Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

לפני כשנה באפריל 15 הייתי באיטליה עם רכב שכור.

השבוע, בדיוק אחרי שנה, להפתעתי הגיע מכתב ובו אני נדרש לשלם 105 יורו בעבור עבירה שביצעתי.

לטענתם נסעתי במקום שאסור לנהוג בו ברחבי העיר בשעות הצהריים, אני ממש לא זוכר איפה נסעתי לפני שנה, מה גם שהייתי עם וייז 100% מהזמן, אז קצת נשמע לי מוזר.

 

המכתב נשלח אלי באוגוסט 2015 - תודות לשירות המהיר והיעיל של דואר ישראל הוא הגיע אלי באיחור רק של 8 חודשים.

 

השאלה איך ממשיכים? הם רוצים שאני יבצע העברה בנקאית.

מה ההשלכות אם אני לא משלם?

פורסם

באיטליה, יש מקומות שהכניסה אסורה אליהם באמצע השבוע, אם אתה לא דייר האיזור (משהו דומה למה שרוצים לעשות בת"א, למנוע כניסה למרכז העיר בימים מסוימים).

גם אני קיבלתי דוח כזה, אבל התעלמתי. לא יודע להגיד כמה זה נכון. מאז, הייתי באיחוד, אבל לא באיטליה.

הדרך הטובה ביותר לבדוק את העניין, זה לפנות לשגרירות איטליה בישראל ולבקש את עזרתם.

פורסם

אני באותו סיפור כמעט בדיוק. שני דוחות מצפון איטליה אותם גיליתי מאד באיחור. חבר שחי שנים באיטליה קרא ותרגם לי הדוחות (שבינתיים תפחו) ועל מה קיבלתי אותם ויעץ לי חד-משמעית לשלם מידית. הם לא מוותרים, אין משפט ובטח לנו כישראלים אין עם מי לדבר...

 

Sent from my m2 note using Tapatalk

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

גם אני קיבלתי שניים לפני כמה שנים.

לא שילמתי, לא יודע אם זה המקרה הנכון בשבילך.

לפי מה שהבנתי- הבעיה היחידה שיכולה לצוץ לך היא אם תטוס שוב לאיטליה מתישהו.

אני לא מתכוון להגיע לשם, לכן החלטתי לא לשלם.

פורסם

חברת ההשכרה לא יכול לבצע את החיוב מפרטי האשראי שהשארתי אצלם?

אני לא יודע אם אחזור לאיטליה בקרוב אבל מי יודע..

 

השאלה היא מה קורה שחוזרים?

יגידו לי לשלם את הדוח וזהו? או יעשו בלאגן ולא יתנו להיכנס למדינה?

פורסם

היו כאן כבר כמה שרשורים כאלה

 

בשלב מסויים פתאום תקבל מכתב מעו"ד ישראלי לשלם כולל ים של הוצאות.

 

תוסיף לעלות הטיול שלך עוד כמה יורו ותשלם.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה,

לפחות לפי מה שאני הבנתי- ותקן אותי בבקשה אם אני טועה- הפנייה מעו"ד הישראלי, לכשתגיע, לא משנה הרבה.

כלומר, אי אפשר לתבוע אותך בארץ או "לערב" את בתי המשפט בארץ בעניין.

לפחות במקרה שלי מדובר בשני דוחו"ת שהגיעו איכשהו לכ-3000 ש"ח, אין לי מושג איך (הכול באיטלקית), כך שאין סיכוי שאשלם אם לא אהיה חייב.

פורסם

לא חקרתי לעומק

 

אבל בתחושה ניתן לערבב את רשויות החוק גם בישראל.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...