Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את האנטם לא שמעתי, אבל שמעתי 2 מקינטושים שהייתי פעיל באודיו רכב, מדובר על שנת 2007 בערך

היה בחור מהצפון עם מאזדה 6, אודיופיל מטורף עם מערכת ב60 אלף שקל שכללה 2 מקינטושים וסט שלושה חלקים של Scan-Speak אאל"ט, זה נשמע מדהים, האם הייתי משלם 45 אלף שקל יותר ממערכות ב15 ששמעתי? ממש לא, למזלי לא התברכתי באוזניים שיודעות להבדיל ברמות כאלה, לכן האנטם הזה ב3000 אלף דולר בשבילי הוא חלום

פורסם

אהלן חברים (בעיקר אייל ;) ),

אני חייב להזמין די דחוף תיקים גדולים (אחד בין 80 ל90 ליטר) ואחד 40 ליטר כי עכשיו שמתי לב שהתיקים העתיקים שאני משתמש בהם בצבא על סף קריעה ותיקים במלא כסף זה לא אופציה.

 

חוץ מזה, חבר מחפש מגבר פשוט למע' קולנוע ביתית כי יש לו כבר את כל הרמקולים והסאב.

 

תודה רבה על העזרה!

קקטוסולר ידנית

 

פורסם

לא את הדגם הספציפי -שמעתי כמה מגברים/רסיבירים שלהם ומאוד אהבתי את התוצאה. (גם בסטריאו)

אם הדגם הנ"ל קיים בארץ? אני יכול לבדוק עבורך מה המחיר הכי נמוך.

 

לכתוב על אודיו? אין צורך, התעייפתי מזה. לוקח פסק זמן. (אחרי 20 שנים של כתיבה)

מעבר לזה זה, אם הייתי רוצה לכתוב על אודיו? הייתי כותב בפורומים ייעודיים

וזה שאני מעדיף לכתוב כאן ולא שם? רק מחזק את זה.

פורסם (נערך)

תודה רבה יוגי.

אני לא חושב שיש אותם עדיין בארץ אם אתה יכול אודה לבדיקתך.

אם נתת סטמפה סחבק מעלה הילוך.

 

מי מחפש אותי בעיקר? אני לא כזה חשוב.

 

מפרגן לחבר רסיבר Denon AVR X1200W דגם חדש תומך אטמוס ו DTS X בעדכון תוכנה HDMI 2.0 ושוס לא קטן תומך בכיול עם Audyssey ,

ב 2150 שח עד הבית במחיר הזה אין משהו יותר טוב מהר להזמין יותר נכון רוץ להזמין פן ייגמר . 2 חברים כבר הזמינו בהמלצתי.

כמובן שהמחיר בארץ הוא פי שניים.

 

חפש בפורום יש דיון על תיקים . אם לא מצאת תן סימן.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

עוד קצת דילים הפעם מדפוק טוב

מתאם ממיקרו USB לליטנינג של אפל ב22 שקל

סוללה מקורית של חברת קסיומי 10000MAH רק ב60 לצבע הכסוף

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם
אהלן חברים (בעיקר אייל ;) ),

אני חייב להזמין די דחוף תיקים גדולים (אחד בין 80 ל90 ליטר) ואחד 40 ליטר כי עכשיו שמתי לב שהתיקים העתיקים שאני משתמש בהם בצבא על סף קריעה ותיקים במלא כסף זה לא אופציה.

קניתי לבני החייל תרמיל 90 ליטר של Outdoor, עלה 100 ש"ח פחות מאשר בחנות "רגילה", שרות מצויין ומהיר מאד (התק הוזמן ביום חמישי אחה"צ, והיה בבית ביום ראשון בצהריים).

פקל-חגור

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תרומתי הצנועה...

 

מי שמחפש מברגה חשמלית.

ברשת אייס מברגה חשמלית של "סקיל" נמכרת במחיר 270 ש"ח לחברי מועדון.

(המועדון באייס זה לא אשראי, סתם כרטיס מועדון).

http://www.ace.co.il/tools/power-tools/mbrgvt/2207740.html

 

אני רכשתי 2 כאלה בעבר.

אחת לי ואחת לאבא שלי.

בינתיים אני מרוצה. (למרות שיש לי גם מקיטות על סוללות).

פורסם

בינתיים אני מרוצה. (למרות שיש לי גם מקיטות על סוללות).

 

יואווו הרגת אותי עם המשפט הזה אני על הרצפה.

פורסם

אשמח לעזרת החברים בפורום. אני מחפש מכשיר שיתחבר למחשב וישדר בבלוטוס להתקן שני עם חיבור AUX.

המטרה היא לשמוע שירים מהמחשב בחדר עם הרמקולים שנמצאים בסלון.

אני מקווה שאני מספיק ברור..

פורסם

ראיתי, תודה. המחיר עם המשלוח נושק ל120, יקר מדיי לטעמי עבור מוצר דיי פשוט ובסיסי. אשמח למשהו זול יותר אם קיים, שוב תודה!

פורסם (נערך)
תהנה לי יש 2 כאלו. אחד ברכב משמש אותי כדיבורית והזרמת מוזיקה מיו טיוב יש לי חיבור AUX ברדיו של האוטו. עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

תודה אייל, מה שאני מוצא זה רק מתאמים שמתחברים לרמקולים והצד השני צריך לשדר בבלוטוס, במחשב שלי אין מתאם כזה ואני צריך גם התקן שיתחבר למחשב ויזרים ממנו להתקן השני שמחובר לרמקולים-

התמונה להמחשה בלבד, אין ההנהלה אחראית לכל נזק שיגרם כתוצאה משימוש בתמונה, ט.ל.ח

 

ללא שם.jpg

×
×
  • תוכן חדש...