Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לא, אבל יש לי קשרים עם חנויות שנותנים לי מחירים טובים. (קשרים חבריים שצברתי לאורך השנים)

 

עריכה,מיניקיפוד מה התקציב? לאיזה רמקולים הוא יחובר?

מקורות? (סטרימר/מחשב/נגן בלו ריי וכד')

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

לא שכחתי שביקשת ממני לבדוק על מגבר של אנטם. מקווה שאוכל לעזור

לך עם מחיר טוב - שהיה עדיף מקנייה בחו"ל.

פורסם

אתה בטוח לגבי ה 750? באתר הוא discontinued.

יוגב. לגבי התקציב אני עוד לא סגור. נראה לי עד 5 אלף שח אבל לא חייב לנצל הכל.

המקורות הם מחשב מדיה, cd וממיר יס.

יש לי סט רמקולים של mission אבל לא זוכר כרגע עוד פרטים עליהם.

בעתיד הקרוב אני קופץ לאנגליה. אולי שווה להביא משם.

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם

מייסון דווקא רמקולים עם תמורה טובה. 5K תקציב מכובד בהחלט לרסיבר/מגבר מצוין.

יד שנייה בכלל עדיף.

 

קח בחשבון שהמטרה שלך זה לחבר את כל המקורות למחשב. נוח ויעיל.

אתה רק מעביר ל HDMI לפי המקור. חוץ מה CD כמובן.

פורסם

יוגי לא עוזר לנו עדיין ממתין לאנטם.

קיפוד מה לגבי ה דנון 4200 תמורה מעולה.

אתה שומע רב ערוצי או ב דו?

פורסם

LOL.

חשבתי להציע לך מונובלוקים משודכים ל PRE.

לך על ה 4200 מחיר מעולה.

סדר גודל של K6 שח עד הבית. בארץ מעל 10K

או את האח הקטן ה X3200 ב3500 עד הבית. בארץ באזור ה 6K.

פורסם
למישהו מכם במקרה במקרה יש MDR V700 מקוריות (לא הזבל הסיני שנמכר באיביי) ויודע היכן להשיג רפידות לאוזניים?

 

אין מושיע בארצנו? \=

Opel Adam S 2017

פורסם
LOL.

חשבתי להציע לך מונובלוקים משודכים ל PRE.

לך על ה 4200 מחיר מעולה.

סדר גודל של K6 שח עד הבית. בארץ מעל 10K

או את האח הקטן ה X3200 ב3500 עד הבית. בארץ באזור ה 6K.

אבקש קצת הסברים בנושא. איך אמאזון שולחים אלקטרוניקה? או חנויות אחרות? מה עם מיסים?

ה x3200 עולה בסביבות האלף דולר, איך הופך ל 3,500 אצלי בסלון?

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם

מבטיח בפסח להכין FAQ לאמזון.

על קצת המזלג.

קיפוד יש שירות כזה לאמזון ,כאשר אתה מבצע רכישה מהאתר בתוך התשלום הכולל של המוצר אתה משלם על דמי המשלוח ואת מיסי הייבוא.

הדוגמה הבאה זה של ה 3200 מאמזון איטליה.

http://tinyurl.com/zwwqru8

לכידה12.PNG

מחיר המוצר המלא הוא :725.99 אירו.

מחיר המוצר פחות מע"מ מקומי (איטליה ) 595.07 אירו.

דמי משלוחה 96.08 אירו.

הערכת מיסי ייבוא 124.41 אירו. אם המס יותר ממה שהם העריכו אתה לא משלם כלום אמזון סופגים את ההפרש , ולהפך אם המס הוא נמוך מהערכה ששילמת אתה מקבל החזר/הפרש לחשבון בנק שלך.

סהכ כולל הכל 815.56 אירו כפול שער האירו 4.3 שח = 3506 זוזים חדשים.

המשלוח הוא עד אליך הביתה ,פשוט ,קל, ויעיל פחות לחשבון הבנק.

×
×
  • תוכן חדש...