Jump to content

LaBomba

  • הודעות

    212
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי LaBomba

  1. תודה על המידע. אסף האם מדובר בסינטטי ​מלא?
  2. לאחר בירור מצאתי את השמן:Sell helix ultra. אך הוא יקר מדי. האם מישהו מכיר שמן בתקן וסינטטי מלא? לא מחפש חצי,תערובת,90% וכדו'
  3. מעולה. יגאל מהיכן המומנטים לבולם? והאם יש לך נתונים כאלה לקורולה 2005?
  4. בערך חצי ליטר לחצי שנה
  5. עד היום טופל עם 10-30. בשנתיים האחרונות ישנה צריכת שמן. אני מעוניין לעבור ל-5-30. האם כדאי או להשאר עם הראשון?
  6. יש את אלו במחיר טוב יחסית לשאר: Michelin Primacy HP ZP
  7. על הרצועה צריך להיות מודפס תאריך הייצור
  8. מה התאריך ייצור של הרצועה? ייתכן והמוצר פג תוקף והרצועה בלוייה.
  9. הייתי דורש מהמוסך דיסק חדש. shugiflex כתב: המקום בו הרכב ניזוק הכי הרבה הוא במוסך.
  10. איזה הנחות אתה מקבל? (שואל בציניות) אני מעוניין לדעת באיזה מוסך החליפו רפידות שלח לי הודעה בפרטי. עריכה: כמו שאני מבין מי שעשה עבודה כזו רשלנית אמר לעצמו: "הוא לא ירגיש כלום נסגור את הגלגל והכל יהיה בסדר" קרה לי מקרה דומה במוסכי החברה לכן אני מעוניין לדעת איפה העבודה בוצעה. ד"א יש מכשיר יעודי ללחיצת קאליפרים.
  11. יש סיבה שכן?
  12. אתה לא מרוכז,תעבור על כל השאלות ששואלים אותך. שים סיליקון עמיד בחום בחיבור בין הראש מנוע למכסה שרשרת טיימינג.
  13. יש לך מכסה אקוסטי למנוע?
  14. לא אני לא חושב שיש להם מתקן הרעדה
  15. שלום לכולם. הוחלף קלאץ' לגולף 4 במוסך רון ונאמר לי שם שהקלאץ' ברכב הזה הפוך. איך זה עובד? אם אפשר לצרף אנימציה מיו-טיוב זה מאוד יעזור.
  16. גם מומנט סגירה לברגים?
  17. שלום לכולם. מהם הסימנים להחלפת בולמים אחוריים? במוסך אמרו שהם עובדים על 70%, לא דחוף להחליף אבל צריך. אם יש למישהו מידע מאוטודאטה אשמח לקבל את הקובץ.
  18. תודה. ועוד משהו ששכחתי לשאול האם צריך להחליף פילטר שמן בזמן החלפת שמן ת"ה?
  19. שלום לכולם. אני מעוניין לדעת את הטיפולים הבאים: 1.שמן,פילטר שמן-זמן/ק"מ. 2.פילטר אויר-זמן/ק"מ. 3.פילטר מזגן-זמן/ק"מ. 4.פלאגים, רגילים או אירידיום?-זמן/ק"מ. 5.נוזל בלמים-זמן/ק"מ. 6.פילטר דלק-זמן/ק"מ. 7.נוזל קירור,מקורי או תחליפי שעומד בתקן?-זמן/ק"מ. 8.שמן ת"ה אוטומטית, מקורי או תחליפי שעומד בתקן?-זמן/ק"מ. אם יש עוד משהו ששכחתי אתם מוזמנים להוסיף. מנוע:3ZZ
  20. קישור לככפות אני לא יודע אם זה אתה חברה אבל כמו שרשום זה Heavy Duty השאלה אם הם באמת כאלה.[h=1][/h]
  21. אסף הכפפות שראיתי עשויות מגומי אני מניח שאתה מתכוון לכפפות בד עם הציפוי הכתום מהחלק הפנימי של כף היד
  22. מנסיון עם ככפות כחולות מרמי לוי הייתי צריך להחליף כל דקה לפחות כפפה אחת איפה אפשר להשיג את הכחולות העבות יותר?
  23. שלום לכולם ראיתי בצנטרל אריזה של כפפות כתומות המחיר 100 ש"ח כמו שזה נראה מבעד לאריזה הם נראות עמידות לקרעים ממקומות צפופים במנוע וגם לשמנים וכימיכלים שונים במנוע יש למישהו ניסיון עם הכפפות האלה? המחיר שווה?
  24. האם זה המסמך האחרון והעדכני או שיש עדכני יותר? איפה אפשר למצוא עוד מידע על ירידות ערך שמאות וכדו'?
×
×
  • תוכן חדש...