Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אין לא שולחים לארץ

לדעתי בגלל בעיות תקינה.

בכל מקרה איזופיקס הולך לעבור מן העולם הוא פשוט לא יעיל ואסור להושיב ילדים מעל 18 ק"ג במושב עם איזופיקס.

ההתקן החדש נקרא ClickTight של ברייטקס השימוש חוזר להיות עם החגורות בטיחות של הרכב. כנראה שהולכים לאמץ אותו יותר ייצרנים .

בבקשה מבחני הריסוק של הכיסאות נכון לדצמבר 2015 (מצריך הרשמה) http://www.consumerreports.org/cro/car-seats.htm

אני ממליץ על המושבים של evenflo וברייטקס קצת יקרים אבל יש דברים שבהם לא חוסכים.

מצאתי את הרשימה בלי להרשם.http://varon.blogb.co.il/articles/623

קרדיט לבלוג של אבי ורון.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם (נערך)
תגידו מה הקטע עם הכסאות החדשים היום שיש להם רגלית כזאת שדוחפים לרצפת הרכב?

גם אני התחלתי להתעניין לא מזמן בנושא כסאות הבטיחות, כולל סיבוב בחנויות השונות וניסיון לדחוף כסאות לרכב. הבלוג שאייל קישר אליו נותן המון מידע - ממליץ לקרוא.

תכלס, אם הכסא לא הולך להשלף מהרכב, לא הייתי טורח עם הקליק טייט. נורא יקר ויש אלטרנטיבות זולות יותר שנותנות מיגון לא פחות טוב. היתרון של הקליק טייט הוא קלות ההתקנה וצמצום טעויות של המתקין. אני בטוח שאצליח להתקין כמו שצריך גם בלי, אם אעשה את זה בלי לחץ זמן. אני שוקל לקנות אחד עם ואחד בלי (תאומות) ככה שאם אני צריך להסיע מישהו/משהו אוכל לשלוף את זה עם הקליק טייט, אבל אשתדל לא לגעת בשני.

אם אתה מוותר על הקליק טייט אז ממליץ על האוונפלו טריומף. הוא מצטיין במבחני הריסוק כבר הרבה שנים. התקנתי שניים כאלו ברכבים של המשפחה. מתאים עד משקלים גבוהים ויכנס לך בתקציב. שים לב שברוב הרכבים תדרש מגבת בין המושב לכסא הזה, אחרת לא יגיע לזווית הדרושה. אבל שוב, להתקנה חד פעמית שווה להשקיע גם חצי שעה כדי להתקין טוב.

לגבי הרגלית, כפי שתוכל לקרוא בבלוג הנ"ל, היא לא מומלצת כי יצרני הרכבים לא מתכננים את רצפת הרכב לעמוד בעומסים הספציפיים של התמיכה הזו ואי אפשר לדעת מה יקרה בזמן תאונה.

 

עוד דבר, לגבי ההמלצה של אושרי... הבלוג הנ"ל לא ממליץ על כסאות ה-3 ב-1 עם נימוקים שלפחות אותי שיכנעו.

עריכה אחרונה על ידי A_lex
פורסם

אלכס, אם היית קורא את אבי ורון הרבה שנים, עוד שהיה פעיל בפורומים של ויינט, היית רואה שהכיסא שהמלצתי

הוא אחד המומלצים ביותר, ובלבד שלא מפרקים לו את הגב. יש לו 5 כוכבי בטיחות, והוא מתאים מגיל קטן מאוד,

עד משקלים גבוהים, כולל רתימה עם רצועות הכיסא, שזה הרבה יותר בטיחותי, עד משקל של 30 קילו, מה שנדיר

למצוא בכסאות אחרים, בטח ובטח במחירים בסביבה הזו.

מה שכן, זה לא פשוט למצוא בארץ את הדגם האמריקאי, כי הוא יקר יותר, והחנויות מעדיפות לרכב על המותג,

ולהביא את הדגם האירופאי, שזול יותר, אבל לצערי פחות איכותי, ופחות בטיחותי.

פורסם

אושרי, אם אני לא טועה אי אפשר להתקין את הנאוטילוס נגד כיוון הנסיעה. אם זה אכן כך, זה פוסל אותו מייד עבור תינוק.

לגבי מה שכתבתי על כסאות האול-אין-וואן, אני התיחסתי למאמר הזה: http://varon.blogb.co.il/articles/271

פורסם (נערך)

אלכס, מכיר ויודע, והנאוטילוס לא מיועד לתינוק מגיל אפס, אלא לילד שצריך לעבור לכיסא בטיחות.

אני גם לא אוהב מוצרים שהם מגיל אפס ועד בכלל, כמו למשל האלפא אומגה עילית שמאוד פופולרי,

או כל מוצר אחר. ועדיין, כל מקרה לגופו. הנאוטילוס הוא כסא בטיחות מוערך מאוד, שזוכה שוב ושוב

ב 5 כוכבים, והסייג היחידי הוא לא להשתמש בו כבוסטר ישיבה רגיל(כלומר לפרק את גב הכיסא),

לדעתי בגלל המשקל הגבוה שלו, בזמן שבוסטר ישיבה מיועד בעיקר להגבהה של הילד בגלל חגורת הבטיחות,

ולא למטרה אחרת.

אני מניח שאחרי 6-7 שנים ממילא תעביר את הילד למושב אחר, בעיקר בגלל בלאי של הבד והריפוד,

ככה שזה כבר לא משנה.

 

זה מה שכותב אבי ורון על המוצר:

גרקו נאוטילוס – עד 30 ק"ג כמושב בטיחות ועד גובה של כ-1.32 מ'.

5 כוכבי בטיחות, משובח כבוסטר על פי ה-IIHS ובלבד שלא מפרקים את גבו.

לא ניתן להתקנה נגד כיוון הנסיעה. מורשה עד 45 ק"ג כבוסטר. דווח מחסור זמני של מוצר זה בישראל

גרקו נאוטילוס נמכר בישראל גם בגרסתו האירופאית הנחותה (עד 18 ק"ג בלבד ברתמות בלבד ו-36 ק"ג בלבד כבוסטר)

המוצר האירופאי גם נעדר עיגוני LATCH (איזופיקס).

מוצרים המורשים עד 18 ק"ג ברתמות אינם מומלצים, הואיל ואינם מעניקים אפשרות להמשיך לרתום, כפי שמומלץ כיום, מעבר ליכולתם של מושבי הבטיחות הבסיסיים.

עריכה אחרונה על ידי Oshri
פורסם

אושרי - פרקתי את הגולדליין ועשיתי לו טבילת אש ראשונה, לא רע בכלל! אכן נקודת התורפה היא הזרוע - הפלסטיק שלה רך מדי, אבל הרכבתי עליו את הזרוע של ה-vax שהיה לי קודם ועכשיו הוא בסדר גמור. שואב אחלה ונראה קל יותר לניקוי מה-vax

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
אלכס, מכיר ויודע, והנאוטילוס לא מיועד לתינוק מגיל אפס, אלא לילד שצריך לעבור לכיסא בטיחות.

...

אושרי, אני מפנה אותך לשאלה המקורית:

מחפש כסא בטיחות ליורש העצר. הדרדס כבר בן 7 חודשים ועוד מעט כבר גדול מדי לסלקל. עד 1000 זוזים כולל משלוחה יש חיה כזאת? כמובן שעדיף שייתן הרבה יותר ממה שאלף זוזים ייתנו בארץ.

מה הוא יעשה בחודשים עד שיהיה לו מותר להושיב את התינוק עם כיוון הנסיעה?

וגם אז, ההמלצה בארה"ב היא להושיב נגד כיוון הנסיעה עד גיל שנתיים, ובאופן כללי למשוך כמה שאפשר עד שמגיעים למגבלות המשקל/גובה. עם זה שהושבה נגד כיוון הנסיעה בטוחה יותר, אתה מסכים?

עבור ילדיי החלטתי שהכי בטוח זה מושב שמתאים לשני כיווני הנסיעה (עד 18 ק"ג נגד ועד 30 עם), ולאחר מכן אקנה בוסטר יעודי (יש בוסטרים מצויינים בפחות מ-400 ש"ח).

פורסם

עד שהילד לא יכול לעבור מסל קל לכסא בטיחות, אל תעביר אותו, ולפי מה שאני זוכר זה גיל שנה ו 9 ק"ג,

ושני התנאים חייבים להתקיים.

לגבי הושבה הפוכה, אם אתה יכול שהילד שלך ישב הפוך לכייון הנסיעה עד גיל שנתיים, אשריך. אני עם 3

הילדים שלי בקושי התמודדתי עד גיל שנה. מסכים לחלוטין שזה יותר בטוח, אבל אתה יודע, יש גם מציאות...

כל אחד וההחלטה שלו.

פורסם

לא כתוב שהמכשיר SIM free.

לא מכיר את החוק הבריטי, אבל נראה כי מדובר במכשיר יעודי ל-O2 אנגליה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...