Jump to content

LaBomba

  • הודעות

    212
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי LaBomba

  1. AZD 2002
  2. יש למישהו מושג מה לגבי נוזל קירור ומשאבת מים?
  3. שלום לחברי הפורום. ברשותי גולף 4 בנפח מנוע 1.6 16V ברצוני לדעת מה קיבולת השמן במנוע זה, ומה קיבולת נוזל הקירור למנוע זה. כמו כן רציתי לדעת אם יש תחליף לנוזל הקירור G13 שעומד בתקני VW. אני מחפש גם חברה איכותית למשאבת מים לרכב זה,והיכן אפשר להשיג. בברכה.
  4. שלום לכולם. היום בצהריים ביקרתי במוסך רון לאחר המלצות מהפורום ולאחר שמאסתי במוסכי הרשת. ברשותי גולף משנת 2002 המגעים של ידיות האורות והמגבים נשחקו והייתי צריך להחליף אותם רון שלח את העובד שלו לבדיקה לאחר בדיקה מהירה קבע כי צריך להחליף אותם החלטתי להחליף רק את ידית האיתות מכיוון שרציתי חלקים חדשים לאחר כ-10 דקות החלק הוחלף ביקשתי גם Reset ל-Servise נעשה, ללא תשלום כמו כן ביקשתי ממנו שישמע רעשי שחיקה מהמנוע לא הספקתי לפתוח מכסה מנוע ורון אמר לעובד שלו למלא שמן הגה "On the house" הבעיה נפתרה. לסיכום:רון מכונאי מעולה שעושה את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר ,מזהה תקלות ואומר לך מה הבעיה ואיך צריך לטפל בה- מראה על מקצועיות גבוהה הגעתי מהדרום וזה היה שווה את זה ,זה עדיף מאשר להעביר את הזמן במוסכים שמהמרים בניסוי ותעייה
  5. 1.איך אני יכול לדעת אם הממסר תקול? 2.הנורות מסוג H1 אור לבן מסין שהזמנתי מאי ביי, יכול להיות שזה משפיע? (שאני דוחף את הידית לאור גבוה הם דולקות ללא בעיות)
  6. שלום לחברי הפורום. יש לי בעיות חשמל בגולף 4 שנת 2002 1.שאני מושך את ידית המגבים להפעיל את המתזים הקדמיים המשאבה לא עובדת,שאני דוחף את הידית להפעיל את המתז האחורי המשאבה כן עובדת,מדדתי מתח מהכבל וראיתי 12V (תקין) חיברתי את המנוע של המשאבה ומשכתי את הידית ומדדתי מתח,על הצג במולטימטר המתח צנח ל-0V 2.בידית האיתות לצד ימין האיתות לא עובד לפעמים (יש קליקים מהירים כמו שנשרפת נורה). שאני מושך לאורות גבוהים הנורות לא נדלקות ושאני דוחף את הידית לאורות גבוהים הנורות נדלקות יש למישהו מושג מה הבעיה בכל אחד מהמקרים?
×
×
  • תוכן חדש...