Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי כבר את הדגם הזה DC34. לא יודע למה המחיר שלו נמוך יחסית לשואבים של דייסון? (אולי אביזרים?) הבעיה עם החברה הזו שיש להם כל כך הרבה דגמים שקשה לדעת על מה לכוון בדיוק לצרכים שאתה צריך. זה לעשות דוקטורט על שואבי אבק.

 

אבל אבדוק את זה. אולי הבן שחוזר ממקסיקו עוד חודשיים יביא את זה על הדרך.

(במקום בקבוק וויסקי איכותי)

תודה.

פורסם
איך לא אמרת דייסון שמייסון?

 

בכל מקרה דייסון הדגם החדש יותר של ה DC34 נקרא V6 טייגר (הולי שיט איזה שם) ב 1100 שח עד הבית.

 

אמרתי.

 

נראה טוב. הלוואי שהייתי מבין את כל השמות שהם נותנים לשואבי אבק שלהם.

פורסם
חיפשתי לא מצאתי.

עזרתי לך.

המכשיר סוגר בשעות הקרובות 62 ימי עולה ללא כיבוי. זריז כמו ביום שבו הפעלתי אותו.

הבעיה המרכזית שלי היא נושא ההתראות שלא לגמרי עקבי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

טוב בסוף הזמנתי את האנלופ מפה

עכשיו שאלה אחרת לגבי הסוללות יש לי כבר מטען של GP עם הנתוני מתח הבאים

output d.c.2.8v 160ma (aa size)

האם המטען הזה סבבה לאנלופ או להזמין חדש שלהם?

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם

שקט כאן קצת.

 

אוזניות של AKG בהנחות של עד 75% דגם ה Q701 יש 3 תתי דגמים אני יותר אוהב את אלו של Quincy Jones אלו אוזניות מוניטור פתוחות שימו לב, כלומר אתם שומעים את הסביבה והסביבה אתכם. לדעתי טובות יותר מ הHD 598 ומה 600. קניתי לא מזמן אותם לחבר במסדרופ ב $199 לפני משלוח ומס.

חובה מקור טוב מחיר סביב ה 720 שח עם דמי משלוח!!! תלוי בדגם . בארץ מעל 1300 שח כלומר 50% הנחה .

אלו אוזניות דגל של AKG מיוצרות באוסטריה.

לינק.

 

דיל לא רע בכלל על מחשב MSI Nightblade מחשב בתצורה של מיקרו ATX קטן קטן אבל ממזר מגיע עם I5 6400 SL כרטיס מסך 970 8GB ראם ועם מערכת הפעלה מחיר ממש טוב לתצורה שכזו ב 4300 שח עד הבית .

פורסם

הקיץ בפתח ועלה רעיון לקנות אוהל מגניב כדוגמת ה Coleman instant. פשוט. זול. שווה (לפחות בארה"ב).

 

חפצה נפשי באוהל כזה (אם אפשר מסדרת ה Signature), שיאכלס 6 אנשים ומעלה, ושיגיע לארץ עד חודש מאי (הובלה ימית אם צריך - הסיפור קצת כבד..)

 

רעיונות ? בארץ ניתן להשיג אוהל 6 מהסדרה הרגילה של Coleman ב 1500 ש"ח. בזמנו היה ניתן לרכוש ב 1200+ מ Buy2usa ישירות.

 

תודה רבה חברים!

...CASKA for life

פורסם

קודם כל תודה. זה טוב.. אבל זה לא מצויין.

 

העניין הוא שאני מפונק ומחפש Instant Tent - בלי לחבר מוטות, בלי לבקש עזרה מאף-אחד.. - זה גם מה שהדליק אותי על אוהל.

 

זה ה Coleman Signature. (כמה יעלו משלוח ומיסים למכירה הזו דרך צד שלישי ??) נפתח תוך פחות מ 60 שניות. מוטות טלסקופיים. איכותי. עמיד. סוחב גם בחורף.

 

לא אכפת לי אם יהיה אוהל Instant גם של חברה אחרת.

...CASKA for life

פורסם

אם יש ל'טורפים' פה המלצות לסטים של כלים לבית - סטים של צלחות, כוסות, סכום - מותגים וחברות יוקרתיים בדילים מעולים - אני אשמח ואודה מאוד.

 

נמאס לי מהמוצרים שנמכרים בכל ה'נעמן' וכאלה וצריך לקנות הכל מחדש לבית

×
×
  • תוכן חדש...