האם זה תקין?
המוכר אומר שזה בסדר והוא יבדוק בכל זאת עם היבואן
כרגע אין נזילות באזור.
יש שלושה שניים ללא לחיצה כנראה בגלל שזה קרוב לצינור, במקורי יש לחיצה באזור.
יש למישהו נסיון עם הערכה הזאת?
איך זה עובד?
https://www.aliexpress.com/item/1005006861118065.html?spm=a2g0o.detail.pcDetailBottomMoreOtherSeller.3.74b3yFXtyFXtGY&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.40000.326746.0&scm_id=1007.40000.326746.0&scm-url=1007.40000.326746.0&pvid=3657c197-140d-483c-ad33-192efb5b90e5&_t=gps-id:pcDetailBottomMoreOtherSeller,scm-url:1007.40000.326746.0,pvid:3657c197-140d-483c-ad33-192efb5b90e5,tpp_buckets:668%232846%238108%23152&pdp_npi=4%40dis!ILS!108.07!51.87!!!196.88!94.50!%40212a70c117272868098835936ec2f4!12000038542526334!rec!IL!3578272904!X&utparam-url=scene%3ApcDetailBottomMoreOtherSeller|query_from%3A
השאלה כללית לכל הרכבים, נכון לעכשיו זה לבמוו ומיצובישי
ראיתי של-HENGST אין בכלל דירוג, אני יודע שזו חברה גרמנית שכיום מייצרים חלק מהמסננים בסין.
ידוע לך מה האיכות כיום?
1.איזה נורות לד כדאי לקנות? ממותגים כמו פיליפס או אושרם או מותגים בינונים(אשמח להמלצות) או נורות עלומות שם מעלי?
2.אני רוצה לתקין נורות שיתאימו למקור כלומר שלא יהיה ניתן להבדיל בין נורת ליבון ללד(לא מעוניין לסנוור או שיהיה בוהק מדי) , חשבתי להתקין נורת לד אדומה על פנס בלם ואני חושש שהאור האדום לא יהיה מספיק חזק.
יש לי משהו שנראה כמו אדים על שמשת הרכב הקדמית, אבל מרגיש כמו שכבה שומנית.
שאני מנקה עם חומר לניקוי שמשות החומר נמרח וזה לא באמת עוזר שאני עובר עם כף היד על האדים זה נעלם.
אני לא יודע אם זה קשור אבל הבעיה התחילה אחרי החלפת שמשה,יש לי את אותה תופעה על המראה המרכזית.
אני מעוניין להעלים את זה לצמיתות כי זה חוזר אחרי שבועיים בערך.
אחרי ניגוב נשארים סימנים של מים והמטלית כמעט ולא סופגת בניגוד למטלית שקניתי באוטודיפו שסופחת את כל המים ולא משאירה סימני ניגוב
צריך לעבוד בצורה מסויימת עם הסונקס או שזה פשוט לא סופג?
איזה נוזל קירור ושמן צריך?
ממה שרשום בספר רכב קשה להבין
מנוע 4J11
ראיתי את הנוזל הזה,האם הוא מתאים?https://www.justmotor.co.il/product/%D7%A0%D7%95%D7%96%D7%9C-%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A8-%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%99-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-mz313950
יש המלצה לנוזל תחליפי?