Jump to content

LaBomba

  • הודעות

    212
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי LaBomba

  1. מדובר על השמן הזה האם זה סינטטי או מיוצר בטכנולוגיה סינטטית
  2. הפלסטיק שאתה מחפש זו דלת קטנה ראיתי כמה קורולות עם הבעיה הזו הקפיץ שנמצא על הציר של הדלת משתחרר כי הפלסטיק נשבר והדלת פשוט נופלת מה שאנשים עושים הם 'שוברים' את הדלת כי זה מפריע להם ומשאירים את זה כפתח איחסון פתוח אתה יכול לנסות להשיג חלק כזה ולנסות לתקן את זה עם הרבה סבלנות או להשאיר את זה ככה.
  3. האם ההמלצה לשמן 5 תקפה גם לגבי קורולות מהשנים 03-07? במיכל של ה LM 5W-40 רשום שהשמן מיוצר בטכנולוגיה סינטטית מה הכוונה?
  4. האם משתלם להטעין מצבר? בדקתי במוסך ואמרו לי שאפשר לנסות להטעין לא מבטיחים שזה יצליח כדאי לנסות או פשוט להחליף?
  5. האם אפשר להשתמש בנוזל הזה (בתמונה) או שכדאי להשתמש ב-SONAX ייעודי ל-BMW? תמיד השתמשתי במי ברז ואף פעם לא היו לי בעיות של אבנית וסתימות במשך 5 שנים (בגולף 4) האם כדאי להמשיך במי ברז?
  6. האם אותו הדין לכנף שהחליפו לתחליפי?
  7. בוקי לפי מה שאתה אומר אם רכב נוסע בכביש ומסובב את האלטרנטור ב-2500 סל"ד כאשר כל הצרכנים פועלים זה ישפיע על צריכת הדלק. ואם לצורך העניין מהירות כזאת מספקת 12V עדיין זה ישפיע על הצריכה? ההשערה שלי היא שמהירות כזאת לא אמורה לגרום למנוע להתאמץ יותר לסובב את האלטרנטור
  8. הצריכה עולה. השאלה שלי אם זה משפיע על צריכת דלק?
  9. שלום לחברי הפורום. רציתי לדעת האם יש קשר בין צריכת דלק לצרכני חשמל. בהנחה שהצרכנים מקבלים מתח מהאלטרנטור ויש קשר לצריכת דלק, אני לא מבין למה זה משפיע?
  10. תודה רבה.
  11. אני צריך את המסמך מאוטודאטה באופן כללי.
  12. האם מדובר באטם מכסה שסתומים? יש למישהו מסמך מאוטודאטה (מנוע 3ZZ) זה מאוד יעזור.
  13. לדגם E87 1.איזה תוכנה מתאימה? ואיזה גרסא? 2.איזה כבל צריך? האם נדרש מתאם? 3.איזה חברה מתאימה?(אני לא רוצה לקנות משהו סיני שיהרוס לי את המחשב)
  14. תבדוק אם המתז האחורי עובד אם כן סביר להניח שהבעיה במגעים של הידית וישרים.
  15. על מכסה הפילטר 16 צלעות. יכול להיות שטיפול האחרון (שהיה ברשות הבעלים הקודמים) החליפו את המכסה?
  16. שלום לכולם. בחיפוש בשרשורים ישנים הבנתי שהמידה לפילטר שמן לבמוו סדרה 1 הוא 86/16 כשקיבלתי את המפתח היום גיליתי להפתעתי שהוא לא מתאים. עזרתכם.
  17. למיטב ידיעתי יש לאיביזה בלמי תוף מאחורה,איך הם יודעים שצריך להחליף רפידות בלם אחוריות?(בהנחה שהם לא פרקו ובדקו) אם אתה מאזור המרכז צור קשר עם מוסך רון
  18. כדאי להסתמך על זה או ללכת לפי הוראות יצרן?
  19. י.ב דרום לא מומלץ
  20. מהשנים 2008/10 בדגש על אמינות מנועי הטורבו 1.8,2.0 ו-DSG
  21. סביר להניח שהצבע בכל הלת לא נדבק כראוי. אני למדתי את הלקח שלי ולא מתקרב למקום הזה. מוסך לא מקצועי (השאיר סימני ליטוש מסביב לדלת ועל הכיסוי של המגב) שאלתי אותו אם הוא יודע מה זה בדיקת אדהזיה הוא אמר לי שלא(מקצועי כבר אמרנו?) הוא לקח לי מחיר גבוה כ-600 ש"ח לכן הוא מרשה לעצמו להתרברב בעבודה ברמה מעל כולם.
  22. שלום לחברי הפורום. לפני מספר שנים צבעתי את הדלת בתמונה. הקילופים בצבע נוצרו מצלוטייפ שזגג שם כאשר נדרשתי להחליף שמשה. ניגשתי למוסך שצבע את הדלת ושאלתי אותו לפשר המקרה. לטענתו הקילופים נוצרו מפיטריות חלודה שהיו לפני שהוא צבע את הדלת לכןהצבע לא נדבק כראוי. האם הוא צודק או שמדובר בעבודה רשלנית?
×
×
  • תוכן חדש...