Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מייסון דווקא רמקולים עם תמורה טובה. 5K תקציב מכובד בהחלט לרסיבר/מגבר מצוין.

יד שנייה בכלל עדיף.

 

קח בחשבון שהמטרה שלך זה לחבר את כל המקורות למחשב. נוח ויעיל.

אתה רק מעביר ל HDMI לפי המקור. חוץ מה CD כמובן.

אצלי כל המכשירים (מחשב, cd, ps, yes) מחוברים לרסיבר ומשם יוצא וידאו לטלוויזיה. אני טועה בחיבור של המערכת?

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם

ממש לא אתה צודק ! יוגי הבולבולון התכוון לחבר לרסיבר.

הרסיבר משמש אותנו כמרכזיית מיתוג כך בדיוק צריך לחבר .

כל מקורות ה-וידאו ו-האודיו מחוברות לריסבר ומשם כבל אחד ויחיד למסך.

פורסם (נערך)
קבלתי עליו המלצות. מחפש רסיבר איכותי אבל לא של אודיופילים עם קולנוע ביתי

תמיד מוכן לשמוע המלצות נוספות.

ההצעה שלי

http://www.whathifi.com/denon/avr-x2100w/review

או הדגם החדש יותר

http://www.whathifi.com/denon/avr-x2200w/review

אני מרוצה מעל הגג עם ה 2100

 

לקנות כאן

http://www.amazon.de/Denon-AVRX2200WBKE2-AV-Receiver-Bluetooth-steuerbar/dp/B010PV9LN0/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1458642434&sr=8-2&keywords=AVR-X2100W

ויש לך גם את הדגם 1200

http://www.amazon.de/Denon-AVRX1200WBKE2-AV-Receiver-Bluetooth-steuerbar/dp/B010EB3RZY/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1458642522&sr=8-1&keywords=AVR-X1200W

 

2100 שקל ומגיע תוך שבוע לעומת 3150 שקל בהכי זול בארץ

2899 שקל בארץ לדגם x1200w

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=891470

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם
ממש לא אתה צודק ! יוגי הבולבולון התכוון לחבר לרסיבר.

הרסיבר משמש אותנו כמרכזיית מיתוג כך בדיוק צריך לחבר .

כל מקורות ה-וידאו ו-האודיו מחוברות לריסבר ומשם כבל אחד ויחיד למסך.

 

בדיוק. מה זה בולבולון?

פורסם

הסט של ה 26 מברגים דווקא נחמד ושווה, אממה, לא נשלח לישראל.

הסט של ה 39 חלקים, נשלח לישראל אבל רובו ביטים ומיועד לעבודות קטנות - יש מציאות טובות יותר ברשת

...CASKA for life

פורסם (נערך)

נשלח אחינו. סחבק מעלה אתר רוב הלינקים עם משלוח לארץ הקודש.

לינק עדכני. שימו לב לבחור את אמזון כמוכר !!!

 

לכידה123.jpg

אוי מה יש לנו עוד קיפוד?

 

אני עורך כאן .

קיבלתי התראה חמה על דיל חלומי על אוזניות חלומיות Beyerdynamic T70P במחיר שבא לי לבכות 1385 שח עד הבית. מיוצרות בגרמניה מחיר מחירון סביב ה 600$.

 

לא יודע ירדו לי עוד התראות כנראה יש יום הנחה לבאייר.

 

ספינת הדגל של היצרן הלא הם ה Beyerdynamic T1 Tesla ב 50% הנחה 3365 שח עד הבית.

מחיר מחירון תחזיקו חזק 1400$

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם
מחקר יוכל אולי לאושש או להפריך זאת.

חוץ מזה - כנראה שקבוצת הגיל שציינת אינם מבוגרים (בקרב רוכשי הרשת) - אלא ממש חטיארים (בקרב רוכשי הרשת).

עכשיו נעלבתי.

רק לידיעתך - אמא שלי, בת 87, שולחת לי תמונות בואטסאפ ואבא שלי התעדכן בפייסבוק בגיל 91. נכון שהם לא קנו ברשת, אבל בעקר בגלל קושי טכני להקליד את כל הפרטים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

Beyerdynamic חברה טובה

שמעתי את הדגם DT-880 מחובר למגבר אוזניות. יש לו סאונד מאוד מפורט, עם תחום תדרים מאוד רחב.

גם מבחינת איכות חומרים/הרכבה זה משהו שחייבים לציין. גרמנים אמרנו.

×
×
  • תוכן חדש...