שלום לכולם.
היום בצהריים ביקרתי במוסך רון לאחר המלצות מהפורום ולאחר שמאסתי במוסכי הרשת.
ברשותי גולף משנת 2002 המגעים של ידיות האורות והמגבים נשחקו והייתי צריך להחליף אותם
רון שלח את העובד שלו לבדיקה לאחר בדיקה מהירה קבע כי צריך להחליף אותם החלטתי להחליף רק את ידית האיתות מכיוון
שרציתי חלקים חדשים לאחר כ-10 דקות החלק הוחלף ביקשתי גם Reset ל-Servise נעשה, ללא תשלום
כמו כן ביקשתי ממנו שישמע רעשי שחיקה מהמנוע לא הספקתי לפתוח מכסה מנוע ורון אמר לעובד שלו למלא שמן הגה "On the house"
הבעיה נפתרה.
לסיכום:רון מכונאי מעולה שעושה את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר ,מזהה תקלות ואומר לך מה הבעיה ואיך צריך לטפל בה-
מראה על מקצועיות גבוהה
הגעתי מהדרום וזה היה שווה את זה ,זה עדיף מאשר להעביר את הזמן במוסכים שמהמרים בניסוי ותעייה