Jump to content

LaBomba

  • הודעות

    212
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי LaBomba

  1. https://www.permatex.com/products/lubricants/specialty-lubricants-brakes/permatex-silicone-ceramic-extreme-brake-parts-lubricant/
  2. ישנם הרבה המלצות בפורום לגבי גירוז מובילי הקליפרים בגריז הסגול של פרמטקס. בדקתי באתר החברה וראיתי שהסגול מותאם לגירוז מתכות בלבד.. יש גריז בצבע אדום סיליקוני שמתאים לגירוז עם חלקים מפלסטיק וגומי וזה יותר מתאים לגירוז מובילי קליפרים. ההנחה שלי שיש פה טעות ויצאים מנקודת הנחה שהסגול מתאים.
  3. http://www.justmotor.co.il/product/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-champion-10w40-5l-1 המחיר זול,יש למישהו נסיון עם זה או שכדאי משהו אחר?
  4. יש למישהו ניסיון עם הסורק הזה?
  5. מדובר על בולם אחורי לקורולה 2005 צריך לעשות כיוון גלגלים?
  6. והאם נדרש כיוון גלגלים אחרי הרכבה לגלגלים אחוריים/קדמיים?
  7. תוך כמה זמן הדיסק יגיע למינימום? מנסיונך אתה חושב שתוך שנה ירד חצי מ"מ? באופן כללי לגבי הרפידות תוף, האם נדרש להחליף? אני רואה שהתפקיד שלהם הוא לבלם יד בלבד והם לא נשחקים.
  8. כמו שרואים בתמונות יש בלם דיסק ותוף באותו ציר. בלמי הדיסק מחוברים לדוושה ובלמי התוף מחוברים לבלם יד מה העובי המינימלי שנדרש להחליף את הרפידות של התוף? עובי מינימלי של הדיסק להחלפה הוא 8 מ"מ, עובי הדיסק הנוכחי הוא 8.5 האם כדאי להחליף או להשאר עם זה?
  9. אני מעדיף חדש וסביר להניח שמשומש שהמחיר מפירוקיה יהיה יותר גבוה מחדש בהזמנה מחו"ל
  10. צריך את המק"ט ולינק לרכישה מאיביי
  11. יצרן המסננים
  12. המלצת החברה להחליף כל שנה ייתכן והסיבה לכך שהפחם כבר לא פעיל
  13. 1.לכמה זמן תקף הפחם? 2.האם תוקפו של הפחם מתאריך הייצור או מתאריך השימוש? 2.למאן יש סדרה חדשה של מסננים אנטיבקטריאלים יש למישהו התנסות איתם?
  14. http://www.ebay.com/itm/Genuine-Autel-Autolink-AL619-CAN-SRS-ABS-AirBag-Auto-Scanner-Tool-Code-Reader-/371403533177?hash=item5679602b79:g:srUAAOSwZKBZG~56 יש למישהו ניסיון עם הסורק הזה? האם הוא מתאים לרוב הרכבים בארץ? מחפש גם המלצה לסורק טוב לא בהכרח של Autel בסדר גודל כזה.
  15. יש לך קישור למקלחת שדה? אפשר פרטים?
  16. מדריך מעולה! כמה שאלות?: 1.כמה PSI צריך באופן כללי לניקוז,ז"א באיזה לחץ אסור לי לחרוג? 2.מאיפה קנית את הרפידות והצלחות? 3.ברכבים חדשים (ואני מאמין שגם לרכב שלך) הניקוז מתבצע בעזרת המחשב וציוד שיש רק למוסכים עם ציוד מתאים,בשיטה שאתה עבדת החלפת נוזל מהצינורות ומהמיכל ולא מה-ESP,האם זה אמור להשפיע על המערכת או שזה זניח?
  17. הרכב עבר 133000 ק"מ מבדיקה שערכתי כמעל לכל החברות יש נוזל בתקן של טויוטה. האם כדאי להשתמש במקורי או חליפי בתקן הנדרש?
  18. מאיפה הוזמנו החלקים?
  19. או כל שנתיים או שזה ללא תלות בזמן?
  20. הבנתי שיש את פירוט הטיפולים באוטודאטה יש למישהו?
  21. צריך גם מקור מאתר או מסמך כלשהו.
  22. הסדק באזור בעייתי. בדוק שהתבריג לא נמרח בסגירה מכיוון שהסדק באזור גלילי ועל התבריג יהיה קשה להגיע לצורה הגיאומטרית הקודמת. אם יתבצע ריתוך צריך לעשות הברזה או להתקין סליל על התבריג. קח בחשבון שבריתוך אתה מחזק את המקום אבל מחליש מקומות אחרים וייתכנו סדקים בעתיד במהלך פתיחה וסגירה.
  23. 1.איפה אפשר למצוא מידע של שמן הבסיס של חברת שמן מסויימת? ואיזה תהליך הוא עבר? HC,PAO וכדומה... 2.ל-LM יש שמן עם תוסף MOLYGEN שמפחית חיכוך,יש למישהו נסיון עם זה? והאם זה כמו MOS2 משופר?
  24. מה המק"ט? לפי אוטודאטה זה 65 Nm המקום צפוף פירקת צנרת בדרך לשם?
×
×
  • תוכן חדש...