Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

גם אתה מאתגר אותי.

טוויסט בעלילה.

בבקשה JVC S680 מיועדות רק לשוק היפני תודה ל אייבי.

וכמובן ה HA500 ה-אייקוניות.

קרא על שני הזוגות ותזמין מאייבי.

יש ים זיופים לדגמים קנה ממוכר אמין.

לי היו את ה 500 הכי תמורה לזוזים .

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

אם כבר מדברים פה על אוזניות, למישהו מכם במקרה במקרה יש MDR V700 מקוריות (לא הזבל הסיני שנמכר באיביי) ויודע היכן להשיג רפידות לאוזניים?

השנים עשו את שלהן ושלי ישבו חדשות דנדשות בארון עד שהחלטתי להוציא לשימוש, אבל הרפידות התקלפו להן.

לא מוצא ברחבי הרשת משהו מקורי מתאים, הזמנתי איזה משהו מבחור גרמני שתופר אותם בעצמו אבל האיכות לא משתווה לשל המקורי שהיו נוחות בטירוף וגם אוטמות כך.

Opel Adam S 2017

פורסם

עוד שאלה על הדרך

האם שווה היום להביא קדם מגבר לפטיפון או כבר יותר משתלם לקנות פטיפון חדש

(פטיפון משנת 84 אבל עדיין עובד ונשמע מעולה)

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם (נערך)
עוד שאלה על הדרך

האם שווה היום להביא קדם מגבר לפטיפון או כבר יותר משתלם לקנות פטיפון חדש

(פטיפון משנת 84 אבל עדיין עובד ונשמע מעולה)

חפש פונו סטייג' .

לדוגמה .

אם אתה מחובר לרסיבר או מגבר בדוק אם יש כניסת phono כך תחסוך את הקדם.

קרא כאן על המשמעויות.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
עוד שאלה על הדרך

האם שווה היום להביא קדם מגבר לפטיפון או כבר יותר משתלם לקנות פטיפון חדש

(פטיפון משנת 84 אבל עדיין עובד ונשמע מעולה)

 

אין שאלה בכלל, פונו סטייג' משודך לפטיפון סביר פלוס יישמע פי 1000 יותר טוב מהפטיפונים החדשים שכוללים פונו סטייג' בתוכם.

פורסם

מחר ננסה לראות מה שלום המגבר הישן אם לא נתחיל לחפש פונו בפחות זוזים

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם
קסדות אין לי שמץ מה המחיר בארץ חובה להשוות .

אופציה א' עם דיבורית ב 1100 שח עד הבית.

אופציה ב' HJC CL-MAXBT II Bluetooth Modular לבחור מידה וצבע גם סדר גודל של אלפייה.

מצטער על אי ההבנה.

קסדת אופנוע כבר יש (אבוי אם לא הייתה), מחפש דיבורית בלבד.

במקביל מחפש ציוד לאופניים (רוכב גם על אופניים, עדיין מנסה להבין למה), שם הייתה הבקשה לקסדה.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם (נערך)

צפרא טבא לכולם.

 

דיבורית אז תגיד (אגב על מה אתה רוכב)

 

Sena SMH5 ב 500 זוזים עד הבית הכי VFM.

 

Scala Rider Q1 מהארץ במחיר מעולה.

Midland BTX1 ב 500 שח עד הבית.

 

או סיניים ב 200 ש"ח.

 

איזה ציוד לאופניים אתה צריך, קנה פשוט טייטס קטן עליך ב 2 מידות בקש מהגברת סכין גילוח חד פעמי לרגליים ויאללה אודרוב.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם
קסדות אין לי שמץ מה המחיר בארץ חובה להשוות .

אופציה א' עם דיבורית ב 1100 שח עד הבית.

אופציה ב' HJC CL-MAXBT II Bluetooth Modular לבחור מידה וצבע גם סדר גודל של אלפייה.

 

אייל, שאלה שאני חייב לשאול:

הרי לפני שנתיים בערך המדינה בעזרת לוביסטים עצרה את הייבוא החופשי של הקסדות. היום כל קסדה שנכנסת לארץ חייבת להיות ע"פ תקנים אירופאים מסויימים (בשום פנים באופן אמריקאים) ולעבור תקינה פרטנית לכל קסדה ע"י הטכניון שזה בדיקה בעלות של 500 ש"ח לבדה.

איך אמאזון מתכוונת לספק לדעתך את הקסדות מהקישורים שנתת? האם ברגע שאמאזון הוציאה משלוח, והוא נעצר ע"י הרשויות, הם נוטלים את כל העלויות הכרוכות עליהם? איך זה עובד בדיוק?

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

כן אמזון מטפלים בכל הקשור לשחרור . במקרה הכי גרוע אלו דגמים שנמכרים בארץ אזי יש תקינה. יתרה מכך נעצר לי מגבר דנון ה 4200 לפני כמה שבועות. יש רכיב wifi. ups טיפלו בזה מול משרד התקשורת סחבק הגדיל ראש ושלח להם את מדריך למשתמש עיכוב של שבוע.

×
×
  • תוכן חדש...