Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התיאשתי מגוגל, אבל אולי מישהו מהמומחים יוכל לסיע:

מחפש כבל טעינה למכונת גילוח Remington PR1250. מצאתי רק כבלים ל-110V או מקורות בעייתיים מבחינת משלוח. מחפש מקור שממנו הכבל יעלה פחות ממכונה חדשה.

תודה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
שקט כאן קצת.

 

אוזניות של AKG בהנחות של עד 75% דגם ה Q701 יש 3 תתי דגמים אני יותר אוהב את אלו של Quincy Jones אלו אוזניות מוניטור פתוחות שימו לב, כלומר אתם שומעים את הסביבה והסביבה אתכם. לדעתי טובות יותר מ הHD 598 ומה 600. קניתי לא מזמן אותם לחבר במסדרופ ב $199 לפני משלוח ומס.

חובה מקור טוב מחיר סביב ה 720 שח עם דמי משלוח!!! תלוי בדגם . בארץ מעל 1300 שח כלומר 50% הנחה .

אלו אוזניות דגל של AKG מיוצרות באוסטריה.

לינק.

 

דיל לא רע בכלל על מחשב MSI Nightblade מחשב בתצורה של מיקרו ATX קטן קטן אבל ממזר מגיע עם I5 6400 SL כרטיס מסך 970 8GB ראם ועם מערכת הפעלה מחיר ממש טוב לתצורה שכזו ב 4300 שח עד הבית .

 

 

לגבי האוזניות- שים לב שהסיבה לחיתוך במחיר זה בעקבות מעבר הייצור מאוסטריה לסין.

לפי מגזין headfi האוזניות שמיוצרות בסין נשמעות משמעותית פחות טוב...

פורסם
התיאשתי מגוגל, אבל אולי מישהו מהמומחים יוכל לסיע:

מחפש כבל טעינה למכונת גילוח Remington PR1250. מצאתי רק כבלים ל-110V או מקורות בעייתיים מבחינת משלוח. מחפש מקור שממנו הכבל יעלה פחות ממכונה חדשה.

תודה.

בכל מכונת גילוח שאני מכיר, השנאי הוא אוניברסלי. כלומר כל מה שאתה צריך בשביל להשתמש בכבל אמריקאי זה מתאם פשוט שאמור לעלות פחות מ-10 שח.

תוודא שזה המצב גם אצלך, ואז תזמין את האמריקאי.

פורסם (נערך)

למי שחיפש מטען

הדגם של המטען נקרא:Remington AQ7 and PG6250 והמקט הוא RP00249 הוא עולה כ 7$ לדעתי הוא יעבוד בארץ עם מתאם חשמלי.

 

רק לצורך וידוא הריגה קרא את זה .

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם (נערך)

תודה אייל, גם אנימצאתי את הפריט הזה. הבעיה היא שברוב האתרים הוא out of stock, או שעלויות המשלוח הופכות אותו ליקר יותר ממכונה חדשה.

מחר אנסה ליצור קשר עם היבואן אולי יוכל למכור לי כבל במחיר סביר.

 

בכל מכונת גילוח שאני מכיר, השנאי הוא אוניברסלי. כלומר כל מה שאתה צריך בשביל להשתמש בכבל אמריקאי זה מתאם פשוט שאמור לעלות פחות מ-10 שח.

תוודא שזה המצב גם אצלך, ואז תזמין את האמריקאי.

 

גם הרושם הראשון שלי מצילום של בסיס המכונה שהבן שלח לי היה שמדובר בכבל שמיניה רגיל, אבל בדיקה ברשת הראתה שמדבר בכבל עם שנאי\ספק המותקן על התקע שלו, והמספק 5 וולט.

גם ההיכרות שלי עם מכונות בראון בשנים האחרונות הוא שהן מקבלות אספקה מספקים ייחודיים המותקים על התקע ועם מחברים ייעודיים, ולא רק זאת, אלא שספקים של מכונות מלפני מספר שנים לא מתאימים למכונות מדגמים חדשים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...