Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נכון מאד

אם זו לא סיבה מספקת לעבור ללינוקס אז כנראה שאתם נידונים להמשיך לאכול את הח_א שמיקרוסופט כל כך מנסה להאכיל אתכם.

בלינוקס יש תמיכה ופיתוח מתמשך ומתמיד של דרייברים לחומרה חדשה.

 

לא, זו סיבה ממש לא מספקת לעבור ללינוקס. לינוקס לא רלוונטית ל-99.9% מהאוכלוסיה.

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא, זו סיבה ממש לא מספקת לעבור ללינוקס. לינוקס לא רלוונטית ל-99.9% מהאוכלוסיה.

 

טיעון מעניין, החלטת בעצמך מה טוב ל 99.9% מהאוכלוסיה ?

פורסם

 

מי שרוצה לעבור ללנוקס במחשב הבייתי בהחלט יכול, הבעיה שכל המשק: כל תחנות הקצה של כל פקידה, כל משרד, כל מנהל וכו' הן ווינדווס ואני לא רואה את זה משתנה בעתיד הקרוב או הרחוק.

 

בשנה שנתיים האחרונות אני רואה שחלק מיצרני החומרה הסירו תמיכה ב XP (וגם בוויסטה) במוצרים החדשים שלהם, הם תומכים מ 7 ומעלה. אולי זה עובד גם על XP אבל במקרה שאתה נתקל בבעיה אין עם מי לדבר כי הדרישה הראשונה היא "החלף מערכת הפעלה לנתמכת לפי המפרט".

 

כך שאני לא הייתי בונה על תמיכה ב 7 ליותר מידי שנים קדימה. אולי לא ב 3-4 שנים הקרובות אבל מתישהו היא תיפסק.

 

 

זו באמת בעייה, מאחר ומייקרוסופט מחופרת עמוק עמוק בכמה משרדי ממשלה משפיעים כמו למשל במשרד החינוך.

אפשר לראות למשל איזה הנחות מפליגות מקבלים המורים ואנשי חינוך באתר של מיקרוסופט.

 

מישהו זוכר שלפני כמה שנים היה ניסיון של משרד האוצר להשקיע בפיתוח של open office לעברית כך שיתאים לשימוש במשרד החינוך ובמשרדי ממשלה אחרים ? כמובן שמיקרוסופט מיהרה מהר מהר לשמן את הכיסים הנכונים כדי לחסל את היוזמה הזו. קשה למצא כבר מצביעים לפרוייקט ההוא אבל הצלחתי למצא כאן :

 

"למי שלא מכיר, ההבדל בין הגרסה של טק מערכות לגרסה הרשמית היא התמיכה המשופרת בעברית. טק מערכות, במימון משרד האוצר דואגת לבצע תיקוני באגים רבים הקשורים לעברית. אני מקווה כי ה-changelog המלא יפורסם בקרוב."

 

פורסם
טיעון מעניין, החלטת בעצמך מה טוב ל 99.9% מהאוכלוסיה ?

 

יש סיבות טובות למה כמעט אף אחד לא משתמש בלינוקס. א. 99.9999% מהתוכנות והמשחקים נכתבות בראש וראשונה עבור סביבת חלונות. ב. אנשים רבים יתקשו מאוד להסתגל למעבר ללינוקס. ג. לאף אין סיבה טובה להסתגל ללינוקס כי חלונות עונה על כל הצרכים שלהם.

 

אתה יכול להמשיך לפמפם את "יתרונות הלינוקס", אבל לאף אחד פשוט לא אכפת.

פורסם

^

תכלס, הוא צודק.

אני מריץ לא מעט שרתי לינוקס, ועדיין לא יכול לעבוד עליו כסביבת עבודה, להתחיל למצוא תחליף לכל תוכנה שאני צריך (שלא לדבר על זמן ההסתגלות) זה יהיה.. בזבוז זמן מאסיבי.

פורסם
יש סיבות טובות למה כמעט אף אחד לא משתמש בלינוקס. א. 99.9999% מהתוכנות והמשחקים נכתבות בראש וראשונה עבור סביבת חלונות. ב. אנשים רבים יתקשו מאוד להסתגל למעבר ללינוקס. ג. לאף אין סיבה טובה להסתגל ללינוקס כי חלונות עונה על כל הצרכים שלהם.

 

אתה יכול להמשיך לפמפם את "יתרונות הלינוקס", אבל לאף אחד פשוט לא אכפת.

 

מעניין כי חלונות לא ענתה על הצרכים של אבא שלי למשל, שהתלונן בלי הפסקה שהמחשב שלו לא זז, נכון המחשב שלו בן 6-7 שנים אבל לצרכים שלו אין שום סיבה לקנות מחשב אחר. ותתפלא שלקח לו יום אחד בדיוק להתרגל לעבוד עם לינוקס - XUBUNTU במקרה שלו, ומאז הוא מבסוט.

מה כבר צריכים 90% מהאנשים ? דפדפן אימייל קצת מסמכים וסרטים , והעיקר שיעבוד מהר . לינוקס עונה על הצרכים האלה, חלונות נכשלת בפרמטר של המהירות אם אין לך מחשב על קטן בבית עם i7 ו16 גיגה זיכרון.

לגבי המשחקים, אפילו ילדים אני כמעט לא רואה משחקים במחשב, הכל עבר לקונסולות.

פורסם

אם כבר הפשרה הריאלית היא המאק. משתמשים בסיסיים בכלל היו שמחים לוותר על חומרה שהיא המילה האחרונה בשביל האיכות של המחשבים הללו, שלא לדבר על מערכת ההפעלה (מבוססת יוניקס, אגב). הכל פשוט עובד, בלי טוויקים ובלי התעסקויות - נוח, ״נכון״ מבחינה ממשקית ועם מחשבה רבה לפרטים קטנים שמקלים על החיים.

 

הפרדוקס הוא שמשתמשים בסיסיים לא יודעים להעריך איכות כשורה (מצריך לא רק ידיעה אלא הערכה מחודשת של מה חשוב יותר במחשב ומה פחות - כי למאק יש גם יש חסרונות) ולכן לא יגיעו בכלל להתנסות בהם.

:idea:
פורסם

לא מסכים , יש לי מחשב בן 9 בבית עם דואל קור ווינדוס 10 שמריץ את השימושים הבסיסיים בלי בעיה.

רק משחקים הוא כבר לא מסוגל להריץ.

פורסם

איזה שימושים ? כמה זיכרון ?

במקרה שלי זה היה מחשב דואל קור עם 2G זיכרון, המחשב היה נחנק כשהיו פותחים דפדפן עם יותר מ 2 - 3 טאבים.

פורסם

ואתה לא שם לב שיש חתיכת הבדל בין i7 עם 16 ג'יגה ודואל קור עם 2 ג'יגה?

יש אצלי בבית 4 מחשבים שונים וכולם עובדים בסדר גמור עם וינדוס 10. מ-i7 עם 16 ג'יגה ועד xtreamer ultra ישן דואל קור עם 4 ג'יגה.

 

ובנוגע למיקרוסופט שמנסים לאסוף מאיתנו מידע - כאילו שגוגל ופייסבוק לא יודעים כבר מספיק. מה זה בכלל משנה. לי הרבה יותר מפריע הפרסומות שדוחפים לנו בכל מקום, והפרסומות שמתחזות לתוכן.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אולי, אבל אני רוצה לבחור האם ומתי להתקין אותה על המחשבים שאני מנהל. זו הסיבה שכשפתחתי את אחד מהם שלא עבד שבוע ופתאום חלונות שאלה אותי "מתי אתה רוצה להתקין, עכשיו עוד שעה או עוד שעתיים" והייתי צריך לחפש פתרון בגוגל כדי לסגור את תהליך ההתקנה, קצת התאכזבתי, נגיד זאת בעדינות.

 

ולינוקס לא רלוונטי למשתמש הפשוט, ואני אומר את זה בתור אוונגליסט של קוד פתוח ולינוקס.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

וינדוס שואלת אותי פעם ביומיים אם להתקין באחד המחשבים שלי. גם כשכמעט מתחילים את ההתקנה יש תמיד אופציה לעצור הכל. מוזר לי שאומרים שההתקנה התחילה אוטומטית.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בנוגע לעניין של הפרטיות,

אם בהתקנה של של WIN 10 ביטלתי את כל ברירות המחדל של מיקרוסופט (שמירה מידע על הקלדות במקלדת WTF?) רמת המידע שאני מספק למיקרוסופט היא כמו בדורות הקודמים של ווינדוז או שאני טועה ויש עוד דברים בעייתיים?

פורסם

שמירת מידע על הקלדות המקלדת זה כדי לתפוס את הטקסט ברגע שהוא מוקלד, לפני שהוא עובר הצפנה על ידי אפליקציתת צ'ט כלשהי לדוגמא.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...