Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא רק, כל מי שקונה לפטופ למשל, מקבל מערכת הפעלה חוקית עם זה.

במחשבים נייחים בהתאמה אישית אתה יכול לבחור אם לוותר על זה.

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אירגונים וחברות גדולים למשל שלא "מתאים" להם להשתמש בתוכנה פיראטית...

וגם מקבלים קנסות אם תופסים אותם משתמשים בזה

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הבעיה העיקרית במק של אפל הוא המחיר. הוא עולה 400 דולר יותר ממחשב ווינדוס מקביל, וזה הכמות המחיר שאני מחפש. אני לא רואה סיבה להוצאה הגבוהה יותר.

פורסם
אירגונים וחברות גדולים למשל שלא "מתאים" להם להשתמש בתוכנה פיראטית...

 

אנחנו ארגון מאד קטן (שלא לומר כנופיה :-P), ובכל זאת מחזיקים בעותקים חוקיים לכל העמדות.

לאחר שעמדה אחת שודרגה בכח- אני רוצה להבין את מצבנו המשפטי (ממי שבאמת יודע) כרגע, לפני שאני משסה את העו"ד שלנו במיקרוסופט:

הרשיון ל-10 הוא קבוע? או שבעוד חודש/שנה/עשר הם יבואו ויאמרו שאנחנו לא חוקיים?

כשאני מונע את השדרוג בשאר העמדות, וממשיך עם 7, אני מניח שאני מכוסה. אני משתמש בתוכנה שרכשתי כחוק, נכון?

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

להבנתי הרשיון הוא המשך הרשיון של ה-7/8/8.1 שהיתה לך קודם.

 

מציע לך לנסות את ה-10 שהותקנה "בטעות", יתכן שתגלה שמהווה דוקא שיפור (כמובן, אחרי מקצה הגדרות), ותחליט שאתה דווקא מעוניין בשדרוג בשאר המחשבים. סה"כ ה-10 מערכת זריזה יותר מ-7. רק שים לב למגבלת הזמן, יש תאריך גג בעוד כחודשיים, וגם כאשר אתה "מזמין" את השדרוג הוא לא תמיד מתבצע באופן מיידי, למיקרוסופט איזה סדר עדיפויות לא ברור. אצלי בבית, למשל, המחשב שלי (הגיע עם 8 ושודרג ל-8.1 מיד לאחר הפעלתו) שודרג ביום בו 10 הגיחה לאויר העולם, מחשבים אחרים "המתינו" כחצי שנה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כן, זה מה שאמרתי בפוסט הראשון שלי. בהחלט נותן הזדמנות (העובדת בעמדה הזו אינה הרפידוגרף הכי חד במשרד :-P, ובינתיים היא מסתדרת איתו AS-IS).

אין לי זמן כרגע להתעסק בקינפוגים. האוטוקאד והTHUNDERBIRD עובדים? תמשיכי כרגיל.

 

עוד משהו - מעניין מה יקרה כשיתעורר צורך לפרמט מחדש מחשב כזה (נגיד, בעוד שנה). הרי הדיסק שיש לנו הוא של 7...

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אתם עובדים עם רפידוגרף במשרד?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

נשמע שהעובדת מסתגלת יפה, מה שלא צריך להוות בעיה.

רפידוגרף.... צריך לבדוק אם לאחותי (גרפיקאית) עוד נשאר במחסן. ה-airbrush עם הקומפרסור נעלם מזמן.

ולנושא בשרשור - אני מעריך שתעבירו את המחשבים ל-10. אבל הקדש כמה דקות לקנפוג הפרטיות. זה לא גוזל יותר מדי זמן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מישהו יכול לפרט את מה צריך לבדוק/לשנות מבחינת הפרטיות כך שגם "מתחילים" יוכלו לעשות זאת בצורה מסודרת, תודה.

פורסם
עוד משהו - מעניין מה יקרה כשיתעורר צורך לפרמט מחדש מחשב כזה (נגיד, בעוד שנה). הרי הדיסק שיש לנו הוא של 7...

 

כפי הנראה יהיה עליך לקנות עותק של WIN10 או לחזור להשתמש ב-7.

 

מיקרוסופט כנראה בונה על העובדה שהרבה אנשים יבחרו לשלם עבור מה שניתן להם בהתחלה בחינם, בטח אחרי שהם התרגלו למערכת, אותו ההגיון של פושרים של סמים.

 

אגב, אני אפילו לא הייתי חושב על להריץ 10 על כל מחשב בעל אפליקציה קריטית או שיש עליו קניין רוחני של אדם או חברה.

פורסם

שי - אני לא מכיר את הכניקה, אבל להבנתי מחשב ששודרג יקבל 10 באופן חוקי גם לאחר פרמוט. באמת הגיע הזמן להתעמק בדרך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
שי - אני לא מכיר את הכניקה, אבל להבנתי מחשב ששודרג יקבל 10 באופן חוקי גם לאחר פרמוט. באמת הגיע הזמן להתעמק בדרך.

 

אם הייתה לכם גרסת חלונות חוקית קודם, הרישיון שלה ימשיך באותם תנאים עם חלונות 10. לפיראטים יהיה כבר יותר מסובך.

 

מצד שני נמשכת גם הסאגה של קשירת החומרה עם מערכת ההפעלה

החלפתם כרטיס מסך? שידרגתם את המחשב ? - אתם תמשיכו להתקשר עם מיקרוסופט ותתחילו להתחנן שירשו לכם להמשיך להשתמש במחשב שלכם.

בהצלחה למשדרגים.

 

 

"Q: What happens if I change the hardware configuration of my Windows 10 device? A: If the hardware configuration of your Windows 10 device changes significantly (e.g. motherboard change) Windows may require re-activation on the device. This is the same experience as prior versions of Windows (e.g. Windows 7 and Windows 8.1). The free upgrade offer will not apply to activation of Windows 10 in such scenarios where hardware changes reset Activation."

 

What happens if I change my motherboard?

As it pertains to the OEM license this will invalidate the Windows 10 upgrade license because it will no longer have a previous base qualifying license which is required for the free upgrade. You will then have to purchase a full retail Windows 10 license. If the base qualifying license (Windows 7 or Windows 8.1) was a full retail version, then yes, you can transfer it.

עריכה אחרונה על ידי martines
פורסם

שים לב שהם מבחינים בין רישיון oem (חלונות שמגיעה עם המחשב) לבין גרסת ריטייל שרכשת בנפרד. את גרסת הריטייל תוכל למשיך להפעיל.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -


×
×
  • תוכן חדש...