Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אני צריך משהו,

מחפש מפצל USB עם הזנת חשמל. מצ"ב לינק לדוגמה.

הבעיה שהמשלוח מארה"ב עולה כמו המוצר.

אשמח גם להמלצות למוצרים דומים.

 

http://www.ebay.com/itm/Satechi-12-Port-USB-Hub-with-Power-Adapter-2-Control-Switches/321890411823?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D35828%26meid%3D93f1608bcfbb4967bc47b5f15d71b004%26pid%3D100005%26rk%3D2%26rkt%3D6%26sd%3D111904855300

 

שמוליק

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם

שמעתי על דפוקטוב. במה הוא שונה מ DX? הפסקתי להזמין ממנו לאור אכזבות מאיכות המוצרים ומלחמת ההתשה מול שירות הלקוחות שלהם.

אני מחפש מוצר שהוא לא זבל סיני שיום אחד יחליט למות כי הוא זול מידי.

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם

אתרים סיניים שמהם הזמנתי והייתי מרוצה - Gearbest ו-Geekbuying, בעקר הראשון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שלום וברכה.

למישהו/י יש בבקשה המלצה לאוזניות on ear (בלבד), עדיף מפירמה ממותגת, איכותיות, ובזיל הזול (עד כמה שניתן. ממש לא חייב אופנתיות או ממודל אחרון) ?

(יש איזשהו מבצע שלא ניתן להתחמק ממנו ? בארץ הולך, גם בחו"ל רץ).

רוב תודות.

alfa 156 2.5.

פורסם

מקור האודיו - סמארקפון.

סגנון - לא משנה (ז"א - יש משהו ל"שימוש כללי" אולי ?)

זוזים - כמה מאות בודדות (וגלמודות עד מאוד). שקלים לא דולרים.

alfa 156 2.5.

פורסם
שמעתי על דפוקטוב. במה הוא שונה מ DX? הפסקתי להזמין ממנו לאור אכזבות מאיכות המוצרים ומלחמת ההתשה מול שירות הלקוחות שלהם.

אני מחפש מוצר שהוא לא זבל סיני שיום אחד יחליט למות כי הוא זול מידי.

 

דפוקטוב אתר עם שירות לקוחות אמיתי, ותגובה מהירה יחסית(לסינים :-)), ובד"כ יש עם מי לדבר שם.

פורסם
דפוקטוב אתר עם שירות לקוחות אמיתי, ותגובה מהירה יחסית(לסינים :-)), ובד"כ יש עם מי לדבר שם.

 

משפט לפנתאון חנקת אותי.

פורסם (נערך)

המלצה לאוזניות in-ear,

לאחר שה-Shure SE215 אבדו לאבא שלי בחד"כ, אני צריך חדשות.

התלבטות בין:

RHA 750i

Shure SE215

B&W C5

 

סגנונות מוזיקה: רוק על שלל סוגיו וטראנס על שלל סוגיו.

 

ככל הנראה אלך ה-RHA, אוזניות מוניטוריות להבנתי. אשמח לעצות!

 

ועוד שאלה, באמת אפשר להזמין מגברי ימאה מחו"ל??? לפני כמה חודשים קניתי בארץ ב-3000 ש"ח ואני עד היום בוכה על מה שיכולתי להזמין בסכום הזה מחו"ל :(

 

תודה מראש!

עריכה אחרונה על ידי איתמר123

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם

אתה ממש לא רוצה שאני אתחיל יש המון.

כמה המלצות.

Dunu TITAN 1.

Westone UM Pro10 במבצע.

VSONIC GR07 לסחבק יש גרסת הבאס.

HiFiMAN RE-400 המפתיעות לטובה.

Yamaha EPH-100SL במבצע של 60% הנחה במקור עולות 200 ירוקים.

Sony XBA-H1 גרסת 2 דרייברים או גרסת הבאס Sony MDRXB60EX.

Beyerdynamic DX 160 IE הזולות .

אתה רוצה שאני אמשיך יש אקסל עם עוד 50 דגמים.

 

MM אפשר להזמין הכל רוצה רמקולים של קנטון שעולים בארץ 10K ב 5000 עם משלוח לארץ?

×
×
  • תוכן חדש...