Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

התקלה שלך אינה קשורה לשרשרת הטיימינג/מותחן וכו. הבעיה שלך היא בחיישן של הגל האקצנטרי של מערכת הוולוטרוניק. זאת מחלה ידוע בק"מ הזה. ההחלפה היא מתחת למכסה השסתומים. הקונקטור העגול של החיישן הזה נמצא בחלק הקדמי של מכסה השסתומים. דבר ראשון פרק את פילטר המזגן עם הבית שלו, פרק את מכסה הפלסטיק מתחת למכסה השמן ותגיע לחיישן. הרבה פעמים דולף ממנו שמן שדופק את המגעים שלו. נקה את שתי הקונקטורים עם ספריי קרבורטור ובצע basic setting למנוע ולגל האקצנטרי. במידה ומצליח תוכל לסחוב עם התקלה הזאת עוד קצת ובנתיים תתארגן על חיישן ועל המנוע החשמלי של הגל האקצנטרי.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

אופיר, מדובר בחיישן קאמשפט?

 

כבר הלכתי לאיבוד בין החיפוש בגוגל ובין הפירוק ובין ההצעות.

אשמח אם תזרוק לי כיוון למה בדיוק אתה מתכוון על מנת שאזמין מאיביי מה שצריך.

תודה וחג שמח.

פורסם

חלק מספר 9 זה המנוע החשמלי. אם אתה מרים את מכסה השסתומים תחליף אותו גם. הוא מתקלקל בד"כ בסמוך לחיישן האקצנטרי.

 

חלק מספר 7 זה החיישן התקול שלך.

 

היצרן המקורי של שני החלקים הנ"ל הוא VDO.

 

אם יש לך בעיות של צריכת שמן זה נובע מגומיות השסתומים הייתי עושה אותם גם על הדרך.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

באף אחת מהן לא צריך גומיות שסתומים עדיין, אבל אני מוכן לעשות בתור תחזוקה מונעת על מנת להמנע מצרות .

 

האם צריך איזה חולץ מיוחד?

בתור diy זה אפשרי?

 

ותודה רבה שוב פעם!

פורסם

אם אין לך צריכת שמן אז אל תתעסק עם הגומיות שסתומים.

 

את המנוע והחיישן אפשרי לעשות DIY. אבל תדע שאם נופל לך איזה בורג מהחיישן אתה בצרה גדולה. כי זה נופל ישר לתוך חלל הארכובה.

 

הגישה לחיישן היא סבירה +-.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

אני הולך לעשות את זה ביחד עם אטם שסתומים, ונשם מנוע בתור תחזוקה מונעת , כמובן גם שיפוץ משאבת ואקום.

הכל מקורי עדיין ואני מעדיף לעשות לפני תקופת העומס.

 

יש עוד משהו שכדאי לגעת בו? נשם? האם חייב גם להחליף צינורות? או שיש טעם לנקות אותם?

פורסם

אני בזמנו ניקיתי את הצינורות נשם, אבל זה היה שהאוטו היה בן 4 או 5 משהו כזה.

 

לדעתי אם עכשיו תיגע בצינורות נשם הם התפורו לך בידיים.

 

אבל לנשם אין קשר להעבודה הנ"ל. בשביל הנשם צריך להוריד סעפת. הייתי מחליף על הדרך גם חיישן קראנק אם הייתי מוריד סעפת.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם (נערך)
אהלן לכולם,

בימר 320 2007, 150 אלף ק"מ מטופלת בקפדנות יתרה לאללה .

 

רק לאחר נסיעה במצב SPORT - נדלקת מנורת צ'ק מנוע עם קוד תקלה p1006 , רק לאחר נסיעה במצב ספורט .

 

מצתים חדשים, פילטרים כולם חדשים ומקוריים, גומיות ואטמים ברכב כולם חדשים.

 

אין נזילות שמן, אין הזעות,גומיות ל vanos חדשות .

 

אודה לעצה טובה.

 

יש לך סורק תקלות? אם כן מאיפה השגת אותו?

 

ברכב שלך יש מערכת ולווטרוניק לא ידוע לי שיש גם ואנוס

עריכה אחרונה על ידי LaBomba

English cake

פורסם

יש מצב שעקב נסיעה מועטה בספורט זה קרה?

היום נתתי נסיעה של שעה בספורט, והכל חזר לעצמו ללא צ'ק מנוע וללא תופעות לוואי.

פורסם

בדכ מה שקורה הוא שנכנס שמן לתוך החיישן ואז משחית אותו. יכול להיות שבנסיעה ספורטיבית העלת את הלחץ שמן ואז נכנס טיפה יותר שמן לחיישן. אבל ברגע שיש לך את הקוד תקלה אז סופו של החיישן קרב.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA


×
×
  • תוכן חדש...