Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מדהים אותי מפעם לפעם כאשר אני מדבר עם אנשים לא מבוגרים על קניות ברשת - אנשים חוששים מהן. ומדובר במשכילים סביב גיל 40-50, כאלה שפתוחים לעולם הגדול.

אני לא יכול לומר שלא היו לי קניות לא מוצלחות ופה ושם קניתי גם דברים מיותרים, אבל בקו התחתון אין לי ספק שהקניות ברשת חסכו לי הרבה אלפי שקלים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

איילי וכל השאר:

 

האם יש דיל טוב על כונן SSD בנפח של כ-500GB כולל משלוח עד הבית?

 

הכיוון הוא Samsung evo 850. אבל אפשר להציע סחורה טובה במקביל.

 

תודה!

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
מדהים אותי מפעם לפעם כאשר אני מדבר עם אנשים לא מבוגרים על קניות ברשת - אנשים חוששים מהן. ומדובר במשכילים סביב גיל 40-50, כאלה שפתוחים לעולם הגדול.

אני לא יכול לומר שלא היו לי קניות לא מוצלחות ופה ושם קניתי גם דברים מיותרים, אבל בקו התחתון אין לי ספק שהקניות ברשת חסכו לי הרבה אלפי שקלים.

 

מחקר יוכל אולי לאושש או להפריך זאת.

חוץ מזה - כנראה שקבוצת הגיל שציינת אינם מבוגרים (בקרב רוכשי הרשת) - אלא ממש חטיארים (בקרב רוכשי הרשת).

alfa 156 2.5.

פורסם
איילי וכל השאר:

 

האם יש דיל טוב על כונן SSD בנפח של כ-500GB כולל משלוח עד הבית?

 

הכיוון הוא Samsung evo 850. אבל אפשר להציע סחורה טובה במקביל.

 

תודה!

http://www.amazon.com/gp/product/B00M8ABFX6?psc=1&redirect=true&ref_=ox_sc_act_title_1&smid=ATVPDKIKX0DER

652 שקל כולל משלוח

SD480.jpg

סמסונג יקר יותר

s850.jpg

קובי

:-)

פורסם
איילי וכל השאר:

 

האם יש דיל טוב על כונן SSD בנפח של כ-500GB כולל משלוח עד הבית?

 

הכיוון הוא Samsung evo 850. אבל אפשר להציע סחורה טובה במקביל.

 

תודה!

 

השבוע קניתי את הנ"ל ב700 זוזים באילת. ההבדל במחיר לא מצדיק מבחינתי הזמנה אונליין.

פורסם

אלקטרוניקה ואמאזון חדש לי. חשבתי שאלקטרוניקה וצעצועים לא נשלחים לארץ. מפצלי usb ששאלתי עליהם פה, לא נשלחים לארץ מאמזוו.

וכל זה הקדמה לשאלה הבאה. רסיבר קיימברידג 551r, אפשר להביא לארץ במחיר מוזל?

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם

YAMAHA AS-301 +BT

Elipson Studio Pro - שילמתי עליהם 'מחיר חו"ל'

סטנדים של נורסטון

כבלים בכמה מאות שקלים - לא זוכר חברות

 

מכיר ? תן דעתך אם כן

לקח לי זמן להתרגל, אבל היום אני מרוצה מאוד!!

 

מה שחשוב שאתה מרוצה. דעתי לא חשוב.

 

מעבר לזה בתחום הזה (מוזיקה) תמיד רוצים לשפר. לא משנה מה יהיה לך תמיד תרצה

משהו טוב יותר/או ללכת לצדדים. (תלוי בהרבה גורמים)

פורסם
אלקטרוניקה ואמאזון חדש לי. חשבתי שאלקטרוניקה וצעצועים לא נשלחים לארץ. מפצלי usb ששאלתי עליהם פה, לא נשלחים לארץ מאמזוו.

וכל זה הקדמה לשאלה הבאה. רסיבר קיימברידג 551r, אפשר להביא לארץ במחיר מוזל?

אפשר מאנגליה או גרמניה,

אני הבאתי דנון מגרמניה

קובי

:-)

פורסם

קבלתי עליו המלצות. מחפש רסיבר איכותי אבל לא של אודיופילים עם קולנוע ביתי

תמיד מוכן לשמוע המלצות נוספות.

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

×
×
  • תוכן חדש...