Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, זה מתחיל למצוא חן בעיני פחות ופחות.

אני ארצה לחזור ל-7 גם במחשב שכבר שודרג.

פרטיות, פירמוטים... למה? היתה לי מערכת עובדת מצויין, ששילמתי עליה מחיר מלא.

 

לא רוצה.

בשבוע הבא, כשאתפנה לזה, אזדקק למדריך לחזרה ל-7. וכן אוריד מפה את ה"נבר סבן" או את אחת האחרות שהומלצו פה לכל שאר העמדות.

(העמדה שלי על XP. אין יור פייס, מיקרוסופט. הא הא :-))

 

לגבי הרפידוגרפים-

יש לי כמה בכוס העטים.20160526_075202.jpg

לא חושב שהורדתי להם את המכסה ב-10 השנים האחרונות.

זה יותר סמל סטטוס מקצועי.

כמו הסטטוסקופ אצל הרופא, או החריץ אצל האינסטלטור

:-P

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שים לב שהם מבחינים בין רישיון oem (חלונות שמגיעה עם המחשב) לבין גרסת ריטייל שרכשת בנפרד. את גרסת הריטייל תוכל למשיך להפעיל.

 

נכון אבל זה היה קיים עוד מימי ה XP , צריך לקחת בחשבון שגרסת ה ריטייל יקרה יותר בצורה משמעותית מגרסת ה OEM

פורסם
אם עוברים יותר מ-30 יום (בפעם האחרונה שבדקתי) מאז השדרוג ההתקנה הישנה נמחקת כלא הייתה. אז שים לב.

 

נפלא, שלא תוכל לחזור חזרה לגירסה שהיית רגיל אליה.

מעניין אם הם גם מוציאים בזמן ההתקנה הודעה ברורה ומחייבים הסכמה כדי להיות בטוחים שהמתקין מבין את המשמעויות. לדעתי הם לא עושים את זה.

פורסם (נערך)

סתם סיפור קטן מהעבר - במושב שגרתי בו החליטו לקנות מחשב חדש למזכירות, בחרו לחסוך כסף ולקנות חלונות XP OEM. עלה 500 שקל במקום 750 של גרסת RETAIL.

אחרי כשנה פרצו וגנבו את המחשב, הדיסק המקורי נשאר בארון, והיה מאד קשה להסביר לאנשים שם שגם מערכת ההפעלה נגנבה יחד איתו והם צריכים לקנות מערכת הפעלה חדשה.

 

סתם עוד דרך נחמדה של מיקרוסופט לדחוף לפיראטיות משתמשים שקנו חלונות בכסף מלא.

עריכה אחרונה על ידי martines
פורסם
טוב, זה מתחיל למצוא חן בעיני פחות ופחות.

אני ארצה לחזור ל-7 גם במחשב שכבר שודרג.

פרטיות, פירמוטים... למה? היתה לי מערכת עובדת מצויין, ששילמתי עליה מחיר מלא.

 

לא רוצה.

בשבוע הבא, כשאתפנה לזה, אזדקק למדריך לחזרה ל-7. וכן אוריד מפה את ה"נבר סבן" או את אחת האחרות שהומלצו פה לכל שאר העמדות.

 

:-P

 

המדריך שלי לא ימצא חן בעיניך כל כך.

מה שאני עשיתי היה:

1) לפרמט את המחשב מתוך תוכנת ההתקנה (של ה-10 או של ה-7, אינני זוכר).

1.5)התדיינתי היטב עם הגדרות מחיצות כי הוא לא רוצה מחיצה חדשה אבל לא מוכן להתקין על הקיימת. ויכוח שלם בסגנון של "כן, לא, פחוט גיגה, יותר גיגה" העסיקו אותי במשך חצי יום. מקווה שלא יקרה לך, אצלי זה היה עקב ריבוי כוננים. ניתקתי את כ-ו-ל-ם חוץ מהמיועד להשתלה, והכל עבד היטב. חיברתי אותם שוב אחרי ההתקנה.

2) התקנה חדשה ונקייה של חלונות 7.

 

המשמעות מבחינתך היא איבוד כל הנתונים שעל המחשב והתקנה מחודשת של כל התוכנות. לא מציע לך להשתמש בגיבוי כי הוא עשוי לגבות את הקבצים של ה-10.

 

וגילוי נאות, אני כיום עם 10, כבר אמרתי. אך כשהתקנתי את ה-10 בפעם הראשונה גיליתי שאני עם גרסת 32 ביט כשכל ההתקנה הייתה על מנת לעבור ל-64 ביט... אז הייתי צריך להחזיר את ה-7 (לא זוכר כרגע למה בדיוק) ולהתקין 10 מחדש. קצת מצטער שלא נשארתי עם ה-7, ל-10 אין שום יתרון מובהק המצדיק את המעבר. מעבר לכך, מרוצה למעט הנידנוד הבלתי פוסק (הגדרות הפרטיות שלך חסרות = תן לי פרטי אשראי שלך! עכשיו! או בעוד 5 דקות כשאנדנד לך שוב! בעוד שעה גם טוב, אזכיר לך אז! ובעוד שעה אחרי כן! ושעה לאחר מכן! ו...)

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

גם לי קרה אותו דבר בדיוק לפני שבוע שישי שעבר , עידכן לי אוטומט ל10 ואחרי העידכון שיחזרתי את הwin7 במלואו רק מה פתאום החוקיות הוסרה והייתי צריך להוריד קובץ חוקיות

 

Sent from my GT-I8190N using Tapatalk

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

ועכשיו הכתבה :

[h=1]למה מיקרוסופט כופה עלינו לעבור לווינדוס 10 - וכמה נוכל להרוויח מהתביעה הייצוגית נגדם?[/h]

משתמשים רבים בישראל ובעולם מתלוננים ברשתות החברתיות על כך שמיקרוסופט כופה עליהם שידרוג למערכת ההפעלה ווינדוס 10 (windows 10). הלקוחות מספרים כי הם "שודרגו" למערכת ההפעלה החדשה מבלי שביקשו זאת ולמרות שסירבו במפורש לכל הצעות השדרוג שקידם מונופול התוכנה.

כעת הנושא מגיע לבית המשפט; עורכי הדין תומר אפלדורף ונדב אפלבאום הגישו "בקשה לאישור תובענה ייצוגית" בשם שני משתמשים כנגד מיקרוסופט ישראל, בבית הדין המחוזי בחיפה. שווי הסעד הכספי שנקבע לבקשה עומד על מעל ל-3 מיליון שקל, "אך באופן שאינו ניתן להערכה בשלב זה". עוד מבקשים התובעים מבית המשפט "צו עשה", שיורה לחברה לחדול מ"ביצוע התקנה כפויה של מערכת ההפעלה".

 

בלינוקס זה לא היה קורה ;-)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גם לי זה קרה למרות שתמיד סגרתי את החלון של זה בכל פעם שהוא קפץ. הנבלה פשוט החליט שהוא מתקין את זה ככה סתם ויצא לי באמצע העבודה, לא איפשר לי לשמור את מה שעשיתי.

יאמר לזכותם שלפחות המחשב עולה מהר יותר ועוד לא נתקלתי בבעיות עם תוכנות שהיו מותקנות לפני.

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
אין סיבה אמיתית לא לשדרג. מי שלא אוהב את הממשק החדש יכול להשתמש ב-Start 10.

 

יש המון סיבות לא לשדרג, בטח לא כשמיקרוסופט מחליטה על דעת עצמה לכפות את השידרוג בזמן שמתאים לה. לתקוע לך את המחשב לשעה, ואולי לכמה ימים אם לא הכל עובר חלק.

אחרי ההתקנה לך תמצא את הקבצים שלך, לך תבין למה המסך לא נדלק (רמז - בעייה עם הדרייבר בחלונות החדש), למה המדפסת לא מדפיסה, לך תתחיל להבין את הממשק החדש ולמצא את כל האופציות שהכרת קודם אבל כבר לא קיימים חלקם שינה מקום וחלקם כבר אינם. ולך תשע שיש START10 ולך תמצא אותו בשביל לחזור למה שאתה מכיר, חפש את המטמון באמצע יום העבודה.

עריכה אחרונה על ידי martines
פורסם
למה המדפסת לא מדפיסה

 

מה ז'תומרת? כי היא מדפסת, זה למה. ראית פעם מדפסת שכן מדפיסה?

חוץ מזה, יש מאות אלפי סיבות אחרות לכך שמדפסת לא מדפיסה.

הנה 20 בתור התחלה:

 

1) נגמר הדיו הצהוב, כך שהיא לא יכולה להדפיס מסמך בשחור-לבן.

2) היא מחוברת למחשב.

3) היא הותקנה על המחשב.

4) יש שמש בחוץ.

5) יש גשם בחוץ.

6) עכשיו ערב.

7) מוני מושונוב בטלויזיה.

8 ) היא פוחדת מהחושך.

9) היא שמעה "לילה בלי כוכב" ועכשיו היא עוד יותר פוחדת מהחושך.

10) היא הלכה לחפש סוסים שמבינים עברית באנטאלייה (השמיעה שלה לא משהו).

11) המחשב עובד.

12) אין נייר, אז היא פולטת דף ריק מהמגש המלא ולא יכולה להדפיס.

13) המגש ריק כי כשאתה שם עליו ניירות הם נתקעים במדפסת (בהנחה שהגעת למצב שבו היא מוכנה להדפיס, כשלא חושך או אור בחוץ, מוני מושונוב לא בטלויזיה, אין שירים ברקע, בתחזית לא מדברים על גשם ועכשיו בדיוק 15:23 באביב בשנה אי זוגית לפי לוח השנה של המאיה).

14) יש נייר אחד במגש, אז היא פולטת אותו כריק ובוכה שאין נייר במדפסת.

15) היה נייר אחד, היא פלטה אותו, שמת לה אותו בחזרה בזמן, הוא לא נתקע, ועכשיו היא טוענת שהיא לא יכולה להדפיס מסמך בשחור-לבן כי נגמר לה הדיו הטורקיז.

16) המדפסת מונחת על מדף.

17) לא מעשנים לידה.

18) היא מונחת על הרצפה כי על המדף היא לא עבדה.

19) יש מסך למחשב.

20) החרגול בחצר עושה קולות של "קוקוריקו".

21) הרכב חנה בחנייה שונה מהרגיל.

 

אני מעולם לא נהגתי באלימות כלפי חפץ כלשהוא בביתי, למעט המדפסת הקודמת שלי. ביום שרכשתי אחת אחרת נתתי את אגרוף-חיי לישנה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...