שלום לכולם.
הגיע הזמן להחליף מוטות מייצב קדמיים, רפידות בלם ודיסק.
איזה חברה של מוטות מייצב ממולץ? (הציעו לי תוצרת טייואן) האם כדאי מקורי?
מה העובי המינימלי לדיסק בלם ברכב?
הציעו לי רפידות של רמסה או ואגנר, האם הם טובים,והאם הם יכולים להתאים לדיסק בלם של ברמבו?
יש ירידה מזערית לאורך זמן במפלס נוזל הקירור חיפשתי נזילות ולא מצאתי.
אני צריך להשלים נוזל קירור, האם כדאי להשתמש בנוזל תחליפי שעומד בתקן?(מקורי יקר מאוד)