Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

yotams4@ נו הסתדר לך?

 

אם כבר ככה הקפצתם .

 

הנייד המפורסם של ASUS Zenbook UX305LA במחיר קורץ יותר מאי פעם 3650 שח עד הבית. לדעתי הנייד המשתלם ביותר בגזרת ה 13.3.

 

קיט זיכרונות DDR4 של Crucial CL16 Ballistix Elite 16 GBב 380 שח.

 

דיל מאוד מעניין על ה Shure SRH840 נותנות בראש עם צליל מאוד הדוק לא מפוצות בבאס רמת פירוט מעולה שימו לב ב 630 שח עד הבית! בארץ 1000 וצפונה.

בנוסף , אלו אוזניות ברמת אולפן יופי של תמורה למחיר ,לא מכיר ברמת המחיר הזו משהו יותר טוב.

 

חוב קטן אני זוכר כשהשרשורפלצת הזה נפתח מישהו חיפש את ה- Logitech MX Anywhere 2 אז הנה הוא ב 280 שח עד הבית.

פורסם

מסתבר שהיה להם מוזר שאני מזמין דרך אמאזון גרמניה והם רוצים לאמת את המשתמש שלי, עליי לשלוח פקס עם הצהרת כרטיס אשראי+ כתובת מגורים ומייל שנרשמתי איתו לאמאזון. בחיי כבר יותר קל לפתוח משתמש חדש על כרטיס אחר.

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם (נערך)

6TB של סיגייט במהירות של 7200 רק ב900 שקל עד הבית

 

SSD 256 של transcend ב360 שקל עד הבית

 

או אם בא לכם כרטיס מסך חדש אז יש גם את ה gtx960 גם ב 900 שקל

עריכה אחרונה על ידי dinnnn

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם

Swiss Alpine.

חפש ברשת, יש להם מבחר עצום. הבנים שלי משתמשים בהם, קניתי אחד גם לעצמי אבל עדיין לא הכנסתי לשימוש. יש לו יתרון שהוא גם חסרון" חוסם NFC. ואני זקוק ל-NFC כדי לפתוח את הדלת בעבודה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
yotams4@ נו הסתדר לך?

 

אם כבר ככה הקפצתם .

 

דיל מאוד מעניין על ה Shure SRH840 נותנות בראש עם צליל מאוד הדוק לא מפוצות בבאס רמת פירוט מעולה שימו לב ב 630 שח עד הבית! בארץ 1000 וצפונה.

בנוסף , אלו אוזניות ברמת אולפן יופי של תמורה למחיר ,לא מכיר ברמת המחיר הזו משהו יותר טוב.

 

 

אוזניות מדהימות :)הבאתי לאחותי שעובדת באולפני סאונד בתור מתנה ופשוט נתנה חוות דעת מעולה

וכן הן נותנות צליל חם מסנהייזר ובאמת אחת האוזניות הטובות שיש שגם מקבלת חוות דעת מעולה בעולם

ממליץ גם :)

קובי

:-)

פורסם

בהוראת השיננית שלי אני חייב מברשת חשמלית של 3000 Oral-B

לפי מה שאני רואה ומוצא - המחירים בארץ די זהים לחו"ל. או שאני טועה? כמעט קניתי ביום את המברשת

ואז נזכרתי בשרשור הנפלא הזה.

פורסם

אני יודע שיש לפעמים מבצעים טובים בסופרפארם.

 

אייל באתר כאן המחיר ממש זול לדגם הבכיר Oral-B Pro 5000

http://www.ozaroo.com/braun-oral-b-pro-5000-crossaction-electric-rechargeable-toothbrush-smartguide/

האמת נראה לי מוזר מעט. זו מברשת של 700/900 ש"ח. גם לא בטוח שהיא זהה למה שיש בארץ? (לא עשיתי עדיין שעורי בית עדיין)

http://www.booom.co.il/index.php?page=product&p_id=642

 

את הדגם oral-b-pro-6500 איני מכיר -כך שעדיף ללכת על מה שהומלץ לי. או 3000 או 5000.

 

תודה

פורסם

אם סנופקין ענה קטן קטונתי.

 

יוגי שכחת איפה אתה חי?

אני מזמין מהאתר הזה לאחרונה די הרבה הם ישובים בצפון אירלד עסק משפחתי חברה ממש נחמדים.

המחירים של טומי טיפי שם ממש לא מהעולם מה גם שכל המשלוחים חינם.

פורסם

לא שכחתי לרגע, אפילו קיבלתי לזה חיזוק היום באיקאה.

 

כמו שאמרתי מחירים נמוכים באתר שנתת -רק לא הבנתי מה ההבדלים בין המברשות?

על פניו נראות זהות. לפני שאזמין, חייב לבדוק.

×
×
  • תוכן חדש...