Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אף אחד לא קרא את שכתב כאן בפורום (say22 משהו) על הפרטיות של 10 ?

אין סיכוי ולו הקלוש ביותר שאני מתקין 10 על המחשב שלי, לא היום, לא מחר, לא שנה הבאה ולא עוד 3 שנים.

 

מי שזה טוב לו, אין בעיה, אבל מי שלא מעוניין - מסכים לגמרי עם ההגדרה של אונס, מכריחים אותך ודוחפים לך את זה לגרון.

 

אם היה שם איזה טכנולוגיה חדשה, בונוס, משהו שהיה שווה בשבילו להתקין.... אתם סתם מעשירים את מיקרוסופט שאחר כך מוכרת בצורה כזאת או אחרת את מה שהם ריגלו אצלכם במחשב.

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

המחשב שלי שודרג היום לבד בלי שום אישור או בקשה. הדלקתי אותו ועזבתי אותו לכמה דקות, כשחזרתי הוא היה כבר באמצע תהליך השדרוג.

האמת בינתיים הווינדוס החדש לא רע.

פורסם
רבותיי, הבחור סוג של "נאנס". מכריחים אותו להתקין משהו שהוא לא רוצה אותו, ואתם ממליצים לו להירגע, לקבל את זה בקלות ולזרום עם זה- ואפילו לא ללכת להתלונן על החדירה הכפוייה.

gwx control panel

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אף אחד לא קרא את שכתב כאן בפורום (say22 משהו) על הפרטיות של 10 ?

אין סיכוי ולו הקלוש ביותר שאני מתקין 10 על המחשב שלי, לא היום, לא מחר, לא שנה הבאה ולא עוד 3 שנים.

 

 

אין היום שום פרטיות בין אם שידרגת ל 10 ובין אם לא. גוגל מרגלת אחריך, תוכון של הסלולרי שלך (אנשי קשר ועוד) גם לא בדיוק מוגן ועוד ועוד. היום מי שרוצה לשמור על פרטיות מוחלטת צריך להתנתק מהאינטרנט ולזרוק את הסמארטפון. לקנות נוקיה 1100. אז תהיה לך פרטיות אבל עדיין תקבל SMS פירסומיים מכל מיני גופים ששמו יד על מספר הטלפון שלך.

 

 

בעוד מספר שנים תאלץ מחוסר ברירה לשדרג את מערכת ההפעלה כיוון שמייקרוסופט יפסיקו את התמיכה ב 7 כמו שהם הפסיקו את התמיכה ב XP לפני זמן מה.

 

 

פורסם

בגוגל אני שולט מי מרגל עלי וכמה, יש דברים שלא איכפת לי שידעו, ויש דברים שכן.

אנשי הקשר שלי? מה זה יתן להם? בבקשה.

חשבון הג'ימייל שלי לא מכיל מידע סודי, את הדברים החשובים באמת אני מנהל בשרת נפרד.

 

יש מרחק רב בין הדברים הסטנדרטים (ואני מודה שזה כבר כי התרגלנו), לבין שליטה ובקרה מלאה של המחשב שלך.

אם אני רוצה לצפות פורנו אני לא רוצה שזה יהיה חשוף לאחרים.

אם אני מצלם את עצמי ערום אני לא רוצה שתמונה משם תגיע למיקרוסופט.

אני אם מדבר בחדר ליד מיקרופון אני לא רוצה שמישהו יקליט אותי.

 

בעוד מספר שנים כשהתמיכה ב 7 תיפסק, so f**king what? עדיין יש לי מחשבים שרצים על XP.

וכשזה באמת יהיה כבר בלתי אפשרי להמשיך אני אשקול את האלטרנטיבות שלי, יש כלים שחוסמים את כל הזבל שמיקרוסופט דחפו שם, אבל להתעסק עם זה עכשיו כשזה לא הכרחי זה בזבוז זמן.

 

אגב, התמיכה ב 7 לא תפסק כל כך מהר, הזעקה מהקהילה תהיה כל כך גדולה (אני מקווה) שהם ימשיכו את התמיכה עוד זמן רב.

פורסם

phpclub - אם אתה לא רוצה שום ריגול אתה צריך לחזור לאמצעים האנלוגיים הישנים - תמונות בפילם, פורנו ב-VHS, תקשורת בפתקאות, כיון שהקלטות סתר יש כבר 80 שנה. בעצם, כנראה שצריך לזוב לגור במערות הכרמל ולצוד דובים שנכחדו. עצם העובדה שהגאדג'ט שלך מחובר למרשתת - ויהיה זה טלפון, מחשב או כרטיס אשראי - חושפת את המידע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם אני רוצה לצפות פורנו אני לא רוצה שזה יהיה חשוף לאחרים.

אם אני מצלם את עצמי ערום אני לא רוצה שתמונה משם תגיע למיקרוסופט.

אין לי שום בעיה שמייקרוסופט ידעו שאני צופה בפורנו...

 

אני לא מצלם את עצמי ערום ובנימה רצינית אין לי שום מידע רגיש על המחשב.

 

אני לא מוסד בטחוני ולא מנהל עסקי סמים, לא פורץ לחשבונות בנק וכו'.

 

יש לי (למי אין?) כמה תוכנות לא חוקיות ולא יותר מזה.

 

 

אכן WIN 10 עושה Tracking ומשדר לשרתי מייקרוסופט מידע אודות השימוש שלך, בעיקר שאילתות חיפוש, תוכנות שאתה משתמש בהן, זמני שימוש, לפי מחקר שמישה עשה אפילו את מה שאתה כותב בצ'טים.

 

אם למשל רשמת בצ'ט "חופשה בתאילנד" אז בעוד כמה זמן יתחילו להציג לך פירסומות של בתי מלון בתאילנד. לא יודע אם זה נכון לגבי צ'טים אך לגבי תוצאות חיפוש זה בטוח נכון.

 

 

או. קי, השקעתי, חזרתי למערכת הפעלה ישנה, התקנתי תוכנות anti tracking, חסמתי את כל מה שיכלתי.

 

מייקרוסופט כעת לא מקבלים (יותר נכון מקבלים פחות) מידע ממני.

 

אבל מה אני מרוויח מזה?

 

כלמור לא כ"כ איכפת לי שהמידע הזה ישודר, לא שווה מאמץ לחסום אותו כי אני לא רואה איך זה פוגע בי.

 

 

פורסם

אני איזה יום חזרתי מבילוי ובהדלקת המסך פשוט ראיתי את האחוזים רצים על המסך, היה נראה כאילו נציג ממיקרוסופט הגיע אלי לבית, אישר את ההתקנה והלך.

בכל מקרה, בהתחלה נלחצתי והתבאסתי, בסופו של דבר שידרגתי את כל המחשבים בבית ל10.. ווינדוס מעולה.

פורסם

אכן וינדוס מעולה, אבל אני פשוט מתעב את ההתחל החדש :\ מישהו מכיר דרך בתוך וינדוס (בלי תוכנות חוץ) להחזיר את התפריטים הישנים?

 

 

פורסם

אני לא מצלם את עצמי ערום ובנימה רצינית אין לי שום מידע רגיש על המחשב.

 

אם אצלם את עצמי ערום, ואיזה עובד מייקרוסופט אומלל יראה את זה, זאת תהיה סיבה לגיטימית בשבילו להסבת מקצוע לסבל בחנות ירקות.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)

מבלי להיכנס לנושא של 10 טוב או רע, אתם מפספסים את הנקודה.

 

בנאדם קנה מחשב, הוא שלו, המחשב הוא לא חלק מדומיין או מרשת כלשהי.

 

הבנאדם החליט לרכוש מ"ה 7 מקורית כי הוא שמע את השטויות הרגילות של מיקרוסופט או שהוא פשוט סוג של אדם שרגיל לשלם על דברים שהוא קונה.

 

באיזו רשות מיקרוסופט מחליטה שהיא מתקינה לו מ"ה שונה ממה שהוא בחר לקנות?, של מי המחשב הזה?

 

והדחיפה של השבוע האחרון לא הצריכה הסכמה של המשתמש, קיבלתי בשבוע האחרון איזה עשרה טלפונים של לקוחות שסיפרו את אותו סיפור, חלקם אנשים מבוגרים שלא הבינו מה קרה למחשב שלהם, לא כולם "אשפים" במחשבים.

 

גם למי שחושב ש-10 זה הדבר הכי טוב שקרה למין האנושי מאז הלחם הפרוס, אתם באמת לא רואים את הבעיתיות שבנושא?

 

כמובן שבמערכת הפעלה פרוצה זה לא היה קורה.

עריכה אחרונה על ידי saay222
פורסם

העדכון לא רץ ללא אישור, במחשב עם win7 שקבלתי לא ממזמן מהעבודה, אני רואה כשבועיים את ההודעה שמבקשת אישור לעדכון ל win10 ואני ממזער אותה מחדש כל פעם.

מה שכן, הבקשה לשדרוג היא כבר על תקן התקרצצות ומופיעה כמעט כל פעם כשאני מדליק את המחשב, מספיקה פעם אחת של חוסר תשומת לב ואישור הבקשה, ויש לכם מערכת הפעלה חדשה גם אם לא התכוונתם לזה.


×
×
  • תוכן חדש...