Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ברקסאיט - או - במה להשקיע ומתי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3650 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בינתיים לפי ההודעה הראשונה שלך אתה טובע מרוב הגלים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מה שישה אמר

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אם הם היו באמת מבינים משהו הם לא היו רושמים את זה באינטרנט אלא עושים עסקאות מול המחשב.

 

מסכים עם כל מה שנאמר בשרשור, כולל העיצות, חוץ מהמשפט הזה.

דווקא בשוק ההון, אם הם "מבינים משהו" הם משקיעים במשהו, מספרים על זה לכל הפורום, כל מי שלא מבין או חושב שהם מבינים קונה גם, המניה עולה, וה"מבינים" מוכרים. תוך כדי שהם כתבו על זה בפורום הם עשו עסקה. אחרי שהם מוכרים כמובן שהמניה/מט"ח האלה כבר לא מעניינים אותם והמצב שלה חוזר להיות כפי שהיה לפני כן (עליות/ירידות פחות צפויות).

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

כאילו שמישהוא יכל לצפות מה יהיו תוצאות ההצבעה באנגליה.

 

מקווה שלא השקעת בפאונד בריטי...

 

איפו שהוא בסוף שנות ה 80 אבא שלי ביצע איזו עיסקת מזומן גדולה באנגליה, קם בבוקר ומה שהיה לו ביד היה פחות 100K$ ממה שהוא הלך לישון איתו בלילה!!! :shock:

 

התרחיש היחיד שבו אני רואה את עצמי משקיע במטח (ואכן השקעתי כך כמה פעמים בעבר) הוא כאשר מטבע של מדינה חסונה (לא אזרביג'אן) קורס כתוצאה מארועים לא צפויים וזה ברור שזה רק עניין של זמן עד שיטפס חזרה לרמות של תמול-שלשום.

 

SPIRE,

אל תערבב מניות שבהן אפשר בצורה כזו או אחרת לצפות מגמות ומט"ח שאין בו שום צפי ושום תובנות ומי שטוען שיש לו, שרלטן!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

טוב אני פחות מכיר את הפאונד ואיך הוא מגיב, אבל אני כן מכיר קצת את היאן (יפאני)

אחרי לילה לבן והרבה עסקאות (כולל כמה מטופשות במיוחד כי הייתי עייף מידי) יצאתי עם רווח נחמד ופתחתי עסקאות במחירים נמוכים. עכשו מחכה להתערבות הבנקים המרכזיים שיחזירו את המצב לנורמאלי ואז יהיו עוד כמה $$$ בחשבון :)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

אם אתה חושב שאתה "מכיר את הין", הלך הכסף!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
איך אתם (ואני יודע שיש פה חבר'ה שמשקיעים) מתמודדים עם הבלאגן הזה?

 

אני מכיר אחד שיודע. סחר במט"ח זה המקצוע שלו, והוא יועץ לקרנות גידור בעיסוקו.

יש לו וילה גדולה בכפר שמריהו, אבל רב הזמן הוא בדירה בניו-יורק, צופה על סנטרל פארק.

 

סביר להניח שהוא לא כותב בפורומים.

 

זה מה שקורה למי שיודע...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

באגירה - אני מכיר קצת מה המשפיע על התנודות ביאן ומה טווח הערכים שהוא נע בהם. אני משקיע סכומים קטנים פר עיסקה ומגדר מהכול.

אז כן, בחמישי הפסדתי איזה 50-60% ממה שהרווחתי אבל אני משתפר בלחתוך הפסדים ולקחת רווחים בזמן, משתדל להיות סבלני יותר ולא להשתולל.

התחלתי קצת ללמוד על ניתוחים טכניים- אז כן אולי אני לא אדע לצייר קווים מושלמים ולראות את כל האינדיקציות אבל אני כבר רואה שכשאני נצמד למה שאני כן יודע ולא קופץ לפתוח עסקאות כשיש משהו פתאומי אז אני מרוויח יותר ממה שאני מפסיד

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

^^^

בהצלחה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

עדין לא הבנתי למה אתה כל כך נגד זה.

יש מעט מאוד אנשים ש"עשו מכה" ובשביל לחיות ממסחר צריך הון התחלתי לא קטן ככה שבד"כ אנשים "מקצועיים" עובדים בחברות גדולות ומשחקים עם כסף של הרבה אנשים.

אנשים שסוחרים וחיים מזה במשך שנים לא עושים "מכה" אלא עושים כמה עשרות אחוזים בשנה כרווח. בד"כ אנשים מחזיקים בעסקאות פתוחות 20-30% מהתיק שלהם עם פיזור של ההשקעה, יודעים בעיקר מתי לצאת מהפסדים ולא מתי להכנס לעסקאות

הרבה מאוד סבלנות.

כל זה נחמד בתאוריה, בפועל אני כאמור קצת טובע (אבל משתפר, אפילו מתחיל להחזיר את ההפסדים לאט לאט)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

רק קח לתשומת לבך, לא החזרת שום הפסד עד שלא הוצאת את הסכום המדובר מהמשחק והעברת לחשבון הבנק שלך.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

×
×
  • תוכן חדש...