Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

תודה על הקישור הנ"ל, הותקן ובוצע בהצלחה.

 

לעניין העדכון ללא הסכמת המשתמשים, לא נכון, אם כי מיקרוסופט עשתה פה טריק "נחמד", העדכון מוגדר מעכשיו כעדכון קריטי ולא כעדכון מומלץ.

לפי כך :

1. כל מי שמוגדר לו ב windows updute עדכונים אוטומטים, ימצא את עצמו עם מערכת הפעלה חדשה למרות שיטען בצדק אך לא במדויק שהוא לא אישר את העדכון.

2. כל מי שמוגדר לו ב windows updute הורדה אוטמטית של עדכונים, ימצא את העדכון מוכן בקנה ומסומן ב V וחסר רק אישור בשביל להתחיל את תהליך העדכון.

 

מי שכבר עבר שדרוג בעל כורחו, יכול לחזור לאחור ע"י כלי שמובנה בתוכנה.

מי שרואה את העדכון מחכה לו בקנה וחושש מאישור ללא תשומת לב, יכול להתקין את התוכנה שאת הקישור לה נתן Fat Bastard ובא לציון גואל (עד שמיקרוסופט ימצאו דרך לעקוף זאת).

עריכה אחרונה על ידי Ron Poh
  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
תודה על הקישור הנ"ל, הותקן ובוצע בהצלחה.

 

 

לעניין העדכון ללא הסכמת המשתמשים, לא נכון, אם כי מיקרוסופט עשתה פה טריק "נחמד", העדכון מוגדר מעכשיו כעדכון קריטי ולא כעדכון מומלץ.

לפי כך :

1. כל מי שמוגדר לו ב windows updute עדכונים אוטומטים, ימצא את עצמו עם מערכת הפעלה חדשה למרות שיטען בצדק אך לא במדויק שהוא לא אישר את העדכון.

2. כל מי שמוגדר לו ב windows updute הורדה אוטמטית של עדכונים, ימצא את העדכון מוכן בקנה ומסומן ב V וחסר רק אישור בשביל להתחיל את תהליך העדכון.

 

מי שכבר עבר שדרוג בעל כורחו, יכול לחזור לאחור ע"י כלי שמובנה בתוכנה.

מי שרואה את העדכון מחכה לו בקנה וחושש מאישור ללא תשומת לב, יכול להתקין את התוכנה שאת הקישור לה נתן Fat Bastard ובא לציון גואל (עד שמיקרוסופט ימצאו דרך לעקוף זאת).

 

במקום "ללא הסכמת המשתמשים" הייתי אומר "בנגוד לרצון המשתמשים", זה ניסוח נכון יותר

זה כמו לתת למישהו לאכול מאכל שהוא לא רוצה לאכול,בשלב הראשון אתה מנסה לשכנע אותו שכדאי לו, מביא לו את זה ליד האף נותן לו להריח ומבקש ממנו לפתוח את הפה, הוא לא רוצה.

אז שלב הבא אתה פותח לו את הפה בכח דוחף את האוכל וסוגר לו את הפה בכח ומחכה עד שהוא יבלע, ורוב האנשים יבלעו בסוף. אבל היי אף אחד לא הכריח אותם לבלוע נכון ?

ואז כשהוא בולע אתה מספר לו שהוא יכול לדחוף אצבע לגרון ולהקיא.

 

אלה שיטות השיכנוע הבזויות החדשות של מיקרוסופט.

 

הדעה שלי ? עדיף לאכול משהו קצת פחות טעים, אבל מזין יותר ואף אחד לא יבוא אליכם בכוח וידחוף לכם אותו לגרון. במילים אחרות - לינוקס, אין פיתרון אחר למישהו שלא רוצה שיאכילו אותו בכח מאכלים שהוא לא ביקש.

עריכה אחרונה על ידי martines
פורסם

ב 29 ביולי מפסיקים לתת בחינם את WINDOWS 10 ואני מתאר לעצמי יפסיקו לתת תמיכה ל WINDOWS 7.

אז פשוט תעשה עדכון ותגמור עם הסיפור.

תתקין classic shell בשביל התפריט רגיל.

לי BLUETOOTH הפסיק לעבוד אחרי ההתקנה, אולי אפשר לסדר את זה אבל לא התעמקתי בנושא

אייל

פורסם

לעניין העדכון ללא הסכמת המשתמשים, לא נכון, אם כי מיקרוסופט עשתה פה טריק "נחמד", העדכון מוגדר מעכשיו כעדכון קריטי ולא כעדכון מומלץ.

לפי כך :

1. כל מי שמוגדר לו ב windows updute עדכונים אוטומטים, ימצא את עצמו עם מערכת הפעלה חדשה למרות שיטען בצדק אך לא במדויק שהוא לא אישר את העדכון.

2. כל מי שמוגדר לו ב windows updute הורדה אוטמטית של עדכונים, ימצא את העדכון מוכן בקנה ומסומן ב V וחסר רק אישור בשביל להתחיל את תהליך העדכון.

 

 

בדקתי חלק מהלוגים, ומסתמן שאתה צודק.

 

אם אתה משלם כסף וקונה תוכנה מערכת הפעלה חוקית, הגדרת ברירת המחדל של "הורד והתקן עידכונים באופן אוטומטי" היא למעשה צ'ק פתוח שהמשתמש נותן (במודע או שלא במודע) למיקרוסופט, ובטריק האחרון שלה מיקרוסופט בוגדת באמון הלקוחות שלה.

 

הבעיה הזאת לחלוטין חלפה מעל לראשם של אילו שהתקינו מ"ה פרוצה, ששם לרוב פרצת האבטחה הזו סגורה.

פורסם
אם כבר הפשרה הריאלית היא המאק. משתמשים בסיסיים בכלל היו שמחים לוותר על חומרה שהיא המילה האחרונה בשביל האיכות של המחשבים הללו, שלא לדבר על מערכת ההפעלה (מבוססת יוניקס, אגב). הכל פשוט עובד, בלי טוויקים ובלי התעסקויות - נוח, ״נכון״ מבחינה ממשקית ועם מחשבה רבה לפרטים קטנים שמקלים על החיים.

 

הפרדוקס הוא שמשתמשים בסיסיים לא יודעים להעריך איכות כשורה (מצריך לא רק ידיעה אלא הערכה מחודשת של מה חשוב יותר במחשב ומה פחות - כי למאק יש גם יש חסרונות) ולכן לא יגיעו בכלל להתנסות בהם.

 

אתה קורבן של שיווק. במחשבים של אפל יש את אותם רכיבים בדיוק שאפשר למצוא במחשבים שעולים 30-40% אחוז פחות. ההבדל הוא בשיווק ואיכות גימור במוצרים של אפל שנותנים תחושה כאילו רכשת מוצר "פרימיום".

פורסם
ב 29 ביולי מפסיקים לתת בחינם את WINDOWS 10 ואני מתאר לעצמי יפסיקו לתת תמיכה ל WINDOWS 7.

אז פשוט תעשה עדכון ותגמור עם הסיפור.

 

ובינינו, מי באמת קונה בימינו עותק וינדוס חוקי? :roll:

הרוב מורידים עותק פיראטי מטורנטים בכל מקרה.

עדכון וינדוס חינם זה לא כזה שוס בכל הקשור למהירות בכל מקרה, עם כבר לעבור מערכת הפעלה אז רק התקנה נקיה.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

התמיכה ל 7 תמשך עוד כמה שנים, בוודאות. עדיין מוכרים מחשבים שמגיעים עם 7.

התראה על הפסקת התמיכה תהיה לדעתי לפחות חצי שנה מראש אם לא שנה.

פורסם
ובינינו, מי באמת קונה בימינו עותק וינדוס חוקי? :roll:

הרוב מורידים עותק פיראטי מטורנטים בכל מקרה.

עדכון וינדוס חינם זה לא כזה שוס בכל הקשור למהירות בכל מקרה, עם כבר לעבור מערכת הפעלה אז רק התקנה נקיה.

יש לי טאבלט של CHUWI ב 140 $ עם windows חוקי.

רוב המחשבים עכשיו הם מחשבים ניידים והם מגיעים עם windows חוקי

 

התמיכה ל 7 תמשך עוד כמה שנים, בוודאות. עדיין מוכרים מחשבים שמגיעים עם 7.

התראה על הפסקת התמיכה תהיה לדעתי לפחות חצי שנה מראש אם לא שנה.

 

המחשבים האלה מגיעים עם עדכון ל 10

אייל

פורסם

שאלה למומחים אם כבר..

לפני כשנה שידרגתי לווינוז 10 על מחשבי הנייד האישי THINKPAD X61 ישן,

ומאז התחיל להופיע כל כמה שעות מסך כחול והמחשב נכבה, דבר ששבר אותי,

מחקתי והרכבתי וונדוז 8.1 PRO ומאז הכל סבבה.

 

לדעתכם, כדאי לי היום לשדרג, או להישאר איפה שאני. הרי גם אני מוטרד מההודעות המרובות שלהם.

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

שתי עמדות של המשרד "נפלו ברשת" אתמול. אחת העובדות הגיעה למחשב כשהאחוזים כבר רצו.

השניה "תפסה" הודעה כמו שהזכירו פה, ש"קבענו עדכון" לתאריך זה וזה.

אחרי תלאות הצלחתי לבטל את זה.

(אני מקווה).

המחשב שכבר שודרג ל10, ניתן לו צ'אנס. נראה כמה זה גרוע.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

שאלה מעט לא קשורה - מחשב שמותקנות עליו 2 מ"ה: win 7 ו - win 8. במידה ואני משדרג את 7 ל 10, ה- 8 ישאר ועדיין בכל הפעלה יהיה תפריט בחירה המאפשר הפעלת win8/win10?

פורסם
ב 29 ביולי מפסיקים לתת בחינם את WINDOWS 10

 

ברוך שפטרנו

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ה7 עובד נהדר, ה8 לא משהו מיוחד אבל נסתדר. למה לי להתקין מערכת הפעלה שתבקש ממני כל שנה לשלם על רישיון מחדש? נניח התקנתי 10 ואחרי שנה אני לא רוצה לשלם להם, זה נועל לי את המחשב או משהו?

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
ובינינו, מי באמת קונה בימינו עותק וינדוס חוקי? :roll:

 

אירגונים וחברות גדולים למשל שלא "מתאים" להם להשתמש בתוכנה פיראטית...

 

 


×
×
  • תוכן חדש...