Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אייל תודה על הלינק, זאת חנות אמינה? איך אני שולח לארץ?

 

זאת הייתה תשובה לשאלה השניה של איתמר

פורסם

שמעתי על ה-VSONIC GR07 BASS EDIDION,

פחות בא לי באס אחרי ה-Shure

ה-HiFiMAN RE600 מוניטור נראה נחמד

והימאה!!! אני חולה מוצרי ימאה!!

בקיצור מתלבט בין הימאה ל-RHA שקורצות לי מאוד מאוד מאוד והן מ-STAINLESS STEEL.

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם

וואלה לא נקראה ששלוחים לארץ האתר הוא בגרמנית.

אמרתי לך אל תתחיל.

נו אז תזמין את 2 הדגמים . כמאמר חזל טובים השניים מן האחד.

פורסם
התיאשתי מגוגל, אבל אולי מישהו מהמומחים יוכל לסיע:

מחפש כבל טעינה למכונת גילוח Remington PR1250. מצאתי רק כבלים ל-110V או מקורות בעייתיים מבחינת משלוח. מחפש מקור שממנו הכבל יעלה פחות ממכונה חדשה.

תודה.

בסופו של דבר הפתרון הפשוט הוא הטוב ביותר: יוזמן מהיבואן. 90 ש"ח (מול $10-15 למטען אמריקאי + התברברות עם שירותי שילוח).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
גרביל אתה לא עוזר לי לצמצם.

מה זה כללי ?מוזיקת מועדונים, דאבסטפ,רוק, קאנטרי.

 

אופוסום בשבילך.

 

רשמתי לא משנה (את האמת גם לא ידעתי שיש אוזניות ייעודיות לסוגי מוסיקה שונים :oops:). מה ההבדלים ?

אין כבר משהו לשימוש כללי ?

alfa 156 2.5.

פורסם

הרגע שאלתי את הילד הוא אמר עכבר אמרתי שזה אופוסום ואז אמר מה ההבדל נראים כמו עכברים. די צודק חיית כיס ההבדל העיקרי.

 

הדוד ספלינטר חזר עם מבצע .

מצאתי לך דיל פגז על אוזניות מעולות V-MODA Crossfade M-80 מחיר לאחר הנחה של 60% לא מכיר משהו טוב יותר במחיר הזה 515 שח עד הבית.

רוץ לקנות אופוסום חמוד.

פורסם

אייל, אם כבר באודיו עסקינן והגמדים במוד עבודה - אשמח לדיבוריות לקסדת אופנוע במחיר נוח לכיס ולאוזן.

לצורך העניין, דיבוריות מחברות מוכרות בארץ מתחילות ב600 ש"ח.

 

לחילופין (או במקביל, אם נחה עליך הרוח), ציוד לאופניים. החל מקסדות (אמאזון מלאה במחירים מעולים, אפילו לא אחת ממה שמצאתי נשלחת לארץ), דרך תיקי אוכף ועד מכנסי רכיבה.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

×
×
  • תוכן חדש...