מדריך מעולה!
כמה שאלות?:
1.כמה PSI צריך באופן כללי לניקוז,ז"א באיזה לחץ אסור לי לחרוג?
2.מאיפה קנית את הרפידות והצלחות?
3.ברכבים חדשים (ואני מאמין שגם לרכב שלך) הניקוז מתבצע בעזרת המחשב וציוד שיש רק למוסכים עם ציוד מתאים,בשיטה שאתה עבדת החלפת נוזל מהצינורות ומהמיכל ולא מה-ESP,האם זה אמור להשפיע על המערכת או שזה זניח?