Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

ההגה צריך להתאים למידות שונות.

 

וברצינות, על מנת לייצר הגה רחב(קרוב יותר לרוחב הכתפיים) בלי להגדיל את הקוטר הכללי של ההגה.

מה שמתאים יותר לנהיגה ספורטיבית.

 

עריכה: הגה כזה נח יותר להפניות מהירות, מפעיל פחות עומס על מתיחת שרירים, ומייצר רגישות זויתית גדולה יותר בהשוואה להגה עם קוטר קטן יותר.

הפחיסה כמו שרשמתי, עוזרת לנו להישאר עם הגה שהקוטר שלו לא מוגזם, שיתאים לסביבת הרכב, ויהיה נוח.

עריכה אחרונה על ידי SHAI-SPORTWAGON
פורסם (נערך)

זה מטעמי מראה, עקב דמיון למראה ההגה במכוניות מירוץ כיום. במידה מסוימת זה גם יכול להקל על כניסה ויציאה מהרכב.

 

, שכנראה התעמק יותר מכל אחד אחר בנושא גלגל ההגה, מתעב הגאים קטומים. במצבי קצה ולחץ, הם גורמים למה שהוא קורא לו "היגוי פנטום" כשהנהג מנסה לתפוס את ההגה ומפספס אותו בגלל הקטע הקטום. עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
ההגה צריך להתאים למידות שונות.

 

וברצינות, על מנת לייצר הגה רחב(קרוב יותר לרוחב הכתפיים) בלי להגדיל את הקוטר הכללי של ההגה.

מה שמתאים יותר לנהיגה ספורטיבית.

לפי התמונות ההגאים הפחוסים שמשתמשים בהם במכוניות כביש (למשל גולף) לא רחבים יותר מהגאים עגולים רגילים.

הם באותו הקוטר למעלה אבל ישרים למטה...

פורסם (נערך)

אפשרויות נוספות יכולות להיות שיווק/עיצוב, שכן זה מה שזה משדר.

מה שרשמתי מתייחס לסיבות הפרקטיות.

עריכה אחרונה על ידי SHAI-SPORTWAGON
פורסם

זה לא נותן שום יתרון מיוחד אבל זה נראה מעולה ומוסיף המון למראה הכללי של תא הנהג.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

ראה למשל ערך סקודה פאביה החדשה- יומרות ספורטיביות אין ממש, ובכל זאת ההגה פחוס (ונעים למגע), למרות שזה ממש לא הגה ספורט, אלא הגה פולקסווגני קלאסי- קל יחסית, מדויק, מהיר, וכמעט בלי משוב.

פורסם
בשביל הבטן של אבותנו

 

הרגת :lol:

בתאכלס זה סתם נראה יפה ויותר "איכותי", העיצוב של זה מוסיף בצורה גאונית כי לא יצא לי להתקל באדם שלא התלהב מהמראה של ההגה, הספורטיביות שזה בעקרון משדר (אפילו אם הרכב שלך לא כזה).

Opel Adam S 2017

פורסם

הגה פחוס למיטב ידיעתי הומצא בשביל נהגי הפורמולה שאם ההגה היה עגול היה נוגע להם ברגליים, הם מכניסים את ההגה למקום אחרי שהם נכנסים לרכב, שימו לב שהקטע הקטום הוא ממש קרוב לרגליים שלהם.


×
×
  • תוכן חדש...