Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3701 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תודה לכולם על חוות הדעת.

כנראה אני אוותר על "התענוג"...

רציתי לשאול שאלה נוספת, בסוכנות הציעו לי תושבת/כרית לפלאפון ב500 ש"ח, זה נוח? שווה להתקין את זה?

חשבתי להשתמש בזה לניווט בוויז דרך הפלאפון כדי לא להתעסק עם הזרועות שנצמדות לחלון...

 

מה זו השטות הזו ? ב 500 שקל אני קורה אחלה פלאפון.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני דווקא חושב שהכרית הזאת לא נוחה. היא ממוקמת נמוך מידי.

אני חושב שעדיף לקנות מעמד שנצמד לדשבורד.

פורסם (נערך)

ברכב המבחן הכרית היתה צמודה לקונסולה ובאותו גובה כמו המסך.

אני חושב שזה נוח כי לא מסתיר את שדה הראיה, קרוב לשקע טעינה וגם זה מתקן קבוע...

1a8380cbd7a47d0776fa9cc871d8f7fe.jpg

עריכה אחרונה על ידי דניאל1983
פורסם

אני באופן אישי מעדיף שהטלפון הוא ממש מול שדה הראיה שלי כשאני מפעיל וויז.

אז אני כבר איזה 3-4 שנים עם אותו מתקן (exomount) שתפוס בחלק הימיני של הדשבורש. ככה שהוא לא מפריע ביום-יום. וכשאני צריך לנווט הוא די נוח.

בכל מקרה, 500 ש"ח למחזיק זה ממש יקר (אני גם לא זוכר המתקן דורש קדיחות, אם כו זה יכער את הרכב אם תרצה להסיר אותו).

פורסם (נערך)
אני באופן אישי מעדיף שהטלפון הוא ממש מול שדה הראיה שלי כשאני מפעיל וויז.

אז אני כבר איזה 3-4 שנים עם אותו מתקן (exomount) שתפוס בחלק הימיני של הדשבורש. ככה שהוא לא מפריע ביום-יום. וכשאני צריך לנווט הוא די נוח.

בכל מקרה, 500 ש"ח למחזיק זה ממש יקר (אני גם לא זוכר המתקן דורש קדיחות, אם כו זה יכער את הרכב אם תרצה להסיר אותו).

נכנסתי עכשו לחיפה רדיו, הם אמרו שהדשבורד של גולף מחוספס ושום מתקן לא יתפס טוב.

היה להם בתצוגה iottie, הם אמרו שהוא הכי חזק אבל גם אותו צריך להדביק

עריכה אחרונה על ידי דניאל1983
פורסם

Easy View 2 - מותקן אצלנו גם באלפא וגם בסובארו - ומחזיק מעמד יופי כבר חצי שנה. ולסובארו יש דש מחוספס...

לגיל קאר לא הייתי מתקרב. היה לי רכב עם דיבורית שהם התקינו -שלוש פעמים ניסו לתקן.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
ברודיט מותקן עוד יותר נמוך ועולה בערך 380 (תושבת+מתאם לפלאפון)

 

יש להם כמה מיקומים אפשריים, גם גבוה יותר מהמתקן במחיר המופקע.

מוזמן לבדוק באתר שלהם (לא באתר של היבואן בארץ)

volkswagen polo 2016

Ford Focus 2008

פורסם
נכנסתי עכשו לחיפה רדיו, הם אמרו שהדשבורד של גולף מחוספס ושום מתקן לא יתפס טוב.

היה להם בתצוגה iottie, הם אמרו שהוא הכי חזק אבל גם אותו צריך להדביק

גם הדשבורש של האיביזה שאני נוהג עליה כעת הוא מחוספס ומנסיעת המבחן שלי בגולף לא שמתי לב שהדשבורד שלה הרבה יותר מחוספס.

פורסם

אני מעדיף פתרון שנראה יותר מקורי וקבוע.

בצמפיון הציעו לי להתקין רק וויז ב1500.

עכשו אני מתלבט בין הוויז לתושבת שעולה 500...

מה לפי דעתכם יותר טוב מבין שתי האפשרויות מבחינת עלות ונוחות שימוש? וכמובן צריך לקחת בחשבון את "המומחים" של גיל קאר...

פורסם
גם הדשבורש של האיביזה שאני נוהג עליה כעת הוא מחוספס ומנסיעת המבחן שלי בגולף לא שמתי לב שהדשבורד שלה הרבה יותר מחוספס.

 

היי,

אתה משתמש בדגם הזה: http://www.ebay.com/itm/Exogear-Exomount-Touch-All-Surface-Super-Car-Mount-for-Samsung-Galaxy-Note-5-S6-/151155717932?hash=item233195372c:g:jLsAAOxyA9dSZjP~

 

הזמנת באייבי? מוכרים כאלה בארץ?

 

תודה,

פורסם (נערך)
תודה לכולם על חוות הדעת.

כנראה אני אוותר על "התענוג"...

רציתי לשאול שאלה נוספת, בסוכנות הציעו לי תושבת/כרית לפלאפון ב500 ש"ח, זה נוח? שווה להתקין את זה?

חשבתי להשתמש בזה לניווט בוויז דרך הפלאפון כדי לא להתעסק עם הזרועות שנצמדות לחלון...

 

המדובר בתושבת בהתאמה אישית לדגם שלך מתוצרת kuda גרמניה. מיוצר מפייברגלאס ומותקן ברכב ללא שום קידוחים! אתה יכול לרכוש אותו באיביי בחצי המחיר בישראל העומד על כ 300-350 ש״ח. היבואן בישראל הוא רדיו מילאנו. הטלפון יושב יציב במקומו והתושבת גם מתאימה למעטה לוח המחוונים. בחו״ל ניתן להשיג גם בגוונים ובעור. לארץ מייבאים רק שחור ורק מסקאי.

 

ראה כאן - אתר הבית הגרמני העלויות בסקאי סביב 42 יורו.

 

http://www.telefonkonsolen-shop.de/index.php?force_sid=5ob2v05fdevct3mfd8p9o535a4&

 

ראה את אתר השלוחה האמריקאית -

 

http://www.kudausa.com

 

להערכתי ההשקעה שווה. תוכל להשתמש בווייז שלך בטלפון שלך.

התקנות האנדרואיד שמבוצעות בישראל כוללות בעצם התקנת אביזר חיצוני עם כרטיס סים דאטה, בדרך כלל של גולן טלקום משולם מראש לשלוש שנים. המסך משמש לתצוגה וממשק בלבד. אחר כך צריך לשלם דמי מנוי, אם הם עדיין יהיו קיימים או להחליף סים. אם יש לך כבר טלפון, למה לרכוש עוד אחד?

עריכה אחרונה על ידי primekart

BMW Car Club Israel

Official BMW Club


×
×
  • תוכן חדש...