Jump to content

LaBomba

  • הודעות

    212
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי LaBomba

  1. כן קניתי מוטול מה לגבי שאר הטיפולים פילטרים , תיבת הילוכים נוזל קירור...
  2. 136 כ"ס רועי תודה, אך לא מצויין מרווחי טיפולים במסמך.
  3. 2009 2011
  4. מנוע 2000 דגם N46B20B
  5. ?....
  6. שלום לכולם. אני מעוניין לדעת את הטיפולים הבאים: 1.שמן,פילטר שמן-זמן/ק"מ. 2.פילטר אויר-זמן/ק"מ. 3.פילטר מזגן-זמן/ק"מ. 4.פלאגים-זמן/ק"מ. 5.נוזל בלמים-זמן/ק"מ. 6.פילטר דלק-זמן/ק"מ. 7.נוזל קירור,מקורי או תחליפי שעומד בתקן?-זמן/ק"מ. 8.שמן ת"ה אוטומטית, מקורי או תחליפי שעומד בתקן?-זמן/ק"מ. 9.שמן דיפרנציאל אחורי, מקורי או תחליפי שעומד בתקן?-זמן/ק"מ. מחפש גם מסמך כמו אוטודאטה שרשום בו את הנתונים האלה.
  7. התכוונתי לחלק מס' 7 וגם 14 חודר שמן למגעים וכפי שהבנתי זה יכול לגרום נזק לחיישן http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VA71-EUR-03-2006-E90-BMW-320i&diagId=11_3009
  8. אם אני מבין נכון התפקיד של הוולוטרוניק זה לשלוט על כמות האויר הנכנסת למנוע והתפקיד שלך הוואנוס זה לשלוט על התזמון שסתומים? ד"א האם חלק מספר 1 זה הוואנוס? http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VA71-EUR-03-2006-E90-BMW-320i&diagId=11_3296 מקרה דומה של שמן בחיישן ב-118,האם כדאי לנקות ולאטום בסיליקון או לקנות אטם?
  9. יש לך סורק תקלות? אם כן מאיפה השגת אותו? ברכב שלך יש מערכת ולווטרוניק לא ידוע לי שיש גם ואנוס
  10. http://www.ebay.com/itm/Differential-fluid-drain-fill-adapter-For-Use-on-BMW-/301293261268?hash=item46267a51d4&item=301293261268&pt=Motors_Automotive_Tools&vxp=mtr
  11. אחרי שבוע איתו אני לא מרגיש בהבדל,אבל שהמחוג מגיע ל-6.5 אני מעדיף שמן שיעמוד בעומסים האלה.
  12. יש צינור ייעודי שמגיע לתחתית ואפשר לשאוב את הנוזל עד הטיפות האחרונות
  13. מה לגבי ROWE? רשום על האריזה:N60069.0 האם זה יכול להתאים?
  14. המנגנון בחלון האחורי התקלקל,הוזמן קיט מאיביי. 1.יש לפרק את כיסוי הידית ע"י שליפה ופתיחת שני ברגי טורקס שנמצאים מתחת לכיסוי. 2.יש לשחרר את כיסוי הדלת ולמשך כלפי מעלה והחוצה לאחר מכן יש לנתק את הכבלים לחלון החשמלי ופתיחת הדלת. 3.יש לפרק את הדיפון הפנימי לעבור עם סכין יפני מסביב לפלסטלינה ולמשוך בעדינות. 4.יש לפרק את הכבל למנוע חשמלי ולפרק את כל המכלול מהדלת ע"י פתיחת שלוש ברגים לאחר מכן יש לנתק את המכלול מהחלון ולהוציא אותו מהדלת. 5.כעת נגשים להחלפת החלקים שהתקלקלו:גלגלת, כבלים,ותושבת חלון. (כל החלקים שנעים עברו גירוז) 6.יש להכניס את הקפיצים לכבלים ולהכניס אותם גב אל גב לתושבת חלון ולגרז את המסילה 7.יש לפרק את בית הגלגלת שנמצאת על המנוע החשמלי ע"י 3 ברגי טורקס ולהוציא את הגלגלת. 8.יש לגרז את הגלגלת וללפף את הכבלים מסביב עד למתיחה ולהרכיב את התושבת למנוע חשמלי.
  15. שמן סינטטי זו הגדרה רחבה,צריך לבדוק אם שמו לו סינטטי מלא או חצי סינטטי. כמובן שממולץ לשים סינטטי מלא במנועים חדשים. ככל הנראה רצו לחסוך ושמו סינטטי כלשהו.
  16. שלום לחברי הפורום בהמלצת הפורום החלטתי להחליף לשמן מוטול הוחלף פילטר של קנכט EOM מק"ט: OX 166/1 D למקורי יש את אותו מק"ט ללא ה-D מישהו יודע מה ההבדל ביניהם? כמו כן הפתח ריקון היה ללא הדלת,אני יודע בוודאות שכל הטיפולים הקודמים בוצעו במורשה,האם כדאי לדרוש מהם את הדלת? בנוסף היה קשה לפתוח את הבורג,הוכחה שסוגרים שם ברגים לפי ה'עין'
  17. ניקיתי מגעים וחיברתי כבלים עבים ועדיין לא מניע
  18. שלום לכולם אתמול בבוקר הניע עם כבלים. היום בבוקר הניע עם כבלים היו נקישות לפני הנעה. לאחר הצהריים לא מניע עם כבלים ונשמעים נקישות. המתח במצבר 10.8 לערך. את עזרתכם בבקשה. החשש שלי שהסטרטר התקלקל.
  19. [h=2]"החלפתי מנוע והרכב נכנס ויוצא מהמוסך"[/h] זו הכותרת הכי חזקה שיצא לי לראות בפורום האם הבעיות האלה היו לפני החלפת המנוע? באופן כללי אני חייב לומר שרוב המוסכים בארץ מטפלים במכוניות כמו שתינוק משחק בקקה,ואת זה אני אומר מנסיון אישי. shugiflex כתב: המקום בו הרכב ניזוק הכי הרבה הוא במוסך.
  20. לא מדובר על חוות דעת מדובר על מסמכים המאשרים שלא מומלץ להשתמש בתקן LL04 מחוץ לארופה.
  21. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?458091-BMW-%D7%A1%D7%93%D7%A8%D7%94-1-%D7%9B%D7%9E%D7%94-%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%A0%D7%9B%D7%A0%D7%A1
  22. מקריאה של נושא אחר היה רשום שההמלצה לתקן LL01 היא בעקבות איכות דלקים ירודה בארץ.
  23. נאמר לי שהגיע מהנדס מגרמניה בדק את התנאים בארץ והחליט על: Liqui Moly LL01. ייתכן ושמו לך קסטרול לפני הבדיקה של המהנדס.
  24. ברשת היבואן משתמשים ב-Liqui Moly LL01
×
×
  • תוכן חדש...