Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הי,

ראיתי שאולי בהמשך תגיע אלינו הגירסה החדשה של הסיטרואן c4 פיקאסו:

http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-33550-%D7%9E%D7%AA%D7%99%D7%97%D7%AA-%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A1%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%90%D7%9F-c4-%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%90%D7%A1%D7%95.aspx

 

מכיוון שאני לא מבין גדול במנועים - רציתי לשאול מדוע בכתבה המנוע (טורבו בנסין 1.2 ליטר 3 צילינדרים) הוא יעניין במיוחד את הישראלים? אני מבין שזה מנוע חלש יותר. האם הוא צפוי להיות חסכוני בצורה משמעותית? האם מחיר הרכב צפוי להיות נמוך יותר?

 

בנוסף, האם עדיין רווחת הציפיה למנוע דיזל בפיקאסו (5 מושבים)? האם כדאי לחכות?

 

תודה רבה,

ניר

עריכה אחרונה על ידי Nir Zamir
פורסם (נערך)

הסיבה היא מחיר מחיר מחיר. מנוע ה pure tech 1.2L אולי קטן וזול אבל יצליח להזיז את המשפחתית הזו בצורה סבירה . משפחה לא דורשת יותר .

 

לגבי שאלתך : אתמול ראיתי מונית פיקאסו קצרה . אני מניח שזו היתה דיזל . גם אם יביאו אותה למכירה לפרטיים בטח יתקעו לה תג מחיר שיבריח כל קונה ממוצע. שם עוד לא נפל האסימון .

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

קצת מעניין לראות בכמה יתמחרו את הגרסה הקצרה במידה שיביאו את ה-1.2 האוטומטי.

הרי ה-1.6 האוטומטי נמכר במבצע מתמשך של 135,000 שקלים.

ייתכן מצב שתהיה עלייה בשער היורו, ה-1.2 האוטומטי תתומחר ב-135 אלף וגרסת ה-1.6 תטפס במחיר.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מכיוון שמנועי הטורבו מספקים יחסית נתונים של חסכון בדלק בבין עירוני ובנוסף, זמינות כוח ומומנט בסל"ד נמוך מאוד.

זה אומר שתוכל לנסוע באופן רגוע יותר ולא לסחוט את הדוושה עם 1.6 עצלן אלה לקבל כוח משיכה קדימה איכותי במנוע קטן יותר, בהסבר הכי פשוט שיש.

פורסם

ה1.6 טורבו הנוכחי בפיקאסו הקצר לא ממש עצלן (8.5 שניות למאה ).

מעבר לשיפור בצריכת דלק וחסכון במשקל ,כנראה שיש גם אספקט של הפחתת זיהום אוויר.

יכול גם לחזק את המכירות בין אלה שחוששים מהמוניטין של מנוע ה1.6 טורבו , מאחר וה1.2 טורבו בנתיים לא מראה בעיות סדרתיות כלשהן ב308 וב208 שאיתן הוא משווק כבר 2-3 שנים בארץ.

פורסם

סדרת מנועי פיורטק היא מהטובות שקיימות כיום, אף טובה ממנועי פולקסווגן המקבילים. לדגם 110 כ״ס יש מומנט של כמעט 21 קג״מ כבר מ 1500 סל״ד! זהו מנוע מאד גמיש, קל וחסכוני בדלק ובאחזקה.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם
ה1.6 טורבו הנוכחי בפיקאסו הקצר לא ממש עצלן (8.5 שניות למאה ).

מעבר לשיפור בצריכת דלק וחסכון במשקל ,כנראה שיש גם אספקט של הפחתת זיהום אוויר.

יכול גם לחזק את המכירות בין אלה שחוששים מהמוניטין של מנוע ה1.6 טורבו , מאחר וה1.2 טורבו בנתיים לא מראה בעיות סדרתיות כלשהן ב308 וב208 שאיתן הוא משווק כבר 2-3 שנים בארץ.

 

מה המוניטין של המנוע 1.6? האם יש בעיות סדרתיות שמיוחסות לו?

פורסם

הגרסה הקודמת של המנוע ( בהספקים שונים , מספיק לחפש בפורום מנועי פרינס או THP) הייתה בעיתית. הוא עבר עדכון שהוחלפו בו מספר רכיבים ובנתיים המנוע המעודכן פה ממאי שנה שעברה , הייתי ממתין עוד שנה + לראות אם אכן הבעיות טופלו.

פורסם
הגרסה הקודמת של המנוע ( בהספקים שונים , מספיק לחפש בפורום מנועי פרינס או THP) הייתה בעיתית. הוא עבר עדכון שהוחלפו בו מספר רכיבים ובנתיים המנוע המעודכן פה ממאי שנה שעברה , הייתי ממתין עוד שנה + לראות אם אכן הבעיות טופלו.

 

אוקיי.. ברמה כזאת שלא היית רוכש כרגע את הרכב, לפחות עד שיגיע מנוע ה-1.2 ליטר?

 

ועוד שאלה: אם שיווק הפיקאסו 5 מושבים רק החל לפני חודשיים, האם זה אפשרי ששיווק הדגם החדש יחל בקרוב? עוד השנה? אני מתלבט אם לחכות או פשוט לנסות לקבל מחיר טוב יותר על הדגם הנוכחי...

פורסם
ה1.6 טורבו הנוכחי בפיקאסו הקצר לא ממש עצלן (8.5 שניות למאה ).

מעבר לשיפור בצריכת דלק וחסכון במשקל ,כנראה שיש גם אספקט של הפחתת זיהום אוויר.

יכול גם לחזק את המכירות בין אלה שחוששים מהמוניטין של מנוע ה1.6 טורבו , מאחר וה1.2 טורבו בנתיים לא מראה בעיות סדרתיות כלשהן ב308 וב208 שאיתן הוא משווק כבר 2-3 שנים בארץ.

 

הכוונה שלי הייתה למנוע 1.6 אטמוספרי מעין השוואה למנועים אטמוספריים חביבים על ישראלים, נא להיות יותר מפוקסים בקריאה להבא.

  • ספונסר פורום
פורסם

בוקר טוב,

לעניין ה C4 פיקאסו עם מנוע 1.2 ליטר פיורטק - ההערכות כרגע הן שהרכב יגיע ברבעון הראשון של 2017, ואין לנו צפי למחיר.

הנסיון שלנו עד עכשיו עם מנוע ה 1.6 הוא מצוין.

הרכב יהיה באירוע שאנו עורכים ביום שישי הקרוב לגולשי קארספורום, ואתם כמובן מוזמנים להתרשם ממנו ולנהוג עליו.

צוות לובינסקי

פורסם

האם לדעתכם כשתגיע הגירסה עם המנוע החלש יותר (אך החסכוני יותר), הגירסה הנוכחית של 1.6 ליטר תהיה עדיין רלוונטית?

אני שואל זאת מתוך חשיבה עתידית על היום שבו ארצה למכור את הרכב.

 

שמעתי שהמנוע של 1.2 כבר נמצא בשימוש במכוניות כמו C4 או פיז'ו - אם כך הדבר מישהו יכול לחוות דעה עליו?

פורסם

המנוע לא חלש יותר, נהפוכו. בנתונים היבשים הוא יותר חזק. אין סיבה לקנות מנוע אטמוספרי כשיש אופציה גודשת אמינה וטובה לדעתי. זה עולם אחר.

 

 

פורסם
המנוע לא חלש יותר, נהפוכו. בנתונים היבשים הוא יותר חזק. אין סיבה לקנות מנוע אטמוספרי כשיש אופציה גודשת אמינה וטובה לדעתי. זה עולם אחר.

 

גם המנוע 1.6 הנוכחי הוא טורבו.

מה שכתבו פה בתחילת השרשור הוא שהסיבה לקנות רכב עם המנוע 1.2 היא המחיר של הרכב והדלק. אז אתה בעצם אומר שהמנוע 1.2 גם יותר חזק ואמין לעומת ה 1.6?

פורסם
בוקר טוב,

לעניין ה C4 פיקאסו עם מנוע 1.2 ליטר פיורטק - ההערכות כרגע הן שהרכב יגיע ברבעון הראשון של 2017, ואין לנו צפי למחיר.

הנסיון שלנו עד עכשיו עם מנוע ה 1.6 הוא מצוין.

הרכב יהיה באירוע שאנו עורכים ביום שישי הקרוב לגולשי קארספורום, ואתם כמובן מוזמנים להתרשם ממנו ולנהוג עליו.

צוות לובינסקי

אפשר פרטים על הארוע ?

C4 PICASSO 1.6THP

PEUGEOT 206 XS

×
×
  • תוכן חדש...