Jump to content

LaBomba

  • הודעות

    212
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי LaBomba

  1. המאווררים מחוברים למנוע חשמלי אני חושב שסעיפים 4/5 לא הבעיה. אני אבדוק תושבות וחיבורים.
  2. שלום לחברי הפורום. שמאורר הרדיאטור והמזגן מתחיל לעבוד ישנם רעידות חזקות שנשמעות עד תא הנוסעים. יש למישהו מושג מה הבעיה?
  3. מי מגדיר מתי מחליפים יצרן רכב או יצרן מצתים?
  4. שלום לחברי הפורום. רציתי לדעת אם יש סימנים מסוימים על המצת שאומרים שהגיע הזמן להחליף אתו. ובמידה ואין סימנים האם כדאי בכל זאת להחליף כאשר הגיע זמנם לפי הוראות יצרן.
  5. האם מותר לייבא באופן פרטי מכל האתרים למיניהם חומרים מסוכנים כמו שמן? לא צריך לעבור ביוקרטיה שלך המשרד להגנת הסביבה?
  6. אני צריך מומנט לברגים שאני משתמש איתם בטיפולים כמו: בורג ריקון שמן ופלגים, ואולי בעתיד לברגי פולי בטיימינג ותושבת מנוע. אנ מחפש הוראות יצרן לאחזקה אפה אפשר למצוא את זה?
  7. שלום לחברי הפורום. רציתי לדעת אם יש אתר או מסמך שיש בו הוראות לסגירת הברגים במומנט לרכב שלי (גולף 4). ובמידה ואין האם כדאי להסתמך על טבלאות כלליות לברגים כמתואר בתמונה:
  8. צריך להחליף מנעול?
  9. שלום לחברי הפורום. ברשותי גולף 4 משנת 2002 מנגנון נעילה מרכזית אחורי ימני בדלת לא ננעל/ נפתח שאני פותח את הדלתות. יש למישהו מושג מה הבעיה?
  10. אסף מה הסיבה שלא השתמשת בסיליקון? 1.זה זמין ולא צריך לחכות למשלוח. 2. בראייה לעתיד אני מניח שסיליקון יחזיק הרבה יותר זמן מאטם.
  11. נדלקה לי הנורה של הכרית אויר בגלל שפירקתי אותה יש למישהו מושג אם אפשר לעשות איפוס ללא מחשב? ניתקתי את המצבר וחיברתי לא עזר
  12. החלפתי ידית אחרת עכשיו הכל תקין
  13. המשאבה עובדת כמו ש teyal אמר, המתז האחורי עובד, מה שהידית עושה היא הופכת בין + ל - והמנוע מסתובב לצד השני הבעייה שני מושך את הידית להפעיל את המתזים הקדמיים המנוע לא עובד גם לא שומעים שהוא מסתובב
  14. אני מדבר על צמיגות ,איתמר אמר שצריך לבחור את הצמיגות המתאימה לפי יצרן הרכב כל מה שאני אומר זה שצריך לבחור צמיגות לפי האזור בו נמצאים
  15. אז אתה מסכים איתי ש 0W30 לא מתאים לאזור
  16. איתמר אם יש לך דעה אחרת בנושא אני אשמח לשמוע
  17. צמיגות יותר מושפעת מהטמפרטורה של אותה מדינה בה הרכב נמצא אין מה לעשות עם 0W30 בארץ
  18. אסף עם איזה חומר אטמת את הפאנל?
  19. אני מקווה שזה יענה לך על התשובה http://www.castrol.com/en_us/united-states/products/car/engine-oils.html אם אתה נוהג בצורה אינטנסיבית אני ממליץ על ה-EDGE
  20. שלום לכולם. ברשותי גולף 4 שאני מושך את ידית המגבים המתזים לא עובדים(המתז האחורי עובד) בדקתי מתח 0V שאני מפעיל את המתזים הקדמיים, שאני מפעיל את המתז האחורי מופיע 12V החלפתי ידית משמשת וזה עדיין לא עובד. את עזרתכם בבקשה.
  21. ארז תודה על המידע
  22. תודה לכל המגיבים. מישהו יודע אם יש תחליף ל G13?
  23. LaBomba

    אטמים לרכב

    אטמת את האזור עם סיליקון מקווה שיחזיק. ככל הנראה יש גם נזילה מהחיבור של המשאבה לצינורות
  24. שלום לחברי הפורום. ברשותי גולף 4 יש לי נזילה ממשאבת מים לניקוי חלונות. הנזילה מטבעת האטימה (O RING). אני מחפש טבעת אטימה כזאת. מישהו יודע איפה אפשר להשיג אטם כזה? גם מקום שמוכר אטמים לתעשיה מתאים. אני גם מחפש מקום שמוכר תרכיז לניקוי שמשות, מיכל גדול סדר גודל של 5 ליטר ומעלה.
×
×
  • תוכן חדש...