Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3646 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

לפני חודשיים רכשתי לאשתי יונדאי גטס שנת 2006 (צורה ישנה) מנוע 1.6 דגם GLS.

לאחר שהתרוקן טנק הדלק, תדלקתי וביצעתי בדיקת צריכה לפי קילמוטראז'.

 

לפי הבדיקה , הצריכה 1:7

הנסיעות שלה 90% בתוך העיר עם מזגן,אך עדיין נראה לי שהצריכה ממש מוגזמת

השבוע הרכב עבר טסט

ה CO נמדד 0 בשתי המדידות

בדיקה בסיבובי סרק 770-תקין

בדיקה בסל''ד גבוה -2970-תקין

מה אפשר לבדוק?

תוסף דלק יכול לעזור?

אני שמעתי שהגטס שתייניות לא קטנות,אבל השמועה על המנוע 1.35

תודה מראש

פורסם

ידוע לך מתי היה טיפול אחרון? מתי הוחלפו שמנים, פילטרים, פלאגים.

 

בכל מקרה יחסית לנסיעות מרובות בעיר עם מזגן וגיר אוטומט, נראה די הגיוני.

Stay Dirty

פורסם
ידוע לך מתי היה טיפול אחרון? מתי הוחלפו שמנים, פילטרים, פלאגים.

 

בכל מקרה יחסית לנסיעות מרובות בעיר עם מזגן וגיר אוטומט, נראה די הגיוני.

 

פחות משנה

הרכב טופל רק במוסך מרכזי של יונדאי

פורסם

יכול מאוד להיות שזה תקין. זה נראה המון אבל זו לא צריכה חריגה ל 1.6 אוטומטי שנוסע רק בעיר עם מזגן.

 

כמו כן, מנוע 1.6 לא חסכוני יותר מ 1.35. לא בעיר בכל אופן.

 

 

פורסם

הגיוני לגמרי...

 

יש לך את הרכב חודשיים בסך הכל.

ברוך הבא למרדף אחרי הדלק!

 

 

 

 

(אומרת בעלים גאה של גטס דור שני :)

ראיתם פעם בחורה עושה טיימינג ?! :mm_wink:

פורסם

יש לי רכב זהה לחלוטין, החלפתי אצל אורן פלגים,חוטי הצתה,ושמתי תוסף 44k בנוסף שמתי גם 4 צמיגים חדשים.רכב עם 90,000 והצריכה 10.8 הרוב עירוני ואני מהלוחצים על הדוושה.קנית רכב מצויין!! זקוק לתחזוקה קטנה.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

נסיעה בתוך העיר עם מזגן מנוע 1.6 משפחתי אוטומט שעוד אשתך עוד לא התרגלה לנסוע על הרכב ולהוציא את המיטב אז זה בסדר גמור

PEUGEOT 206XS

×
×
  • תוכן חדש...