שלום לחברי הפורום.
רציתי לדעת אם יש סימנים מסוימים על המצת שאומרים שהגיע הזמן להחליף אתו.
ובמידה ואין סימנים האם כדאי בכל זאת להחליף כאשר הגיע זמנם לפי הוראות יצרן.
אני צריך מומנט לברגים שאני משתמש איתם בטיפולים כמו: בורג ריקון שמן ופלגים, ואולי בעתיד לברגי פולי בטיימינג ותושבת מנוע.
אנ מחפש הוראות יצרן לאחזקה אפה אפשר למצוא את זה?
שלום לחברי הפורום.
רציתי לדעת אם יש אתר או מסמך שיש בו הוראות לסגירת הברגים במומנט לרכב שלי (גולף 4).
ובמידה ואין האם כדאי להסתמך על טבלאות כלליות לברגים כמתואר בתמונה:
המשאבה עובדת כמו ש teyal אמר, המתז האחורי עובד, מה שהידית עושה היא הופכת בין + ל - והמנוע מסתובב לצד השני
הבעייה שני מושך את הידית להפעיל את המתזים הקדמיים המנוע לא עובד גם לא שומעים שהוא מסתובב
אני מקווה שזה יענה לך על התשובה
http://www.castrol.com/en_us/united-states/products/car/engine-oils.html
אם אתה נוהג בצורה אינטנסיבית אני ממליץ על ה-EDGE
שלום לכולם.
ברשותי גולף 4
שאני מושך את ידית המגבים המתזים לא עובדים(המתז האחורי עובד)
בדקתי מתח 0V שאני מפעיל את המתזים הקדמיים, שאני מפעיל את המתז האחורי מופיע 12V
החלפתי ידית משמשת וזה עדיין לא עובד.
את עזרתכם בבקשה.
שלום לחברי הפורום.
ברשותי גולף 4
יש לי נזילה ממשאבת מים לניקוי חלונות.
הנזילה מטבעת האטימה (O RING).
אני מחפש טבעת אטימה כזאת.
מישהו יודע איפה אפשר להשיג אטם כזה?
גם מקום שמוכר אטמים לתעשיה מתאים.
אני גם מחפש מקום שמוכר תרכיז לניקוי שמשות, מיכל גדול סדר גודל של 5 ליטר ומעלה.