Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה הסיכוי להמלצה על נגן mp3 שיש לו בלוטות' לאוזניה ככה שאפשר לרוץ בלי חוטים של אוזניות שמשתרכים על הגוף?

פורסם

אה, ויש בבקשה המלצה לדיל עבור מכשיר לאפיית לחם (לקרובי משפחה) ?

אין לי מושג כמה עולה דבר כזה.

 

יש את הפשוטים בארץ ב- 300-400 שקל. אם יאפו בהתלהבות כיכר שתיים ואז זה יעלה אבק בארון, חבל לשלם יותר. אם זה רציני יותר, אז משהו כמו:

http://www.amazon.de/Panasonic-SD-ZB2502BXC-Breadmaker-Dispenser-Speciality/dp/B004X4UC8O/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1458812893&sr=8-1&keywords=panasonic+brotbackautomat

פורסם

שלום לשירשור הכי מועיל בפורום.

אני חושק ברמקולים למחשב. שמיעת מוזיקה (רוק ואמביאנט בעיקר) בעבודה.

נדרש צליל נקי, עוצמה פחות קריטית.

עלות של 200-300 ₪ .

אשמח להמלצות.

 

נ.ב. אני נמצא באילת אם יש המלצות בחנות כגון ,ksp וכד'.

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם

למה לא אוזניות?

Logitech 2.0 Multimedia Z240.

Microlab 2.0 B-70.

Microlab B-77 2.0 בצבע חום.

Microlab SOLO 1C 2.0

הכל מ KSP אילת .

 

וואו ממש חזון אחרית הימים הם התחילו לבצע משלוחים לכל הארץ במקום להגיע לסניף.

פורסם

אייל, חלום ישן חדש ישן, לשם ההחכמה בלבד כרגע עד שיהיה בית קבע, על איזה מקרן אתה ממליץ כרגע בטווח של 2500,3000,3500 ש"ח עד הבית? אני זוכר שבעבר ממש הומלץ על הw1070 של בנקיו, מה היום?

פורסם

המיקרולב אחלה רמקולים, שמעתי כמה סוגים ורכשתי את ה SOLO C7 מרוצה מהם מאוד, אמנם הם יקרים יותר מה C1.

אבל יש להם את הקול שלי +1

Opel Adam S 2017

פורסם
אייל, חלום ישן חדש ישן, לשם ההחכמה בלבד כרגע עד שיהיה בית קבע, על איזה מקרן אתה ממליץ כרגע בטווח של 2500,3000,3500 ש"ח עד הבית? אני זוכר שבעבר ממש הומלץ על הw1070 של בנקיו, מה היום?

תיזהר אתה נכנס לתחום מאוד ממכר לדעתי יותר ממכונית.

ראה כאן את המלצותיי.

פורסם

אני יודע אבל האיכות בצפייה ב 100-120 אינצ' עצמתי מאוד, במיוחד עם מערכת סאונד משובחת, העניין הוא שאני גר כרגע בדירה שכורה ולכן חבל לי לקנות משהו שעד שאני אתביית על בית על בית משלי, כבר יהיה מיושן ולא אקטואלי, וכאן נכנס עוד עניין בכלל של מסך ההקרנה, אין מקום בבית

פורסם

בתרי זוזי שלי,

לא ממליץ לקנות כרגע עד שאתה לא עובר לבית קבע onse עברת ואז קונים ציוד לכמה שנים סחבק באותה הסיטואציה ,מי אמר חדר ייעודי למבוגרים.

שקול מכשיר יד שנייה זמנית.

פורסם

רוצו על זה ומהר כל עוד אין ילדים.

קניתי מקרן, בניתי מסך DIY, מערכת חייתית יש לי.

 

מאז שנולדו הילדים, המערכת עבדה 3 פעמים שהיה לי מוזה באמצע היום, המקרן חובר לחשמל פעם אחת לפני חודש.

×
×
  • תוכן חדש...