Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עדיין לא מאמין שלא ידעתי שאפשר להזמין מגברים וציוד "כבד" מאמאזון, שונא לשלם יותר!!!!!! (הרבה יותר).

כבר יומיים שאני מפיץ את הבשורה בקרב חברים..חלקם ידעו.

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם
אייל, שאלה שאני חייב לשאול:

הרי לפני שנתיים בערך המדינה בעזרת לוביסטים עצרה את הייבוא החופשי של הקסדות. היום כל קסדה שנכנסת לארץ חייבת להיות ע"פ תקנים אירופאים מסויימים (בשום פנים באופן אמריקאים) ולעבור תקינה פרטנית לכל קסדה ע"י הטכניון שזה בדיקה בעלות של 500 ש"ח לבדה.

איך אמאזון מתכוונת לספק לדעתך את הקסדות מהקישורים שנתת? האם ברגע שאמאזון הוציאה משלוח, והוא נעצר ע"י הרשויות, הם נוטלים את כל העלויות הכרוכות עליהם? איך זה עובד בדיוק?

זה לא נכון מה שאתה אומר אם לקסדה יש תקן dot היא עוברת

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

יותם הקדים אותי.

תקנים

תקן אירופאי (עדכון אחרון) - ECE 22 2. תקן אמריקאי (עדכון אחרון) - FMVSS 218 3. תקן בריטי (עדכון אחרון) - B.S 6658 4. ת"י 511 - תקן ישראלי (עדכון אחרון)

בבקשה התקנה לייבוא.

פורסם

קסדת DOT בעלת תקן אמריקאי עוברת רק אם יוצרה באמריקה.

זה מפגר, אני יודע. ויתרתי על יבוא של ICON Variant במחיר רצפה בגלל מגבלות היבוא על קסדות.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם
על מה אתה רוכב אדון נכבד?

KTM Duke 200 קטנטן.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם
אני עדיין לא מאמין שלא ידעתי שאפשר להזמין מגברים וציוד "כבד" מאמאזון, שונא לשלם יותר!!!!!! (הרבה יותר).

כבר יומיים שאני מפיץ את הבשורה בקרב חברים..חלקם ידעו.

 

מנפלאות הפורומים...חבל שלא שאלת לפני.

 

אגלה לך סוד שאף אחד לא ישמע, אודיופילים מביאים מחו"ל ציוד בסכומים של עשרות אלפי $

היום יש תעבורה מכול מקום בעולם -רק צריך לשלם.

 

מה קנית אגב?

פורסם

מה עם מערכת זרימה חופשית ל DRZ400S? יש משהו?

אבל משהו שנמכר ונשלח לארץ ע"י אמאזון, בשביל שיהיה יותר קל מול הרשויות.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם
מה עם מערכת זרימה חופשית ל DRZ400S? יש משהו?

אבל משהו שנמכר ונשלח לארץ ע"י אמאזון, בשביל שיהיה יותר קל מול הרשויות.

 

תיזהר עם הבקשות שלך..............

פורסם (נערך)
מנפלאות הפורומים...חבל שלא שאלת לפני.

 

אגלה לך סוד שאף אחד לא ישמע, אודיופילים מביאים מחו"ל ציוד בסכומים של עשרות אלפי $

היום יש תעבורה מכול מקום בעולם -רק צריך לשלם.

 

מה קנית אגב?

 

לא היה לי גישה לאוף-טופיק, וחשבתי שתוכן השרשור זה מציאות זולות וגאדג'טים זולים..מסתבר שטעיתי!

 

YAMAHA AS-301 +BT

Elipson Studio Pro - שילמתי עליהם 'מחיר חו"ל'

סטנדים של נורסטון

כבלים בכמה מאות שקלים - לא זוכר חברות

 

נקנו לאורך 2015

 

מכיר ? תן דעתך אם כן

לקח לי זמן להתרגל, אבל היום אני מרוצה מאוד!!

עריכה אחרונה על ידי איתמר123

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם (נערך)

איתמר כבר קנית תהנה עזוב מחיר.

אתה ממש לא רוצה לדעת מה המחיר בארצות הניכר.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
×
×
  • תוכן חדש...