Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף 1.4 150 כ"ס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3724 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אופציות אחרות מהקונצרן:

אוקטביה 1.4 150 כ"ס

אוקטביה 1.8 180 כ"ס

לאון 1.8 180 כ"ס.

 

אני נהגתי על הגולף 125 כ"ס וגם על האוקטביה 150 כ"ס.

מבחינת ביצועים, הרגשתי שגרסת ה-125 כ"ס קצת חלשה.

מבחינת אבזור ונוחות, מאוד התרשמתי מהגולף.

הכוח של האוקטביה לעומת זאת הרגיש לי מספק אז אני חושב שהגולף 150 תהיה בחירה טובה.

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מה קורה ביוני?

שיפורים ושדרוגים שנעים מהחלפת שנת דגם ל 2017 ועד למתיחת פנים.

יש סיכוי קטן שהשיפורים יוצגו רק בספטמבר לקראת פריז 2016.

פורסם
שיפורים ושדרוגים שנעים מהחלפת שנת דגם ל 2017 ועד למתיחת פנים.

יש סיכוי קטן שהשיפורים יוצגו רק בספטמבר לקראת פריז 2016.

האם אתה מודע לשינויים כלשהם שצפויים?

פורסם
חבר טוב קנה גולף 150, אין לו איתוראן או פןינטר אבל יש כספת וקודן (שזה חתיכת דבר מעצבן ברכב עם קילס)

 

אתה יודע במקרה כמה הוא שילם?

זה באמת נראה ממש מבאס לשים קודן ברכב ללא מפתח.

פורסם
אתה יודע במקרה כמה הוא שילם?

זה באמת נראה ממש מבאס לשים קודן ברכב ללא מפתח.

 

אני חושב ב-150K, לא סגור, אשאל אותו.

 

kadiel - אני לא חושב, הנדסת האנוש פחות טובה מבגולף, ויחידת ההנעה בפיג'ו טובה מאוד, אבל של הגולף מצוינת.

פורסם

איתוראן סייפ עולה 850 ש"ח כולל התקנה רשת איתוראן, 28 ש"ח לחודש שרות.

כספת לא מומלצת בכלל וקודן זה ממש מצבן


×
×
  • תוכן חדש...