Jump to content

LaBomba

  • הודעות

    212
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי LaBomba

  1. כרגע יש חוסר ב NGK ורציתי לדעת איך המותגים האלה
  2. מה לגבי קרטר מקורי או של מאן
  3. קראתי בפורומים דעות בעד ונגד על פילטר חליפי או מקורי וגם דעות בעד ונגד נוזל מקורי/חליפי (כמו: ליקווי מולי פבי וכדו') יש למישהו ניסיון עם שני המקרים?
  4. הספר מתייחס לדור הראשון של הF20, מנוע B38 קיים בדגם של אחרי המתיחת פנים (מ-2015)
  5. דגם S שנת 2018
  6. מידע כמו סוג שמן ותקן, נוזל קירור וכל מידע אחר שיכול לעזור אשמח גם לקבל אוטודאטה או כל ספר טכני
  7. האם זה תקין? המוכר אומר שזה בסדר והוא יבדוק בכל זאת עם היבואן כרגע אין נזילות באזור. יש שלושה שניים ללא לחיצה כנראה בגלל שזה קרוב לצינור, במקורי יש לחיצה באזור.
  8. יש למישהו נסיון עם הערכה הזאת? איך זה עובד? https://www.aliexpress.com/item/1005006861118065.html?spm=a2g0o.detail.pcDetailBottomMoreOtherSeller.3.74b3yFXtyFXtGY&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.40000.326746.0&scm_id=1007.40000.326746.0&scm-url=1007.40000.326746.0&pvid=3657c197-140d-483c-ad33-192efb5b90e5&_t=gps-id:pcDetailBottomMoreOtherSeller,scm-url:1007.40000.326746.0,pvid:3657c197-140d-483c-ad33-192efb5b90e5,tpp_buckets:668%232846%238108%23152&pdp_npi=4%40dis!ILS!108.07!51.87!!!196.88!94.50!%40212a70c117272868098835936ec2f4!12000038542526334!rec!IL!3578272904!X&utparam-url=scene%3ApcDetailBottomMoreOtherSeller|query_from%3A
  9. השאלה כללית לכל הרכבים, נכון לעכשיו זה לבמוו ומיצובישי ראיתי של-HENGST אין בכלל דירוג, אני יודע שזו חברה גרמנית שכיום מייצרים חלק מהמסננים בסין. ידוע לך מה האיכות כיום?
  10. ראיתי חברות אפטר מרקט באתרים למיניהם: KAMOKA, DECKEMANN ,JNP, MAXGEAR, ALCO, UFI, JP GROP A/S, יש למישהו ניסיון או המלצות?
  11. אם אני שם אור לבן זה יותר מסנוור ממקורי, השאלה שלי אם אני שם אור אדום או צהוב זה יהיה זהה למקור
  12. 1.איזה נורות לד כדאי לקנות? ממותגים כמו פיליפס או אושרם או מותגים בינונים(אשמח להמלצות) או נורות עלומות שם מעלי? 2.אני רוצה לתקין נורות שיתאימו למקור כלומר שלא יהיה ניתן להבדיל בין נורת ליבון ללד(לא מעוניין לסנוור או שיהיה בוהק מדי) , חשבתי להתקין נורת לד אדומה על פנס בלם ואני חושש שהאור האדום לא יהיה מספיק חזק.
  13. 13 שנה
  14. אחרי שניסיתי להוציא צינור רדיאטור סורר נגרם לי סדק ברדיאטור. אני רוצה לעשות הלחמה פלסטית ורציתי לדעת איזה פלסטיק מתאים להלחמה מהתמונה
  15. יש לי משהו שנראה כמו אדים על שמשת הרכב הקדמית, אבל מרגיש כמו שכבה שומנית. שאני מנקה עם חומר לניקוי שמשות החומר נמרח וזה לא באמת עוזר שאני עובר עם כף היד על האדים זה נעלם. אני לא יודע אם זה קשור אבל הבעיה התחילה אחרי החלפת שמשה,יש לי את אותה תופעה על המראה המרכזית. אני מעוניין להעלים את זה לצמיתות כי זה חוזר אחרי שבועיים בערך.
  16. ראיתי על המדפים חומרים כמו ניקוי שטיחים קרם לעור וחומרים לניקוי כללי, נראה שזה דומה לחומרים שמיועדים לרכב מישהו התנסה ויכול לתת חוות דעת?
  17. כי יכול להיות שהם ברמה טובה והמותג לא מוכר וזה יהיה שווה את המחיר
  18. מחפש חוות דעת על הרפידות של צ'מפיון כמו שמוכרים בסולו. איך הם לעומת TRW, פרודו ברמבו...?
  19. היי, במוו E87. שהמנוע כבוי שומעים רגיל ברגע שמניעים הווליום יורד ובקושי שומעים גם על הכי גבוה. ברדיו ובמערכת שומעים רגיל. מישהו מכיר את הבעיה?
  20. אחרי ניגוב נשארים סימנים של מים והמטלית כמעט ולא סופגת בניגוד למטלית שקניתי באוטודיפו שסופחת את כל המים ולא משאירה סימני ניגוב צריך לעבוד בצורה מסויימת עם הסונקס או שזה פשוט לא סופג?
  21. איזה נוזל קירור ושמן צריך? ממה שרשום בספר רכב קשה להבין מנוע 4J11 ראיתי את הנוזל הזה,האם הוא מתאים?https://www.justmotor.co.il/product/%D7%A0%D7%95%D7%96%D7%9C-%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A8-%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%99-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-mz313950 יש המלצה לנוזל תחליפי?
  22. גם בתוך בית הפילטר צריך אטימות ביציאה ובכניסה של השמן
  23. במוו E87 קנכט:OX 166/1 D מאן: HU 815/2 x
×
×
  • תוכן חדש...