוניות יקרות בישראל וחוסר הקשר בין רכישתם לבין חיבתם לתחומי הרכב מסתדרת לי טוב עם מקרה שהייתי עד לו מקרוב על בעלים של יגואר XJR חדשה באזור סוף שנות התשעים, שלא הבין מה אני מתלהב מכך שהוא בחר את זו עם הסופרצ'ארג'ר ולא הבין בכלל על מה אני מדבר. הוא אמר לי כך ''אמרתי להם (בסוכנות) שאני רוצה את זו שהכי יקרה''.

 

לאט לאט ובזהירות :lol:

איפה שאפשר ללחוץ קצת לוחצים. בשאר מסתפקים בפקק חביב.

פורסם
לא מאמין.

 

האוטו שלי מוציא זנב כל פעם שמבקשים ממנו יפה ולא בתקיפות אפילו, והוא יותר חלש מה m2.

 

זה פשוט נהג שפוחד מהמפלצת.

 

תגיד לו את זה. הוא פה בפורום והוא בחור חביב.

פורסם

בעל הבית, האם יש אופציה להזמין את הATS בארץ עם מושבי הרקארו המהממים שמוצעים פה כאופציה?

 

עם הATS יש לי ניסיון קצר, כנ"ל לגבי הCLA.

אני מאוד אוהב את הקו העיצובי החדש של מרצדס, במיוחד בתוך הרכב (הרכב היחידי ממנו סבלתי הוא הGLA שהרגיש קלסטרופובי בצורה מוגזמת.

 

לגבי איכות חומרים, מצטער שאני מתעלק קצת על השרשור, קאדילק לא נופלים ממרצדס וללא ספק מתעלים על המתחרה הבווארית, זוגתי נהגה שלשום על הCTS לראשונה, אחרי שהיא כבר נהגה על הסדרה 5, היא אמרה בפשטות שהקאדילק חדה יותר ומרגישה הרבה יותר איכותית מהב.מ.וו.

 

בCTS הם לא חסכו עם שילוב החומרים וכל משטח שאני נוגע בו הוא רך ומאוד נעים לעין.

573fedd5c508b1b34bffea1a7f858b4c.jpg

 

יש קרבון אמיתי, עור הפוך, עור רגיל, עור מחורר, אלומיניום ומגנזיום. וזה משתלב מעולה עם הגימור השחור של מרכז הקונסולה.

 

עוד שאלה קטנה, האם קיבלת עם הרכב את המטלית השחורה עם הלוגו של היצרן שבעזרתה מנקים את הקונסולה?

אם לא, יש לי אחת ספייר, כנ"ל לגבי רשת תא המטען.

haters will hate

פורסם

אני מניח שאתה שואל לגבי ה ATS הרגילה אז אני לא יודע אבל תחושת בטן שאין אפשרות לרקארו.

לגבי החומרים, הנדסת אנוש ועיצוב פנים, לדעתי, נופלים מהמרצדס. בב.מ.וו לא ישבתי אבל מתמונות באינטרנט נראה שלא.

איכות החומרים אכן גבוהה מאוד. הכל מרגיש חזק ויציב. ימים יגידו...

לא קיבלתי מטלית לניקוי הקונסולה וגם לא רשת תא מטען.


×
×
  • תוכן חדש...