Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3200 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יש גם וולטרוניק וגם וואנוס לגל זיזים פליטה וליניקה.

 

אם אני מבין נכון התפקיד של הוולוטרוניק זה לשלוט על כמות האויר הנכנסת למנוע

והתפקיד שלך הוואנוס זה לשלוט על התזמון שסתומים?

ד"א האם חלק מספר 1 זה הוואנוס?

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VA71-EUR-03-2006-E90-BMW-320i&diagId=11_3296

 

מקרה דומה של שמן בחיישן ב-118,האם כדאי לנקות ולאטום בסיליקון או לקנות אטם?

English cake

פורסם

החלק שהראת זה הווסת החשמלי ששולט על לחץ השמן שיגיע לוואנוסים. הוואנוסים יושבים על הגלגלי שיניים של גל הזיזים.

 

חס וחלילה לשים על האטמים של הווסתים סיליקון. לקנות גומיות חדשות ולהרכיב, לא עבודה מורכבת במיוחד.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
בדכ מה שקורה הוא שנכנס שמן לתוך החיישן ואז משחית אותו. יכול להיות שבנסיעה ספורטיבית העלת את הלחץ שמן ואז נכנס טיפה יותר שמן לחיישן. אבל ברגע שיש לך את הקוד תקלה אז סופו של החיישן קרב.

 

 

מה ניתן לעשות כשיש שמן בין החיבורים 14 לחיישן מספר 7 : http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=UE71-EUR-05-2009-E87N-BMW-118i&diagId=11_3009

פורסם

יש גומי בקונקטור. השמן לא יכול לחדור אליו מהפלנג' רק מתוך החיישן עצמו. זה המחלה שלו.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

  • חודש מאוחר יותר...
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

לאחר חודשיים ו12 אלף ק"מ עדכון- תקלה לא חזרה שוב, לא לאחר נסיעה במצב ספורט, ובעצם בשום מצב .

 

ככל הנראה מעולם לא השתמשו בזה אצל הבעלים הקודם, והחיישן מעט "נתקע" .

שנה טובה.

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

היום הוחלף מנוע valvetronic וחיישן גל זיזים אקצנטרי .

 

שמח לראות שהחלפת שמנים כל 6 אלף ק"מ השתלמה , המנוע לעניות דעתי נראה מעולה .

210,000 ק"מ .

 

גם החיישן וגם המנוע תוצרת VDO , גרמניה .

 

שרדו יפה 210,000 הוחלפו כתחזוקה מונעת מניסיון עבר ( כותרת השרשור בב.מ.וו השנייה ) .

 

 

כמה תמונות:

IMG-20170922-WA0007.jpg

IMG-20170922-WA0010.jpg

IMG-20170922-WA0006.jpg

IMG-20170922-WA0000.jpg

IMG-20170922-WA0002.jpg

עריכה אחרונה על ידי Max.M
פורסם

תמונות של אטם מכסה שסתומים, שמגיע גם עם האטם שמסביב לקונקטור של החיישן גל זיזים .

כל שאר הגומיות והאטמים כבר נקנו, גם הם של Elring .

 

באמת באמת מוצר טוב .

IMG-20170923-WA0000.jpg

פורסם

טוב שהחלפת את החלקים הנ"ל הם ידועים כבעייתים, מה גם, שהיית לך תקלה עליהם בעבר.

 

אם הייתי פותח את המכסה שסתומים ברכב הנ"ל הייתי כטיפול מונע, מחליף גם את האטמים של המשאבת וואקום.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

היי,

כבר הוחלפה המשאבה לחדשה לחלוטין , והקודמת שופצה .

 

בבימר השניה הייתה התקלה, בזאת טפו טפו טפו הייתה לי אפשרות לעשות יזום.

 

 

בכלל רכב מפתיע לטובה מבחינת אמינות .


×
×
  • תוכן חדש...